Citat:
Ok det var skönare att höra.
Tror dock förfan att det kan ha varit 1000mg jag tagit då tabletterna tydligen var 250mg hehe :/
Känner mig fett efterbliven nu för det där kände jag inte alls till men tackar för att du varnade mig om det!
Det är viktigt att veta.
Jag medicinerar Inte med någon av drogerna du nämde så det var bara det här iaf.
Tror dock förfan att det kan ha varit 1000mg jag tagit då tabletterna tydligen var 250mg hehe :/
Känner mig fett efterbliven nu för det där kände jag inte alls till men tackar för att du varnade mig om det!
Det är viktigt att veta.
Jag medicinerar Inte med någon av drogerna du nämde så det var bara det här iaf.
Jag kan med ganska stor säkerhet säga att det inte var 250mg. Om du petat i dig ett gram, och mer, mdma under en natt skulle du må riktigt jävla dåligt, svetten skulle spruta, och du skulle vara rätt spattig. I synnerhet som det här var första gången, så att du inte utvecklat någon tolerans.
Men du, allvarligt talat; droger som mdma, eller i princip vilken centralstimulant eller opiat som helst, är bokstavligen atombomber för de signalsubstanser som reglerar varenda funktion i din kropp. Temperatur, muskelkontroll, andning, you name it. Du måste förstå att det är förenat med livsfara att överstyra i princip varenda synaps du har i huvudet, och hur du minimerar risken för att några timmars mys ska kosta dig livet.
Om du inte har respekt för dessa substanser, och hur mycket kraftigare de är än cannabis (jämför svag vindpust mot kinden vs påkörd av tåget), då kommer det gå illa. Du kanske inte dör, du kanske inte blir psykossjuk, och du kanske inte ens behöver vakna i ett isbad på IVA med zombiejuice i dropp. Men det finns lindrigare scenarion än dessa som fortfarande är rena helveten.
Om du inte lär dig ens de mest basala sakerna som vad en drog har för effekt på hjärnan, så kolla åtminstone upp dosering, interaktioner och varningssignaler innan du slänger i dig något.
Du har betett dig som du har kromosomfel, och skäms du inte ögonen ur dig beror det på att du inte greppar nivån på efterblivenheten. Nu har du fått skäll för det, och jag hoppas du tar detta till dig istället för att avfärda det som någon gubbstruts överdrivna försiktighet. Isf behöver vi inte prata mer om det. Okej?