2017-06-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Få ut allt ur pumpen/kanylen

Hej alla
Minns att jag läst om knep för att få ut allt ur ens verktyg - vill minnas att man suger upp lite luft innan man suger upp oljan.

Någon som minns/har en artikel kring detta?

Mvh Exo
Sug upp en stor bubbla bara som du håller bakom oljan så att det sista som kommer ut är luften då luftbubblan ligger bakom och kommer ut sist.
Citera
2017-06-20, 21:05
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Sug upp en stor bubbla bara som du håller bakom oljan så att det sista som kommer ut är luften då luftbubblan ligger bakom och kommer ut sist.

Tror jag väljer att suga upp en -liten- bubbla

Mvh Exo
Citera
2017-06-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Tror jag väljer att suga upp en -liten- bubbla

Mvh Exo
Liten nog att tömma sprutan.
Gör inget om du trycker i dig bubblan heller så noja inte över det, jag gör det själv vid varje injekt 2ggr/v. (även läst om det och det är ok)

mvh
Citera
2017-06-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
klart du känner av det snabbare på din första kur, placebo är en av de starkaste effekterna vi har..

kollar man studier som gjorts med placebo medicin så har 9 av 10 fortfarande upplevt medicinens verkan, med hur många procent öär alltid individuellt men nästan alla upplever det

känns det inte bra så byt märke

fick bra jävla tryck idag, men ja får se i veckan har beställt hem nytt märke, men det var inte i lager fick jag reda på efter, så det skulle "dröja"..

Iallafall prova jag sätta 1 ml i vardera axel igår, får se om jag får lika jävla ont i båda axlarna nu .. dum ide ?
Citera
2017-06-23, 17:07
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
fick bra jävla tryck idag, men ja får se i veckan har beställt hem nytt märke, men det var inte i lager fick jag reda på efter, så det skulle "dröja"..

Iallafall prova jag sätta 1 ml i vardera axel igår, får se om jag får lika jävla ont i båda axlarna nu .. dum ide ?
Varför i axlarna då för?
Citera
2017-06-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varför i axlarna då för?

Om du går tbx 2-3 sidor eller något sådant ser du att vi haft en lång konversation, började med benen men där fick jag sådan PIP så jag inte kunde röra på mig!
Citera
2017-06-24, 15:03
Medlem
Citat:

du ser du ligger fortfarande inom facit så jag hade inte varit så jävla orolig

känner du åtminstone ökad sex lust? bättre själv förtroende samt själv känsla? bättre driv och humör om dagarna men också snabbare vändningar ifall något inte blir som man tänkt sig? andra liknande symptom vid förhöjda värden.. det borde definitivt redan finnas där men de mesta tränings relaterade börjar v.6 till v.8 och fortsätter typ 2 veckor efter sista sticket

jag hade hellre varit lam i en axel i taget men du får rapportera idag vad du tycker?
Citera
2017-06-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du ser du ligger fortfarande inom facit så jag hade inte varit så jävla orolig

känner du åtminstone ökad sex lust? bättre själv förtroende samt själv känsla? bättre driv och humör om dagarna men också snabbare vändningar ifall något inte blir som man tänkt sig? andra liknande symptom vid förhöjda värden.. det borde definitivt redan finnas där men de mesta tränings relaterade börjar v.6 till v.8 och fortsätter typ 2 veckor efter sista sticket

jag hade hellre varit lam i en axel i taget men du får rapportera idag vad du tycker?

Jo men något är igång iallafall. Får knappt någon träningsvärk heller, brukade ALLTID får träningsvärk i benen förut, men nu är det som jag inte varit på gymmet.. kanske tar jag inte i max, men benen är som spaghetti efter passet.

Men ja jag känner ju av dem andra sakerna iallafall, så som sexlust, självförtroende och självkänsla.

Även blodtrycket på gymmet, efter ett set knäböj känns det som hjärtat ska flyga ur bröstet, vet inte hur pass man ska ta det allvarligt? mitt blodtryck är normalt i alla andra lägen, men på gymmet känner jag pulsen i ryggen/huvudet.

Iallafall att sticka 1 ml i vardera axel gjorde susen, fick lite pip, men inget märkvärdigt alls.
Citera
2017-06-26, 16:53
Medlem
Citat:
Jo men något är igång iallafall. Får knappt någon träningsvärk heller, brukade ALLTID får träningsvärk i benen förut, men nu är det som jag inte varit på gymmet.. kanske tar jag inte i max, men benen är som spaghetti efter passet.

Men ja jag känner ju av dem andra sakerna iallafall, så som sexlust, självförtroende och självkänsla.

Även blodtrycket på gymmet, efter ett set knäböj känns det som hjärtat ska flyga ur bröstet, vet inte hur pass man ska ta det allvarligt? mitt blodtryck är normalt i alla andra lägen, men på gymmet känner jag pulsen i ryggen/huvudet.

Iallafall att sticka 1 ml i vardera axel gjorde susen, fick lite pip, men inget märkvärdigt alls.

då är det nog inte skräp du har fått, kanske underdoserat vilket många UG märken är så det får man räkna med om man köper sånna varor

jag har nog aldrig varit med om att jag känner pulsen på det sättet som du beskriver.. visst ligger jag på tren o cyklar så är det klart som fan jag känner pulsen men inte av tyngre set eller när jag tränar på gymmet.. vet inte heller om du ska ta det allvarligt men tycker att någon mer borde säga sitt vad som anser innan du gör det till en stor grej iallafall

skönt att höra!
Citera
2017-06-26, 20:26
Medlem
jag har alltid undrat en grejj, hur mycket olja rymmer det i en 18g nål? Säg att man drar upp till 1ml sträcket på pumpen, då borde det väll vara mer än 1ml? Då nålen borde innehålla något.
Märkte det då jag endast kunde ta 9 stick 1ml av en 10ml vial.
Citera
2017-06-26, 21:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
jag har alltid undrat en grejj, hur mycket olja rymmer det i en 18g nål? Säg att man drar upp till 1ml sträcket på pumpen, då borde det väll vara mer än 1ml? Då nålen borde innehålla något.
Märkte det då jag endast kunde ta 9 stick 1ml av en 10ml vial.

Det är bara att dra volymekvation för cylinder. 18g nål är 1,2 x 40 mm, låt oss säga det är innerdiameter så är vi konservativa. Pi * radien^2 * höjden.

-> 45,24 mm³ = 0,045 ml.

Alltså försumbart. Det är antagligen mer som ligger kvar i huvudet i pumpen.
Citera
2017-06-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det är bara att dra volymekvation för cylinder. 18g nål är 1,2 x 40 mm, låt oss säga det är innerdiameter så är vi konservativa. Pi * radien^2 * höjden.

-> 45,24 mm³ = 0,045 ml.

Alltså försumbart. Det är antagligen mer som ligger kvar i huvudet i pumpen.

Sorry, mitt huvud som inte orkade med matematiken haha. Men tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in