2017-07-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Rätt snyggt ändå. Booka biljetter nu

Skulle bli årets komedi om den blir verklighet. Du menar att du inte hade suttit längst fram med munnen full av popcorn?
Citera
2017-07-09, 21:55
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Du menar att du inte hade suttit längst fram med munnen full av popcorn?

Jo. Antagligen hade jag det. Hade dragit med mig väninnorna också så det blev en riktig helkväll. Anna hade nog inte fattat att folk gick och såg den för att skratta men hon hade varit glad att den gick så bra.
Citera
2017-07-10, 01:35
Medlem
Nu är hon på var och varannan sida i slasktidningarna och det är väl för att hon ska få ihop till böter och botox. Herr Bock får väl skaffa ett tredje jobb och hur han ska hinna hjälpa bantaren att vinna hemmapriset i Biggest Loser måste ta på krafterna. Den här familjen är värre än Simpson och en dokusåpa med dom som typ Wahlgrens skulle vara ett riktigt nöje. Skulle bänka mig dagligen i TV-soffan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-10 kl. 01:38.
Citera
2017-07-10, 01:50
Medlem
Nu skrivs det om barnvåldtäktmannen Antonio Toledano Book på Bloggbevakning också

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/20...ta-om#comments

Står en massa bland kommentarerna

Ingen som följer barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Books nuvarandre flickvän på instagram?
https://web.stagram.com/mat1ldamay

Skriver hon något om hennes äckliga pojkvän där?
Senast redigerad av instagam 2017-07-10 kl. 02:13.
Citera
2017-07-10, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nu är hon på var och varannan sida i slasktidningarna och det är väl för att hon ska få ihop till böter och botox. Herr Bock får väl skaffa ett tredje jobb och hur han ska hinna hjälpa bantaren att vinna hemmapriset i Biggest Loser måste ta på krafterna. Den här familjen är värre än Simpson och en dokusåpa med dom som typ Wahlgrens skulle vara ett riktigt nöje. Skulle bänka mig dagligen i TV-soffan.

Det djupt tragiska med AB och hennes familj är att den dagliga exponeringen av denna hyperdysfunktionella familj avtrubbar oss vanliga dödliga. Det är som "Vargen kommer!", till sist orkar vi inte längre reagera när det verkligen gäller.
Citera
2017-07-10, 07:02
Medlem
Citat:

Ja, varför inte en dokusåpa? Intresset verkar ju vara enormt. Det här jäkla tråden har ju toppat Kändisskvaller i åratal, så varför inte ge folket vad folket vill ha.
Citera
2017-07-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supercandy
Här är domen. Sonen har visst varit föremål för socialtjänstens utredningar vid flera tidigare tillfällen

https://minfil.org/f5z6T3b6b9/Solna-...2017-06-09.pdf

Jag får bara upp nån reklamsida om att jag ska bli medlem nånstans, kan inte se domen... går det att komma förbi på nåt sätt?

Har alltid tyckt att den där sonen ser otroligt irriterande och självbelåten ut. Jävligt obehagligt att han gjort sig skyldig till sexualbrott...
Citera
2017-07-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag får bara upp nån reklamsida om att jag ska bli medlem nånstans, kan inte se domen... går det att komma förbi på nåt sätt?

Har alltid tyckt att den där sonen ser otroligt irriterande och självbelåten ut. Jävligt obehagligt att han gjort sig skyldig till sexualbrott...

Länken funkar perfekt för mig och tydligen för Aftonbladet också Dom har laddat ner domen 2 ggr nu
Citera
2017-07-10, 14:14
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Länken funkar perfekt för mig och tydligen för Aftonbladet också Dom har laddat ner domen 2 ggr nu
Samt även Norddeutscher Rundfunk, NDR (tyskt radio- och TV-bolag).
Undrar vilket intresse de har för det hela. Ny publik och karriärmöjlighet för Anna? Kanske ska Brottbykliniken satsa internationellt?
Citera
2017-07-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Det betyder nog att en artikel snart släpps.

Ursäkta en halvidiot, men hur vet sidan att aftonbladet laddat ner?
Citera
2017-07-10, 15:24
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ja, en riktig slyna som tror att alla andra är lika kåta på fanskapet som hon själv.
Hört talas om Gene Simmons-syndromet, kanske är samma här.
Män vallfärdar till hotellet där han är. vill att deras kvinnor ska ligga med honom så deras idol satt på kärringen. Kan vara likadant i detta fall med Book-fansen. Det är sjukt, jag vet, men är mycket vanligt.
Citera
2017-07-10, 16:29
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte

Klicka på "Ladda ner", då får du upp en reklamsida. Klicka ner den och klicka på "ladda ner" igen, då börjar sidan laddas och du får upp domen snart.

Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det betyder nog att en artikel snart släpps.

Ursäkta en halvidiot, men hur vet sidan att aftonbladet laddat ner?

Det står vilken myndighet/tidning som laddat ner filen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in