2017-04-19, 07:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Red Alert - Annas insta är öppen/offentlig igen
https://www.instagram.com/annatoledanobook/

Äntligen ... efter månader utan insyn.

Vi som är blockade är dock fortfarande ute i kylan.

Edit: Loggade ut och då fungerar det såklart.
Citera
2017-04-19, 10:50
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan någon förklara för mig som inte begriper mig på Instagram varför det står 31,1 k följare och sedan att 546 följer?
Vad är skillnaden mellan att vara följare och följer i det här fallet?
Om man ser på bilderna är det ju bra runt 450 st som har gillat vissa bilder som den med dr Alban tagen från någon middag men några 31000 som gillar ser jag inte på de bilder jag tittat på. Har det olika beteckningarna att göra med om man är aktiv eller inte

Hehehe det ser ju ut som en på bilden inte har något ansikte för glaset står så tokigt
https://www.instagram.com/p/BS2D1QBB...natoledanobook

Det går alltså att ha middagar vid det bordet igen? Det var ju helt omöjligt efter arga snickaren varit där.
Dr.Alban och Anna Book i duett vore nåt....
Citera
2017-04-19, 14:32
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Detta trots att hennes man har två jobb och kanske även jobbar svart för att dryga ut det lite. Nä, det är dags för Anna att ta sig i kragen och utbilda sig för att dryga ut inkomsten lite så kanske de har råd att flytta till en lägenhet med bättre utsikt.
Det tar fem veckor att utbilda sig till nagelterapeut enligt länken jag hittade, det borde hon väl klara av?
Då får de ju lite mer inkomst och kan betala av på eventuella skulder och lån på bostaden mm.

Hur är det egentligen med gage när hon sjunger på de där obskyra restaurangerna samt deltar i en massa lekprogram på teve? Kan man få någon vettig inkomst av det? Jag tyckte någon skrev att hon hade fått 5000 kr när hon var med i Lets dance eller missförstod jag det? Sånt kan man ju inte leva på, hon måste utbildas och ta ett riktigt jobb som vi andra. Sedan finns det ju inget som hindrar att hon sjunger och showar vid sidan av ett vanligt jobb.

Det är ju en massa skådisar, artister och idrottare som måste jobba med andra saker mellan gigen för att överleva så jag begriper inte varför hon inte gör det.

Värst är nog nästan pensionen. Det är svårt att tro idag men det var väl en 10-20 då hon var helt borta från strålkastarljuset och antagligen inte drog in ett öre och Anna känns inte precis som en person som spar till annat än semestern. Kan bli riktigt jobbigt för henne om några år eller om Roberto drar.

Äntligen är hennes Insta öppen igen! Allt är glömt om hur du gjorde bort dig på Arga Snickaren Anna, ingen fara!

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Dr.Alban och Anna Book i duett vore nåt....

Snacka stabilt.
Citera
2017-04-19, 14:43
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det går alltså att ha middagar vid det bordet igen? Det var ju helt omöjligt efter arga snickaren varit där.
Är ju inte Annas bord.
Märks tydligt att hon tagit nya tag nu när hon öppnat sin instagram. Hon är övertrevlig i sina svar till folk som kommenterar.
Citera
2017-04-19, 15:10
Medlem
I dag har Anna varit på viktiga möten och däremellan hunnit slinka in i replokalen till Lets Dance och som av en händelse fick hon ett foto med David Watson och träffa Ellen.B och Anders Övergård, oj,oj,oj!
No more hard feelings till Arga Snickaren eller?

Det kändes som att hon ville tala om med bild och text att hon ska vara med i publiken på fredag
eftersom hon då kanske ska hinna krama Malin Watson
Min första tanke när jag läste hennes insta var att hon varit där idag och snikit till sig gratisbiljetter..
Citera
2017-04-19, 16:02
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
No more hard feelings till Arga Snickaren eller?

Kan man bli mer genomskinlig. Öppnar sin Instagram och dagen efter så skriver hon att hon kramas med Anders Öfvergård, finns dock inga bildbevis på det än. Någon försöker hårt att släta över sina pinsamheter i Arga Snickaren. Innerst inne så avskyr hon karln.
Citera
2017-04-19, 23:14
Medlem
Silverskors avatar
Är och förblir blockerad från Annas Instagram! Så ledsamt! 😟
Citera
2017-04-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
Är och förblir blockerad från Annas Instagram! Så ledsamt! 😟

Bara att logga ut från det blockerade kontot och beundra spektaklet! Eller kolla här https://web.stagram.com/search?query=Annatoledanobook
Citera
2017-04-19, 23:27
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Bara att logga ut från det blockerade kontot och beundra spektaklet! Eller kolla här https://web.stagram.com/search?query=Annatoledanobook

Har två konton, inget av dem funkar! Ännu mer ledsamt!! 😢
Men prövade din länk och jippie nu kan jag kolla igen! 😁
Citera
2017-04-19, 23:29
Medlem
Citat:

Kanon! Ingen ska behöva missa Bookskans galenskaper.
Citera
2017-04-20, 07:02
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Kanon! Ingen ska behöva missa Bookskans galenskaper.
Ha ha!
Mer lyteskomik åt folket! !!
Citera
2017-04-20, 07:50
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Är ju inte Annas bord.
Märks tydligt att hon tagit nya tag nu när hon öppnat sin instagram. Hon är övertrevlig i sina svar till folk som kommenterar.

Jasså, där ser man. Inte trodde jag hon visade upp nåt annat än sitt eget hem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in