2017-05-22, 12:43
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominics
Lånar konto
Vad händer om man prövar heroin en gång? Känner man ett beroende efteråt eller slutar man tänka på det efter någon dag? Skulle du rekommendera någon att pröva 1 gång bara för att känna det?
Det är helt individuellt, bl.a beroende på om du använt opioider innan, intagningssätt, belöningssystem m.m. De flesta fastnar inte efter en gång, men hos en del så väcker man en nyfikenhet att testa igen när man insett hur överdrivet hype:at det är. Baserat på min egen erfarenhet så kommer suget efter en tids regelbundet användande, trots att jag gick på sub dagligen under flera år tidigare. Den där första fixen gick aldrig att slå igen, hur mycket jag än försökte. Det opålitliga med heroin är att man oftast inte känner hur kroppen förändras av det, för att det sker under tid. Om jag skulle "rekommendera" hur man tar heroin till någon (vilket jag absolut inte uppmuntrar), så råder jag att röka det. Men som sagt, det är rysk roulette.
Citera
2017-05-23, 18:25
Medlem
The-Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Det är ju helt olika droger som ger olika effekt, så det är självklart individuellt vad som är skönast. Horse är underbart vid vissa tillfällen medan benso passar mycket bättre i andra tillfällen.

Jag undrar en grej ang konsistensen på varor. Jag köper av en kran som ofta har bra, brunt, heroin (#3). När jag köper femmor, vilket jag gör oftast, så är det en hård klump som man med hjälp av en kniv kan skära av en bit för att sedan krossa det till pulver utan problem. Men ibland när jag köper bollar så är det mer som vax. Jag röker mina grejer så det är inga problem men om jag mår riktigt dåligt så vill jag kunna snorta lite redan på tunnelbanan. Men när det är i den här vaxformen så går det inte att krossa till pulver. Jag tycker också att det brukar vara sämre när det är sådär "vaxigt", så jag gissar att det är för att få upp vikten. Jag har fått så här ett par gånger förut när jag har handlat på plattan. Om man tar ett kort och försöker krossa det så blir det bara som en platta, eller hur jag ska beskriva det.

Det kommer aldrig i den här formen när jag köper femmor. Någon som känner igen det jag beskrev och vet vad det beror på? Hoppas ni förstod hur jag menar, lite svårt att beskriva.

Brukar också få tag i sånt där "vaxigt" ibland. Jag brukar ta ut biten o dela den i mindre bitar för att sedan låta det torka i rumstemperatur. Det tar några timmar sen är det stenhårt. Då går det lätt att krossa.
Ps. Ikväll blir det sista för mig på en väldigt lång stund, slutet på en kort men intensiv H-resa. Jävla gift asså!
Citera
2017-05-26, 07:41
Medlem
oryxocrakes avatar
när jag sköt häromdagen fick jag efter ett tag VÄRSTA influensa-frossan, njöt inte allas, kunde ba ligga och skaka fick grov avsmak...är ovan användare. vad kan det berott på? fått bra rus på samma H tidigare.
Citera
2017-06-10, 11:57
Medlem
Vad är bäst valet angående horse?

Brukat Horse periodvis under ett års tid men vill inte bli beroende mer än det beroende jag redan utvecklat under den här tiden så ska sluta nu men min fråga till den som har kunskap/tips om vad som är bästa valet: ta en sista allt på en gång (inte mycket kvar) eller vänta tills det krisar med det sista? Jag tror personligen en teori om att det är lite vilket som eftersom det inte är mycket men känns ändå som något att överväga och vill därför gärna ha någonannans åsikt. Jag är inne på dag 3 nu, så lär inte få AT (har varit så förr utan hemsk AT). Tacksam för svar om någon har något råd och kan passa på att fråga om någon vet om man får mer AT av små doser under längre tid eller mer om man tagit mycket under 3 dagar?
Senast redigerad av UsernameDenied 2017-06-10 kl. 12:49. Anledning: *felstavning
Citera
2017-06-14, 01:04
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oryxocrake
när jag sköt häromdagen fick jag efter ett tag VÄRSTA influensa-frossan, njöt inte allas, kunde ba ligga och skaka fick grov avsmak...är ovan användare. vad kan det berott på? fått bra rus på samma H tidigare.
Du missade fixen och satte den i en artär, de blodkärl som är under venerna... Då blir det så Inte trevligt!

Fick du avsmak så HÅLL HÅRT OM DEN.

Heroin är INGET ATT LEKA MED. PUNKT.
Det går åt helvete för 99.99% utav alla som testar mig inkluderat. Lägg ner nu när du har en avsmak för det !!
Citera
2017-06-21, 03:22
Medlem
FiffelMonas avatar
Jag röker mina varor och fick en fråga idag av en bekant, hur länge ska man egentligen hålla inne röken? Jag har aldrig tänkt på det utan jag brukar försöka hålla andan ganska länge, minst 5 sekunder iaf (vet att vissa säger att man ska hålla inne röken 5 sekunder när man röker cannabis). Är det nån som vet lite mer exakt?

