2016-09-13, 03:04
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferneth
Helt klart så att nålarnas kvalite är ojämn. Har inte nuddat spetsen mot något vid något tillfälle. Sticker axlarna och byter sida. Plötsligt kan det svida till och nålen går trögt. Uppfattningen bekräftas av min assistent.

Du får ju ärrvävnad och sådant när du injektar i samma muskler hela tiden. Vilket kan göra att det blir jobbigare att köra på dem ställen.

Kan också vara nålen men hade rekommenderat att lägga till t.ex. Quads eller glutes.
Citera
2016-09-13, 15:51
Medlem
Vilken nål rekommenderas för att injekta i axlarna?
Citera
2016-09-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2593
Vilken nål rekommenderas för att injekta i axlarna?

Orange tror jag brukar rekommenderas.
Citera
2016-09-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Orange tror jag brukar rekommenderas.

Jag "stjäl" frågan. Jag har bara blåa nålar. Ska man ändå föra den längst in eller ska man lämna en bit kvar av nålen?
Citera
2016-09-13, 19:34
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Jag "stjäl" frågan. Jag har bara blåa nålar. Ska man ändå föra den längst in eller ska man lämna en bit kvar av nålen?

jag kör i axlarna med blåa. Jag kör in hela nålen, fast jag har rätt "tjocka" axlar så finns mycket kött att köra in i. Tror inte det gör någon större skillnad men om du vill vara säker kan du lämna lite kvar om du inte har så stora axlar.
Citera
2016-09-13, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular

Behöver inte men det kan vara enklare att hålla nålen stilla om du kör in hela. Föredrar korta nålar men jag är rippad som en kenyan.
Citera
2016-09-13, 21:11
Medlem
Ferneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Du får ju ärrvävnad och sådant när du injektar i samma muskler hela tiden. Vilket kan göra att det blir jobbigare att köra på dem ställen.

Kan också vara nålen men hade rekommenderat att lägga till t.ex. Quads eller glutes.
Har aldrig kurat, knarkat eller satt akupunktur tidigare så här finns igen ärrvävnad.
Låret var det trögaste hittills...
Helt klart så att nålarna är olika vassa...
Citera
2016-09-13, 23:11
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferneth
Har aldrig kurat, knarkat eller satt akupunktur tidigare så här finns igen ärrvävnad.
Låret var det trögaste hittills...
Helt klart så att nålarna är olika vassa...

Gotcha. Har själv inte haft det problemet, eller så märker jag inte det. Märker mer skillnad på oljan.
Citera
2016-09-14, 21:57
Medlem
T-noyas avatar
Tjena grabbar jag har en ganska så viktig fråga..

Hur pass farligt är det om man skulle få i sig små delar glas?
Ampullen istortsätt sprängdes när jag öppnade den denna gången och jag fick i små små bitar glas som jag sen har försökt att få bort, vilket jag lyckats med vid en uppoffring utav 0,2ml.

Så vitt jag kan se nu så ser det inte ut att vara mer, men vad skulle hända om man skulle få i sig en glas bit vid en intramuskulär injektion?
Citera
2016-09-14, 23:20
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-noya
Tjena grabbar jag har en ganska så viktig fråga..

Hur pass farligt är det om man skulle få i sig små delar glas?
Ampullen istortsätt sprängdes när jag öppnade den denna gången och jag fick i små små bitar glas som jag sen har försökt att få bort, vilket jag lyckats med vid en uppoffring utav 0,2ml.

Så vitt jag kan se nu så ser det inte ut att vara mer, men vad skulle hända om man skulle få i sig en glas bit vid en intramuskulär injektion?

Kroppen är jävligt bra på att stöta ut främmande föremål. Om det tog sig igenom nålen snackar vi även mikroskopiska mängder som kan åka in i muskulaturen, vilket inte låter särskilt hälsofarligt.

Men som i alla dessa situationer ska man inte riskera någonting. Känns det tveksamt så kasta ampullen.
Citera
2016-09-15, 07:18
Medlem
T-noyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Kroppen är jävligt bra på att stöta ut främmande föremål. Om det tog sig igenom nålen snackar vi även mikroskopiska mängder som kan åka in i muskulaturen, vilket inte låter särskilt hälsofarligt.

Men som i alla dessa situationer ska man inte riskera någonting. Känns det tveksamt så kasta ampullen.

Tack för svar!

Saken är att jag sitter i en riktigt pressad situation och kan ej införskaffa mig mer förs jag kommer hem nästa vecka.

Så jag vet inte vad som är mest värt, att chansa att det är lungt eller gå av kuren och riskera biverkningar för för långt uppehåll mellan injektionerna

Det är testosteron enanthate det handla om förresten.
Citera
2016-09-15, 08:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-noya
Tack för svar!

Saken är att jag sitter i en riktigt pressad situation och kan ej införskaffa mig mer förs jag kommer hem nästa vecka.

Så jag vet inte vad som är mest värt, att chansa att det är lungt eller gå av kuren och riskera biverkningar för för långt uppehåll mellan injektionerna

Det är testosteron enanthate det handla om förresten.

Att hoppa över en vecka på en testo e kur kommer inte medföra några nämnvärda biverkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in