Citat:
Ursprungligen postat av
Stoffesamlevnad
Sluta och sluta...vill väl kunna ta en panna ibland men så pass långa mellanrum att jag inte blir dålig. När är detta möjligt? Dag 14?
Det gäller att känna sig själv och sin egen kropp, men insomnian och RLS är en indikation på att du ännu inte är återställd så jag skulle rekommendera dig att ta det lugnt och härda ut även det.
Jag drog en frivillig AT en gång, som var rätt mild och jag klarade av den galant. Det gick en vecka och sedan inträffade ett dödsfall av en nära släkting så jag körde på med opiater igen i en vecka bara för att kunna hantera den situationen, sedan fick jag en AT som var 10 gånger värre än den jag hade två veckor innan bara.
Likaså har lite simpel alkohol kunnat fördärva mig för nära inpå en AT.
Du pratar om dagar för att kunna börja köra på igen utan större komplikationer, jag skulle räkna månader istället. Men som sagt, det gäller att känna sig själv och lära sig av sina egna misstag.
Om du nödvändigtvis måste trycka i dig någonting skulle jag rekommendera lite muskelavslappnande benso istället och så kanske du får lite ordentlig sömn, tror du mår bättre av det än opiater i dagsläget.