Och förresten, har ni tänkt på att bic-tändare är jobbiga att röka med med tanke på allt sot som bildas på undersidan av folket. Cricket tändare lämnar i princip inget sot alls, rekommenderar er att jämföra själva om ni inte redan testat
Citera
2017-06-21, 13:24
Medlem
eddiepeddies avatar
Tog sammanlagt circka 3 - 5mg Buprenorfin igår vid 2 tillfällen. Först ca 1mg under tungan runt lunch och sen resten snorta jag vid ca kl.20 tiden. Köpt en boll brunt idag. Får kag full effekt eller bör jag spara det jag har kvar tills imorgon? Rökt ca halva (0,25g ungefär) och känner av det lite. Ska vara bra varor. Fått den klassiska klådan. Tips någon? Kan jag äta en dos benzo (typ Xanor) och få bättre effekt idag då?
Citera
2017-06-30, 22:06
Medlem
Drtyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oryxocrake

Du kan ha fått något i lösningen, typ bomull eller liknande, samma hände mig vid nästan samma tidpunkt. Jag var riktigt dåligt.
Citera
2017-06-30, 22:21
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Du kan ha fått något i lösningen, typ bomull eller liknande, samma hände mig vid nästan samma tidpunkt. Jag var riktigt dåligt.

Precis. Kolla länken för mer information om tillståndet. Mvh

https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cotton_fever&ved=0ahUKEwip1eqhsubUAhXQbVAKHQRVAL8Q FggfMAA&usg=AFQjCNEZ510oMMyC_1r7vezkz4e47D8D_A
Citera
2017-06-30, 22:39
Medlem
Drtyboys avatar
Att bli beroende på heroin var enligt min erfarenhet så här: i börjar kan man använda i veckor, eller någon vecka åt gången periodvis och vara rätt fräsch. Man hänger med polare ibland och gör andra saker, "tar små fixar, typ när man ska ta tuben till stan som substitut till ipod haha Sådana rättfärdiganden.

Men sen, BAM vaknar du upp någon natt kring 04:00 och mår hyffsat piss och vet exakt varför...som en inre signal. Sen tycker jag att efter denna romansfas sp blir man at ganska direkt när man tar varor, kanske byggs upp lite ändå?

Som om heroinet bjuder på ett par veckors smakprov för att ta sen ha dig i klorna, spelar ingen roll, ett litet finger är ändå något, minnet, känslor, kickar, nöjet kommer alltid finnas där att minnas.

Tack för inlägg ovan! Mycket hemsk upplevelse, frossa, spya, kraftig uttorkning ( väldigt mörkt piss ) instant viktnedgång och 3 hjärnceller. Är du aktiv? Det finns ingent viktigare som sagt än rena lösning och guds gåva till sprutnarkomaner om han nu gav oss det, så nya nålar du kan få tag på.
Senast redigerad av Drtyboy 2017-06-30 kl. 22:53.
Citera
2017-07-04, 10:52
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
Precis. Kolla länken för mer information om tillståndet. Mvh

https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cotton_fever&ved=0ahUKEwip1eqhsubUAhXQbVAKHQRVAL8Q FggfMAA&usg=AFQjCNEZ510oMMyC_1r7vezkz4e47D8D_A

Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Att bli beroende på heroin var enligt min erfarenhet så här: i börjar kan man använda i veckor, eller någon vecka åt gången periodvis och vara rätt fräsch. Man hänger med polare ibland och gör andra saker, "tar små fixar, typ när man ska ta tuben till stan som substitut till ipod haha Sådana rättfärdiganden.

Men sen, BAM vaknar du upp någon natt kring 04:00 och mår hyffsat piss och vet exakt varför...som en inre signal. Sen tycker jag att efter denna romansfas sp blir man at ganska direkt när man tar varor, kanske byggs upp lite ändå?

Som om heroinet bjuder på ett par veckors smakprov för att ta sen ha dig i klorna, spelar ingen roll, ett litet finger är ändå något, minnet, känslor, kickar, nöjet kommer alltid finnas där att minnas.

Tack för inlägg ovan! Mycket hemsk upplevelse, frossa, spya, kraftig uttorkning ( väldigt mörkt piss ) instant viktnedgång och 3 hjärnceller. Är du aktiv? Det finns ingent viktigare som sagt än rena lösning och guds gåva till sprutnarkomaner om han nu gav oss det, så nya nålar du kan få tag på.

Tack så jättemycket för era svar. Jag följde(delvis) era råd och har inte rört heroin eller kanyler sen dess, men lyckades ändå vakna i respirator för några veckor sen av kombon benso+sub. Jag vill verkligen bara bli fri, och jag är inte ens fysiskt beroende just nu, men giftet har slått rot i min hjärna, jag tänker på opiater varje sekund. Det känns som jag valt väg och nu finns ingen återvändo och min enda chans till minsta lycka är att gå fullt ut missbrukare igen. Tror aldrig jag kommer finna lyckan i ett vanligt liv. Är det ens någon idé att sluta då?
Citera
2017-07-08, 20:36
Medlem
Ja skulle vilja prova h IV. Men jag har inga synliga vener, varenda gång jag ska ta blodprov hos läkarn får dom får göra om det 5,6,7 ggr. Tillslut (senaste ggn) fick dom ta de i handflatan...

Är det meningen att jag inte ska ta droger IV kan man fan tro? Röka det osv, hur gör man då. Jag har inte ens sätt H "irl". Jag bes. mkt på nätet. Så sett det där bara.

Vart är annars bra att skjuta? Någon skrev att de finns artärer i handflatan och det är tydligen inte bra..? Fan dehär låter krångligt.. lättare o poppa piller.. men tips på andra ställen på kroppen man brukar ha lättåtkommliga vener? Måste man alltid rena det också? Alltså förlåt jag är väldigt okunnig inom detta, jag är mer för smärtstillandeläkemedel med de börjar bli lame/tråkigt. Så ursäkta för dumma frågor men svara gärna på dom ändå, hehe. Ching ching
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in