Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
du ser

du ligger fortfarande inom facit så jag hade inte varit så jävla orolig
känner du åtminstone ökad sex lust? bättre själv förtroende samt själv känsla? bättre driv och humör om dagarna men också snabbare vändningar ifall något inte blir som man tänkt sig? andra liknande symptom vid förhöjda värden.. det borde definitivt redan finnas där men de mesta tränings relaterade börjar v.6 till v.8 och fortsätter typ 2 veckor efter sista sticket
jag hade hellre varit lam i en axel i taget men du får rapportera idag vad du tycker?

Jo men något är igång iallafall. Får knappt någon träningsvärk heller, brukade ALLTID får träningsvärk i benen förut, men nu är det som jag inte varit på gymmet.. kanske tar jag inte i max, men benen är som spaghetti efter passet.
Men ja jag känner ju av dem andra sakerna iallafall, så som sexlust, självförtroende och självkänsla.
Även blodtrycket på gymmet, efter ett set knäböj känns det som hjärtat ska flyga ur bröstet, vet inte hur pass man ska ta det allvarligt? mitt blodtryck är normalt i alla andra lägen, men på gymmet känner jag pulsen i ryggen/huvudet.
Iallafall att sticka 1 ml i vardera axel gjorde susen, fick lite pip, men inget märkvärdigt alls.