2017-06-23, 11:43
Medlem
Besällde från asken med postförskott.
Ngn har hämtat ut det.
Polisen lär det vara.

Står bara "försändelsen är överlämnad till mottagaren"
Citera
2017-06-23, 12:53
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushmaster6
Besällde från asken med postförskott.
Ngn har hämtat ut det.
Polisen lär det vara.

Står bara "försändelsen är överlämnad till mottagaren"
Läskigt får man fråga vilken kommun det rör sig om eller i vilka områden?

Edit:
Är det bara as*en, h*dra och a*omer idagsläget som erbjuder postförskott?
Senast redigerad av 200kg 2017-06-23 kl. 13:32.
Citera
2017-06-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Får jag fråga vilken shop du handlat dina 2mg från? Censurera namn eller skicka PM till mig.
Jag har ganska hårda mörkblå från A*klep*os och dom smakar en gnutta mint som dom tydligen ska göra när dom smält under tungan och blå blir jag i hela käften som man käkat en näve av dom där gamla flunisarna.

Jag har också Imovane på recept och tog 7.5mg igår ihop med okänd mängd utav norflurazepam, har käkat minst 20st sedan igår i alla fall och då kunde jag knappt ta mig till toan blev alldeles vimsig. Jag är egentligen inte ute efter den effekten men det känns som något fattas i norfluran. Den hjälper absolut mot ångest för min del, är muskelavslappnande och jag blir mer social och lite smått senil i vissa lägen. Men verkligen inte flödder benso men som självmedicinering tror jag inte det ännu har kommit någon RC benso som är bättre för det ändamålet ännu. Halveringstiden är sjuk. Bara dumt av mig att peta i mig så många då jag säkert har monstertolerans nu. Men så är det med pillertrillare.

Jag tänkte beställa askens 8mg, läst en del på sistone att det verkar vara bättre tryck i den batchen. Så kan någon skriva en FÄRSK recension på askens blåa 4mg vs gula (?) 8mg? Precis samma, eller skillnad? Personen jag tog/tar dessa med säger sig knappt känna nånting men jag ser på hen att hen mår mycket bättre än dagarna dessförinnan, sover bra etc.
Det är ett vedertaget faktum i denna tråd att detta är en värdelös flödderbenzo men som fungerar utmärkt i medicinskt syfte. Har du käkat 30 st på två dagar? Det låter omdömeslöst.
Senast redigerad av thepirate 2017-06-23 kl. 14:34.
Citera
2017-06-23, 15:18
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Det är ett vedertaget faktum i denna tråd att detta är en värdelös flödderbenzo men som fungerar utmärkt i medicinskt syfte. Har du käkat 30 st på två dagar? Det låter omdömeslöst.
Hahaha jag är ju som jag är men du får inget rus, pratar normalt etc. Omdöme har jag inget när det gäller piller.
Citera
2017-06-23, 19:01
Medlem
Citat:
Läskigt får man fråga vilken kommun det rör sig om eller i vilka områden?

Edit:
Är det bara as*en, h*dra och a*omer idagsläget som erbjuder postförskott?

Mellansverige.

Ankom till min stad en tisdag. Bör ankommit till butik samma dag. Ingenting hände.
Dagen efter så ankom det till butik 9.30.
Lämnades ut 9.35

Vad fan?
Citera
2017-06-24, 09:27
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Mellansverige.

Ankom till min stad en tisdag. Bör ankommit till butik samma dag. Ingenting hände.
Lämnades ut 9.35

Vad fan?

Jag la order på tisdag innan 17.00 och fick det redan vid 10.00 dagen därpå i en ort i närheten. Däremot hade posten slarvat och inte skickat avisering men jag mailade support och fick snabb hjälp och allt löste sig. Jag bor lite högre upp i Småland kan jag säga och det tog som sagt mindre än 24 timmar. EDIT IGEN: Det var du som hade fått ditt paket uthämtat redan, ursäkta är väl trots allt lite vimsig ändå. Creepy, det har aldrig hänt mig och jag har ändå varit känd i vissa städer om man säger så och hämtat ut paket på flera tusen åt gången, ibland har man tur och ibland otur.
Om du måste så skriv på en annan adress typ i en kommun jämte eller nån mil bort och ta dig dit? Men vad jag har hört (har inte läst dessa paragrafer exakt) men om du har hämtat ett postpaket och inte öppnat det har ingen myndighetsperson rätt att öppna detta, men vi båda vet ju hur dem funkar och det sjukaste av allt är ju att dom verkar hämtat ut det ÅT dig.

