Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 09:58
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysergide
Hej!
Jag har lite frågor angående vad som skedde under mitt första rus på MDMA-kristaller. (Jag har brukat ecstasytabletter innan)

Hade köpt gulaktiga kristaller, bombade cirka 200 mg.
Under uppgången kräktes jag 4 gånger, har läst att det kan hända så jag reagerade inte så mycket på det. Grejen var att jag inte fick någon "euforikänsla". Inga "måbra" känslor över huvudtaget. Tvärtom mådde jag dåligt istället, med pupiller som tefat. Jag lade mig därefter i sängen och väntade ut det.

Dagen efter hade jag en del hallucinationer, pixlade skuggor och former som rörde sig runt mig. Inget som var obehagligt, ingen ångest eller så heller.

Varför fungerade det inte som det skulle? Var det dåligt MDMA? Var detta ens MDMA? Gjorde jag något fel? Tog jag för mycket?
Tacksam för svar!
upplevde precis samma sak från T****W*rner's på FS MDMA. Fick helt sjula eye wobbles, såg suddigt och blev snurrig, fick tefatspupiller men blev pratglad och väldigt lite empatisk, på 200mg. "Ruset" gick dock ner i en crash 3 timmar senare. Hjälp?
Citera
2017-06-24, 03:39
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
upplevde precis samma sak från T****W*rner's på FS MDMA. Fick helt sjula eye wobbles, såg suddigt och blev snurrig, fick tefatspupiller men blev pratglad och väldigt lite empatisk, på 200mg. "Ruset" gick dock ner i en crash 3 timmar senare. Hjälp?

Låter lite som methylone Som en billig kopia av MDMA med mycket mindre empati har jag hört. Ruset varar 2-4h.
Senast redigerad av Bluepant 2017-06-24 kl. 04:00.
Citera
2017-06-24, 21:11
Medlem
Savagees avatar
Mmm, rent mdma :
http://imgur.com/a/VtJHt

Det ni ser på bilden var min första gång, kommer aldrig glömma upplevelsen!
Detta var för typ, 2-3 år sen

Rekommenderar er starkt att krossa kristallerna, lägg det i vatten sen drick
Citera
2017-06-25, 02:42
Medlem
PappaPundares avatar
Grabbar de e akut.

Poppade min första E någonsin kl ca 00:50 och den kickade in som en käftsmäll ungefär 70 min efter intag.

Känns sjuuuukt skönt nu sitter o chillar med en polare men de jag undrar är när är det dags för andra tabben?

Ska jag dela den?

Dom är 250 mg

Tacksam för svar!

(I och med att de e första gången kanske jag ska softa med påfyllning????)

Edit: jag tror dom e 130 mg btw inte 250.
Såg nu att 250 räknas som väldigt mycket så jag hade nog inte känt mig bra på 250 absolut första gången.

Ok sorry nu kommer ännu en edit.
Jag poppade typ 40% av en tablett nu. Klippte med saxen så den blev inte riktigt 50/50 så tog den lite mindre biten. Så de softish jag behöver inte er hjälp längre mod kan ta bort om han vill.

Ska fortsätta poppa mindre och mindre doser nu resten av natten.

MVH/ pp
Senast redigerad av PappaPundare 2017-06-25 kl. 03:04.
Citera
2017-06-25, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Grabbar de e akut.

Poppade min första E någonsin kl ca 00:50 och den kickade in som en käftsmäll ungefär 70 min efter intag.

Känns sjuuuukt skönt nu sitter o chillar med en polare men de jag undrar är när är det dags för andra tabben?

Ska jag dela den?

Dom är 250 mg

Tacksam för svar!

(I och med att de e första gången kanske jag ska softa med påfyllning????)

Edit: jag tror dom e 130 mg btw inte 250.
Såg nu att 250 räknas som väldigt mycket så jag hade nog inte känt mig bra på 250 absolut första gången.

Ok sorry nu kommer ännu en edit.
Jag poppade typ 40% av en tablett nu. Klippte med saxen så den blev inte riktigt 50/50 så tog den lite mindre biten. Så de softish jag behöver inte er hjälp längre mod kan ta bort om han vill.

Ska fortsätta poppa mindre och mindre doser nu resten av natten.

MVH/ pp

Låt mig inleda med att det är väldigt dumt att ta en hel kaka utan att veta hur mycket den innehåller, och att ett 250mg-kex bör delas oavsett. Men nu gick det ju bra, så grattis

Folk gör lite olika, själv brukade jag tycka det var lagom att ta andra halvan/pillret när peaken kom av den första, och sen fick det vara nog. Fler toppningar efter det har inte så himla stor effekt, förutom att baksmällan blir jävligare.

