Jag ska försöka skriva en seriös rapport eller vad man nu kallar det om den här substansen.
Beställde 50st 4mg blåa från vår grekiska Gud.
Jag började med att ta en och väntade på effekt, tog kanske åtminstone 30-45 minuter sedan kände jag ett litet lugn komma på och blodtrycket lugnade sig lite. Är väldigt stressad och mår allmänt dåligt rent generellt annars + att jag käkar Elvanse som dödar mitt blodtryck och puls.
Jag fick absolut ingen ruskänsla överhuvudtaget vilket jag egentligen kanske inte bara är ute efter heller men den där sköna känslan man får av dom vanliga typ att man äntligen kan sucka ut. Svårt att förklara. Sedan gick det bara utför egentligen. Jag erkänner att jag är dålig på att hålla på piller och jag har grava missbruksproblem. Man får för sig att dem inte funkar och tar fler och fler utan någon större skillnad effektmässigt. Däremot upplevde jag första timmarna ett visst välbehag och lugn och ångestdämpning vilket övergick till sånt där maniskt benso tillstånd vilket jag tycker är kul. Sortera, städa you name it. Sedan försvinner det helt plötsligt och då blir/blev jag nästan ängslig/rastlös/ångestfull typ vad ska jag göra nu? Vad händer egentligen? Lite apatisk nästan, man vill inte göra något direkt och har ingen lust alls. Detta kan givetvis bero på andra orsaker också men fick en sån kemisk känsla.
Jag åt minst 30st mellan onsdag och fredag och jag har många personer som kan instämma att jag inte har sluddrat eller betett mig påverkat, någon har väl märkt lite som redan visste innan. Annars var det väl att jag stundtals var mer driftig, social, gladare och så vidare.
Däremot har jag ingen aning om jag borstat tänderna idag, man tappar minnet på nåt konstigt sätt. Trodde det var tisdag men det var tydligen söndag. Har jag duschat idag? Var det igår jag klippte mig eller idag? Mycket sånt. Inte konstigt om man käkar 30st absolut inte men jag vill bara förklara min upplevelse och kanske bidra till något.
T.ex igår kväll blev jag så fruktansvärt impulsiv och drogsugen och kände mig kapabel till vad som helst trots att jag ändå var klar i skallen på något sätt. Släppte allt konsekvenstänk och ville bara leva för dagen. Detta försvann efter några timmar men det var faktiskt väldigt jobbigt och jag är säker att det delvis berodde på substansen i alla fall. Men när man sitter och verkligen känner efter så känner man att ångesten är dämpad mer än vanligt åtminstone. Som jag skrivit tidigare om man kan använda denna "rätt" och inte får den hjälp man behöver från vården så kan denna absolut vara bra som medicin. Som jag förstått är det en analog av midazolam eller liknande? Tycker den påminner om Stesolid lite grann förutom att man kan ju inte bli väck. Har läst att det var någon som tog 2st och kunde inte stå upp typ men jag kunde prata helt normalt, göra vardagliga saker efter intag på 30st utan någon vidare tolerans alls.
Måste säga att detta är en av dom mest knepiga kemikalierna jag stoppat i mig, jag förstår mig inte på den riktigt. Den går typ i vågor, konstigt nog kan jag börja må dåligt av den och känna att jag måste göra något men vet inte vad och det liksom gnager i huvudet på mig. En person som varit med under hela resan och intagit lika mycket som mig flippade ur fullständigt flera gånger men betedde sig trots allt ganska nyktert eller hur man ska säga.
Den släpper verkligen alla sociala gränser på både gott och ont. Som sagt käkar jag Elvanse (100mg) och det var ju typ två dagar sedan jag tog sista och den slår i princip ut elvansen totalt. I natt tog jag väldigt bra amfetamin dessutom och fick visserligen effekt men kanske 70% mindre effekt på grund av den. Kan vara bra att veta, den verkar vara grym på att döda ett jobbigt tjackrus eller om du vill landa, men det blir ingen balans direkt antingen dödar den helt eller så gör den inte det.
Något som jag ser både positivt och negativt är att jag stundtals blir oerhört trött av den. Jag sover dock inte längre än vanligt men får djupare och mer kvalitativ sömn vilket är ett stort plus då jag har kroniska sömnproblem sedan barnsben. Men när man precis vaknat och ska sätta igång med dagens sysslor och plötsligt börjar gäspa ihjäl sig och får lägga sig och vila är lite segt. Men det är ju en RC-benso och på många sätt tycker jag det är den bästa hittills, inte i flumsyfte då. Vissa verkar kunna flumma på den men jag är rätt säker på att jag skulle kunna käka 100st utan att bli svängig på det sättet, det är snarare en liten fysisk känsla + alla dom ångestdämpande egenskaperna.
Den känns ganska muskelavslappnande också kan vara värt att tillägga därför jag tycker den påminner om diazepam + den långa halveringstiden. Nu har jag inte koll när jag käkade dem sist + att jag åt 30st så jag har väl kvar det i systemet ett tag till förmodar jag.

Kan dock tänka mig att sluta med dessa efter långvarigt medicinskt bruk är sjukt svårt, men säg vilken benso som är lätt att sluta med egentligen.. Jag ska beställa 8mg nästa gång och försöka hålla mina pundarhänder i styr och ta den som medicin och se om dom negativa effekterna uteblir för den generella ångestdämpningen älskade jag och att man blir mer framåt och motiverad. Det känns knappt som det är en drog som gör det, utan att det bara är en jävligt bra dag kan man säga.
Men som sagt alla reagerar så olika på olika mediciner särskilt RC-preparat så det jag skriver behöver inte stämma för x eller y men vill bidra lite med mina erfarenheter. Jag förmodar att dessa ger utslag på bensodiazepiner? Konstigt nog gav flunitrazolam utslag på spice-stickan för mig men inget annat när den fanns. Knasigt. Förresten, någon som är proffs på det där med halveringstid och så vidare och kan tänka sig när jag kan ta en tripp som tidigast utan att denna substansen dämpar? En vecka?
Må bäst alla där ute. PS. Ni som kör postförskott, posten slarvar hela tiden och fick kontakta support från grekerna och dom hjälpte mig direkt och leveransen gick på en dag som vanligt. 5/5 service.
Edit:
Är det någon som självmedicinerar med den här? Kan du i så fall snälla quota mig eller PMa mig och berätta lite? Jag är sjukt nyfiken på det och funderar själv på göra det men det beror ju på om jag kan hålla mig från påsen..
Edit2:
En liten varning bara. Både jag och min försökskanin som körde samtidigt blev som sagt väldigt gränslösa. Jag ska inte nämna några situationer men vi båda tappade kontrollen över humöret över situationer man vanligtvis kanske inte hade brytt sig så mycket. Fast det gäller väl i princip all benso men som sagt denna är så jävla annorlunda på något sätt, försöker bara förklara. Det är som jag varit i dimman i flera dagar men samtidigt så är allting så klart.
Edit3:
Känns som jag upprepat det mesta typ 3-4 gånger här nu, sorry om det blir luddigt men hoppas jag kan vara till nån hjälp för någon och tveka inte på att slänga iväg PM gällande substansen eller vad som helst.
Edit 20000:
Ja jag vet jag är jobbig. En sista grej. Någon som märkt någon skillnad i potens eller effekt mellan dom blåa 4mg asken har eller dom gula 8mg? Tänkte köra på dom gula den här gången.