Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-31, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Vill sitta i ett hörn av trädgårn och halvdregla och njuta av lövens sus, doppa fötterna i vatten och skriva lyckliga texter på facebook och le fånigt åt främlingar

Är ensam hemma, min fru är borta och min unge. Då vill pappa knarka lite.

Om du inte har kört på 15 år så skulle jag rekommendera att ta typ 120mg och sedan efter två timmar fylla på med 60mg. Man behöver inte överdriva.
Citera
2018-08-01, 14:29
Medlem
Hej, ska ta E för första gången och läst på som fan. Är orolig att jag kan få PMMA elr nåt gift i knapparna eller att jag tillomed kan dö. Borde jag oroa mig? Tänkte bara ta en tablett o vet inte vilka knappar d är än eftersom min kran tappat bort sin lur så har min kompis fixat nån annan ingen av oss köpt av tidigare.. tänkte såklart söka upp tabletterna innan också.

Några i min släkt har dött av hjärtfel, tänk om jag oxå har d och E gör att mitt hjärta fuckas? Nojjar jag bara för mkt för 1 tablett elr?
Citera
2018-08-01, 14:44
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Hej, ska ta E för första gången och läst på som fan. Är orolig att jag kan få PMMA elr nåt gift i knapparna eller att jag tillomed kan dö. Borde jag oroa mig? Tänkte bara ta en tablett o vet inte vilka knappar d är än eftersom min kran tappat bort sin lur så har min kompis fixat nån annan ingen av oss köpt av tidigare.. tänkte såklart söka upp tabletterna innan också.

Några i min släkt har dött av hjärtfel, tänk om jag oxå har d och E gör att mitt hjärta fuckas? Nojjar jag bara för mkt för 1 tablett elr?
Ja, du nojjar för mycket. Inte så att folk dör som fluger av en tablett E liksom.Även om det skulle vara PMMA så kommer du nog inte dö.
Men som det sas innan också, prova med en halv, vänta en timme och ta en halv till om du är orolig.
Citera
2018-08-01, 14:52
Medlem
Citat:

Du kan såklart få knappar som är farliga men i min erfarenhet är det ovanligt. Det är i så fall vanligare med knappar utan effekt. Är du orolig över detta så köp ett eztest. Typ 300-400kr och du får 10 tester.

Har du inga tidigare problem med hjärtat så tror jag inte det är någon fara.
Citera
2018-08-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Ja, du nojjar för mycket. Inte så att folk dör som fluger av en tablett E liksom.Även om det skulle vara PMMA så kommer du nog inte dö.
Men som det sas innan också, prova med en halv, vänta en timme och ta en halv till om du är orolig.
Men om jag tar en halv hut vet jag sedan om d är PMMA elr skit i dem? Hur mkt vatten ska jag dricka? Kmr jag att märka det själv?
Citera
2018-08-01, 15:25
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Men om jag tar en halv hut vet jag sedan om d är PMMA elr skit i dem? Hur mkt vatten ska jag dricka? Kmr jag att märka det själv?
Enkelt, om du börjar må dåligt så tar du inget mer, mår du ok men vill ha mer rus så tar du mer. Farligheten med PMMA är övedriven, sålänge du inte vräker i dig mer än en eller med andra droger så är det lugnt för livet.
Citera
2018-08-01, 15:43
Medlem
Citat:
Enkelt, om du börjar må dåligt så tar du inget mer, mår du ok men vill ha mer rus så tar du mer. Farligheten med PMMA är övedriven, sålänge du inte vräker i dig mer än en eller med andra droger så är det lugnt för livet.
Så dem man ser har dött på nyheterna osv har med stor sannolikhet tagit flera tabletter/droger, borde vara omöjligt att dö av en tablett va?
Citera
2018-08-01, 15:46
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Så dem man ser har dött på nyheterna osv har med stor sannolikhet tagit flera tabletter/droger, borde vara omöjligt att dö av en tablett va?
Inte omöjligt, men ganska osannolikt. De flesta som dött har antagligen inte druckit (vatten), festat hårt osv. Ingen fara. Börja med en halv. För du så kan jag tom gå med på att bli dömd för vållande till annans död om du vill. Risken är verkligen minimal. Då skulle inte folk käka E så mycket som de gör.
Lycka till!
(Återkom gärna om du dog)
Citera
2018-08-03, 18:46
Medlem
Tog Molly i onsdags. Började bra sen på vi i en lite större sten i en 50cl cola. Tog ca 5 klunkar, sen när vi kom in i klubben blev jag seg och trött..

Efter ca 10 min fick jag världens panikattack, trodde jag skulle dö o Gud vet vad. Flög ut från klubben i panik och gick runt i staden från 01 till 07 i full fart me mina tjackspel. Ni vet med käken o allt dedär.

Vet ej vf det slutade som det gjorde, har tagit Molly innan, utan problem. Någon som har en aning?
Citera
2018-08-03, 19:38
Medlem
starsucks avatar
Hur är det för er med alkohol + E

Själv är jag aldrig sugen på alkohol när jag är på mdma. Men på tjack, kola eller Ritalin dricker jag mycket och gärna. Tycker rentav drickandet gör ruset ännu bättre

Ska lägga till att jag utan CS inte dricker alls. Blir seg av alkohol o tål der dålig ger mig ingenting. Men på CS är det himmelriket m iskall öl

Förutom mdma då. Kan det bero på skillnaden mellan dopamin o h serotonin rus ?
Citera
2018-08-03, 20:33
Medlem
Citat:
Om du har ex 1g, så kan du dela det i delar så att det blir ungefär lika. ex 1g på 10 lika stora linor, då är varje lina 0,1g.
Eller lösa det i vatten. OCh köra på samma princip, exaktare bara. Men bäst när man kör IV då.
Kanske lite sent svar men kanske någon annan har nytta av det.

Problemet var att det var 10G mdma hehe så lite svårt att avgöra storlek på kristaller och jag vill inte gärna krossa dem.
Citera
2018-08-03, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starsuck
Hur är det för er med alkohol + E

Själv är jag aldrig sugen på alkohol när jag är på mdma. Men på tjack, kola eller Ritalin dricker jag mycket och gärna. Tycker rentav drickandet gör ruset ännu bättre

Ska lägga till att jag utan CS inte dricker alls. Blir seg av alkohol o tål der dålig ger mig ingenting. Men på CS är det himmelriket m iskall öl

Förutom mdma då. Kan det bero på skillnaden mellan dopamin o h serotonin rus ?

Alkohol tar ju bort ruset lite samt ger upphov till riktigt grova minnesluckor. Några öl eller så för att lugna ner sig lite innan man kommer upp kan vara nice men att vara packad är slöseri på e-rus om du frågar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in