2017-04-18, 08:04
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Overmind
Hehe , hade jävligt låg tolerans tydligen. Drog igenom en boll på 2 dagar, däremot kom tyvärr min AT tillbaka ... får nog pausa nån vecka nu.
Ja det är klart du fick abstinens ifall du kört sub i fyra månader och 2 bollar horse :P hhaha jaa det var låg tolerans! det brukar ju vara så första dagen eller 2 när man tar återfall. Sen dag tre behöver man två bollar... sen dag 4 3... Sen efter en vecka drar man i sig så många man har råd med om dagen haha
Senast redigerad av vargenbara 2017-04-18 kl. 08:06.
Citera
2017-04-18, 18:53
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Köpte en boll heroin precis. Den är rätt liten, skulle gissa på 0.2. Hur stor del av den borde jag ta? 1/4 tänker jag mig, var ängesen jag använde heroin men använt en del oxy och sub på sistone så har lite tolerans.
Citera
2017-04-20, 16:22
Medlem
The-Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Köpte en boll heroin precis. Den är rätt liten, skulle gissa på 0.2. Hur stor del av den borde jag ta? 1/4 tänker jag mig, var ängesen jag använde heroin men använt en del oxy och sub på sistone så har lite tolerans.
Testa med mycket mindre först för säkerhetsskäl!!!! 1/4 låter väldigt mycket utan tolerans.
Citera
2017-04-22, 13:51
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Overmind
Testa med mycket mindre först för säkerhetsskäl!!!! 1/4 låter väldigt mycket utan tolerans.

Tycker 1/4 låter rätt lagom, ganska liten dos.

Vad, 50mg 25% rent gatuheroin? Dessutom med lite tolerans. Kör på, det dör du inte av (direkt iallafall)
Citera
2017-05-13, 15:47
Medlem
Dominicss avatar
Vad händer om man prövar heroin 1 gång?

Lånar konto
Vad händer om man prövar heroin en gång? Känner man ett beroende efteråt eller slutar man tänka på det efter någon dag? Skulle du rekommendera någon att pröva 1 gång bara för att känna det?
Citera
2017-05-13, 16:16
Medlem
Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominics
Lånar konto
Vad händer om man prövar heroin en gång? Känner man ett beroende efteråt eller slutar man tänka på det efter någon dag? Skulle du rekommendera någon att pröva 1 gång bara för att känna det?

Beror nog mycket på hur du mår psykiskt och hur du är som person.
Jag testade för första gången för ett par veckor sedan efter att blivit erbjuden helt gratis av en hygglig bekant. Inte intravenöst dock utan i snytskaftet. Drog fyra väldigt små linor med någon halvtimmes mellanrum. Man ska ju trots allt uppleva så mycket som möjligt innan man dör, tänker jag, idiot som man trots allt är.
Hög mysfaktor!
Fick även en påse med mig som jag hade liggandes hemma en vecka. Kände ju att det fanns ett visst lurigt sug och jag övervägde flera gånger under denna vecka att "bara" smaka lite mer, men lyckades vifta bort dessa tankar. Slutade med att jag bestämde mig för att ge tillbaka påsen vilket jag är glad för att jag gjorde.
Nu är ju inte jag någon ungtupp direkt och vet att jag känner mina begränsningar och beroendevanor mycket väl, annars hade jag aldrig testat!
IV vågar jag inte helt enkelt så det kommer aldrig bli aktuellt. Kommer möjligtvis testa igen någon gång om tillfället är det rätta, men inget jag skulle söka mig till.