Edit:
Efter 50 stycken 4mg såna här sen i onsdags förstår jag att det inte är för mig, inga benso är troligen inte för mig i botten då jag har en stark beroendepersonlighet och jag vill inte fastna i spiralen igen för då kommer jag snart att bli inlåst nånstans igenom alternativt dö och börja om på ruta ett.
Vill du bli hög, flumma, flöddra eller vad ni nu kallar det så köp den inte. Visst funkar den på alla men jag kunde tala normalt och föra konversationer efter 50st på två dagar men det betyder inte utebliven effekt.
Min ADHD-medicin höjer min puls och mitt blodtryck mycket vilket har minskat ordentligt efter intag av norflurazepam, jag sover som en PRINS. Jag har kroniska sömnproblem sedan barnsben helt utan mediciner är jag vaken i flera dygn tills jag somnar av utmattning i princip. Den negativa aspekten med det är att man kan bli gäspig och seg mitt på dagen men jag kände att det gick i vågor, jag blev lite manisk ibland och började städa, möblera om och göra i ordning grejer helt enkelt och sedan kunde jag bara lägga mig och blunda i 10 sekunder sen har jag plötsligt sovit minst 8 timmar och känner mig helt utvilad.

På grund av stress, träning och annat så är jag också väldigt stel i kroppen och får lätt värk i leder och muskler och flurazepamen påminner starkt om diazepam vad gäller muskelavslappningen dock inte lika starkt, men den finns där absolut. Nästan det jag gillar bäst med den är att den hjälpte jättebra mot ångest, den kan göra mig rastlös/ängslig typ som om jag vill få saker gjort däremot.
Men det är lätt att glömma liksom, dels halveringstiden osv "dom funkar ju inte blablabla" men tänk hur du mådde timmen innan intag?

Jag har forskat mycket bland gamla hederliga droger och även hundratals RC och detta är den första RC-benso jag tycker känner relativt mild på något sätt mot kroppen, det är absolut ingen säker källa men det är en spontan känsla jag får. MEN den är oerhört vanebildande kan jag ju sätta en miljon på trots att jag har använt dem helt fel och käkat upp allt på 2 dygn. Men då förmodar jag att dom sitter i mitt system i ett x antal dagar till åtminstone.

Vill skriva och dela med mig lite för era egna forskningssyften. Detta är nog det bästa ifall man har en dryg läkare och verkligen behöver ett benso-preparat för stunden eller ett lugnande. Du kan bete dig hur bra som helst, inget vingel inga såna där saker. Man blir lite mer rakt på och motiverad dessutom annars hade jag nog inte kommit till skott och skrivit här.
Som sagt käkar jag ADHD-medicin och igår när jag tog såpass många kände jag att den slog ut den fullständigt vilket inte är positivt för mig men å andra sidan är det inte konstigt heller.
Idag har jag slut på piller men har intagit 100mg elvanse och känner en bra balans mellan båda medicinerna.

Jag undrar till er som tar normala doser mellan 4-8mg dagligen och hur det funkar för er och till vilket ändamål ni använder det för och hur länge har ni använt preparatet? Blir man tolerant direkt och det slutar fungera och man måste trappa upp eller hur blir det egentligen? Tyvärr verkar allt så individuellt vissa skriver ju att dem tagit upp mot 40mg utan effekt och jag kan förstå då jag själv var uppe i höga doser men kände absolut effekt men jag var inte HÖG. Det är skillnaden.