Sedan är det sällan en tab på 200mg eller mer saknar brytskåra, så du har nog rätt i att de var under 200mg. Har du ingen skåra är det nog 2/3 på ~120mg och 1/4 på ~180mg. Det är vad nästan alla siktar på när de pressar sina piller, även om det kan vara rätt stor variation mellan piller i samma batch. Inte alltid superbra blandat med tabletteringsmedlet, då det är vanligt att de slänger mdma-pulvret ovanpå pressmixen och sedan rör om för hand tills det "ser bra ut"
Citera
2017-06-25, 04:11
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Låt mig inleda med att det är väldigt dumt att ta en hel kaka utan att veta hur mycket den innehåller, och att ett 250mg-kex bör delas oavsett. Men nu gick det ju bra, så grattis

Folk gör lite olika, själv brukade jag tycka det var lagom att ta andra halvan/pillret när peaken kom av den första, och sen fick det vara nog. Fler toppningar efter det har inte så himla stor effekt, förutom att baksmällan blir jävligare.

Sedan är det sällan en tab på 200mg eller mer saknar brytskåra, så du har nog rätt i att de var under 200mg. Har du ingen skåra är det nog 2/3 på ~120mg och 1/4 på ~180mg. Det är vad nästan alla siktar på när de pressar sina piller, även om det kan vara rätt stor variation mellan piller i samma batch. Inte alltid superbra blandat med tabletteringsmedlet, då det är vanligt att de slänger mdma-pulvret ovanpå pressmixen och sedan rör om för hand tills det "ser bra ut"

Jag tog andra halvan av andra halvan också en stund sen.
Uppe i två hela tabbar nu.
Känns fantastiskt hittills.
Ska jag softa eller poppa en till?
I så fall när?

Tackar för svaret!!
Citera
2017-06-25, 04:29
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies

Nu har flippat ur totalt haha tog ännu ännu mer
Men känns hittills fantastiskt!
Citera
2017-06-25, 04:56
Medlem
BigFatCones avatar
Alltid värt att påminna att det MDMA som kroppen inte kan hantera omvandlas till MDA. Så det man får när man återdoserar ett par timmar senare är inte ett påfyllt MDMA-rus utan något helt annat. Inte för att det på något sätt är otrevligt men ändå. När du börjar få hallucinationer så har du gått över från ett MDMA-rus till.. Ja, ett MDMA/MDA-rus.
Citera
2017-06-25, 04:58
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Alltid värt att påminna att det MDMA som kroppen inte kan hantera omvandlas till MDA. Så det man får när man återdoserar ett par timmar senare är inte ett påfyllt MDMA-rus utan något helt annat. Inte för att det på något sätt är otrevligt men ändå. När du börjar få hallucinationer så har du gått över från ett MDMA-rus till.. Ja, ett MDMA/MDA-rus.

Då är jag snart där då.
Poppade 3 hela tabletter haha
Citera
2017-06-25, 05:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Då är jag snart där då.
Poppade 3 hela tabletter haha
Slöseri med bra knark om man frågar mig. Det är liksom tre gångers knarkade, mer egentligen eftersom 250mg är dom mängderna man behöver om man väger över 125 kilo. Dessutom så som sagt så är det inte en MDMA-upplevelse längre.

Men men, det är inte mina pengar och jag har givetvis varit lika dum själv en gång i tiden.
Citera
2017-06-25, 06:00
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Slöseri med bra knark om man frågar mig. Det är liksom tre gångers knarkade, mer egentligen eftersom 250mg är dom mängderna man behöver om man väger över 125 kilo. Dessutom så som sagt så är det inte en MDMA-upplevelse längre.

Men men, det är inte mina pengar och jag har givetvis varit lika dum själv en gång i tiden.

Jo tog min 4e nu vilket antagligen får bli min sista. Känner inte samma effekt länge nu sitter och spänner käften bara haha.
Nä men det känns absolut fortfarande men det är ju tyvärr inte som i början
Senast redigerad av PappaPundare 2017-06-25 kl. 06:17.
Citera
2017-06-25, 09:37
Medlem
Citat:
Jo tog min 4e nu vilket antagligen får bli min sista. Känner inte samma effekt länge nu sitter och spänner käften bara haha.
Nä men det känns absolut fortfarande men det är ju tyvärr inte som i början

Det är definitivt dags att lägga ner nu. Det här är din första gång, och då är det en dålig ide att pusha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in