Med detta sagt så lär det ju inte gått någon förbi att många människor helt och håller sabbar sina liv p.g.a. denna drog. Så frågan är väl om du tycker att det känns värt att ta den risken..?
Gör det verkligen inte om du mår dåligt eller är psykiskt klen. Då är du körd sen.
Citera
2017-05-13, 16:31
Medlem
Dominicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkason
Beror nog mycket på hur du mår psykiskt och hur du är som person.
Jag testade för första gången för ett par veckor sedan efter att blivit erbjuden helt gratis av en hygglig bekant. Inte intravenöst dock utan i snytskaftet. Drog fyra väldigt små linor med någon halvtimmes mellanrum. Man ska ju trots allt uppleva så mycket som möjligt innan man dör, tänker jag, idiot som man trots allt är.
Hög mysfaktor!
Fick även en påse med mig som jag hade liggandes hemma en vecka. Kände ju att det fanns ett visst lurigt sug och jag övervägde flera gånger under denna vecka att "bara" smaka lite mer, men lyckades vifta bort dessa tankar. Slutade med att jag bestämde mig för att ge tillbaka påsen vilket jag är glad för att jag gjorde.
Nu är ju inte jag någon ungtupp direkt och vet att jag känner mina begränsningar och beroendevanor mycket väl, annars hade jag aldrig testat!
IV vågar jag inte helt enkelt så det kommer aldrig bli aktuellt. Kommer möjligtvis testa igen någon gång om tillfället är det rätta, men inget jag skulle söka mig till.

Med detta sagt så lär det ju inte gått någon förbi att många människor helt och håller sabbar sina liv p.g.a. denna drog. Så frågan är väl om du tycker att det känns värt att ta den risken..?
Gör det verkligen inte om du mår dåligt eller är psykiskt klen. Då är du körd sen.

Om man tar IV en gång, är det så pass beroende-framkallande? Om en person aldrig provat droger innan.
Senast redigerad av Dominics 2017-05-13 kl. 16:33.
Citera
2017-05-13, 21:13
Medlem
Citat:
Lånar konto

Citat:
Om man tar IV en gång, är det så pass beroende-framkallande? Om en person aldrig provat droger innan.
Nu har jag aldrig tagit det IV men... Ifall du gillar känslan så kommer du att vilja göra det igen, det är extremt svårt att låta bli att göra det. Jag skulle inte rekommendera någon att ta opiater öht ens en gång, det är bättre att inte veta hur skönt det är.
Citera
2017-05-13, 23:00
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:

Om heroin är din första drog, och du tar det IV kommer du nog bli avskräckt. Du kommer med all sannolikhet ligga och spy i toan i någon timme och inte må speciellt bra alls. Tar du det fler gånger kan jag nästan garantera att du bli beroende.
Citera
2017-05-15, 17:57
Medlem
Horse är så jävla überhyped.
Benzo och braj är 10 gånger skönare.
Citera
2017-05-17, 12:55
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eikd
Horse är så jävla überhyped.
Benzo och braj är 10 gånger skönare.
Det är ju helt olika droger som ger olika effekt, så det är självklart individuellt vad som är skönast. Horse är underbart vid vissa tillfällen medan benso passar mycket bättre i andra tillfällen.

Jag undrar en grej ang konsistensen på varor. Jag köper av en kran som ofta har bra, brunt, heroin (#3). När jag köper femmor, vilket jag gör oftast, så är det en hård klump som man med hjälp av en kniv kan skära av en bit för att sedan krossa det till pulver utan problem. Men ibland när jag köper bollar så är det mer som vax. Jag röker mina grejer så det är inga problem men om jag mår riktigt dåligt så vill jag kunna snorta lite redan på tunnelbanan. Men när det är i den här vaxformen så går det inte att krossa till pulver. Jag tycker också att det brukar vara sämre när det är sådär "vaxigt", så jag gissar att det är för att få upp vikten. Jag har fått så här ett par gånger förut när jag har handlat på plattan. Om man tar ett kort och försöker krossa det så blir det bara som en platta, eller hur jag ska beskriva det.

Det kommer aldrig i den här formen när jag köper femmor. Någon som känner igen det jag beskrev och vet vad det beror på? Hoppas ni förstod hur jag menar, lite svårt att beskriva.
Citera
2017-05-22, 02:50
Medlem
Hur vet jag om det är bra ellet dåligt heroin? Och sen är det vanligt med vitt heroin? ( har bara stött på brunt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in