Jag beställde som jag säkert redan skrivit nånstans askens 4mg blåa och hårda tabbar. Smälte några under tungan och det var mycket färgmedel i så tänk på det i sociala sammanhang osv, säg att ni käkat nån klubba.
Jag undrar om någon testat askens blåa 4mg samt askens 8mg nyligen? Är det exakt samma kvalité bara olika styrkor? Känns som jag läst mer positivt om dom gula 8mg. PMa mig gärna om du undrar nåt eller t.om vill hjälpa en stackars själ. Jag kan av många anledningar inte vara positiv på vad som helst eller beställa från/till vad som helst så det är postombud som gäller. Må bäst alla där ute och var försiktiga när ni forskar.

Det jag menar att dom inte är för mig är att jag har för dålig disciplin eller för mycket beroendepersonlighet för att kunna hantera detta, jag tänkte eventuellt ge 8mg batchen ett försök och se hur det funkar för när jag verkligen känner efter så är jag relativt avslappnad i muskler, fixar sociala sammanhang mycket bättre/lättare och tar tag i saker. Nu känns det som att jag bara bajsar ord i onödan, sorry.

PS:
5/5 till vår grekiska leverantör på nätet för deras service, produkter etc. Handlat av dem i säkert 7-8 år nu till och från och det har aldrig gått snett. Vill inte göra reklam om det är otillåtet att skriva så ge mig en varning eller redigera mitt PM någon MOD.

Edit:
Däremot verkar den vara TOP NOTCH om du har fått i dig för mycket amfetamin eller liknande och vill lugna ner ruset. Som jag skrev dödar den totalt min adhd-medicin efter bara 10mg~ och jag har maxdos elvanse.
Senast redigerad av 200kg 2017-06-24 kl. 09:37.
Citera
2017-06-24, 09:36
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Läs mitt senaste inlägg, orkade inte skriva utförligt igår kväll. Vill du bli hög eller nåt så är det ingen idé för det blir du förmodligen inte på 100st heller, men det verkar så förbannat individuellt just med denna RC-benso, läser ju om folk som inte ens kan stå på benen efter 8mg. Men som sagt har jag benso i större mängder har jag väldigt svårt att hantera detta och hålla fingrarna i styr och det står jag för, men jag menar i andra fall. T.ex folk som har idioter till läkare som vägrar ge rätt medicinsk hjälp kanske skulle överväga denna som sista utväg vilket jag inte heller rekommenderar då det är en forskningskemikalie men av alla tusentals RC jag stoppat i mig känns denna definitivt snällast mot kroppen, men avtändningen efter ett längre bruk är nog väldigt hård kan jag tänka mig.

Edit:
Dessa ger naturligtvis utslag på vanliga bzo-sticka vad gäller urinprov annars vore det ju konstigt men inget syns på analys förmodar jag? Apropå ingenting blev jag positiv på en spice sort när jag hade tagit flunisarna som fanns, men inte benso och på stället jag var använder dom typ 10 olika stickor per prov.

Jaja ni ser ju hur jag skriver och håller på annars hade jag legat kvar i sängen vid detta laget och undrat hur jag ska lyckas ta mig upp ur den. Men man/jag blir väldigt sugen på ta fler, så är det väl oftast men det känns som man man vill uppnå nåt som inte finns. Det är en stabil och jämn och lååång platå.
Senast redigerad av 200kg 2017-06-24 kl. 09:56.
Citera
2017-06-24, 15:48
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Mellansverige.

Lämnades ut 9.35

Vad fan?

Låter väldigt skumt!
Tycker polisen borde kontaktat dig?

Du har inte någon kompis som visste du väntade leverans?
Vissa butiker är inte allt för noga med leg. Personen kanske var absad och uppgav ditt namn osv?
Bara gissar vilt för det låter konstigt. Skadar inte att ringa och fråga. Självklart innehåller det någon datorprryl du beställt om de frågar.
Citera
2017-06-25, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Låter väldigt skumt!

Vissa butiker är inte allt för noga med leg. Personen kanske var absad och uppgav ditt namn osv?
Bara gissar vilt för det låter konstigt. Skadar inte att ringa och fråga. Självklart innehåller det någon datorprryl du beställt om de frågar.

Har varit med om samma fast med REK.

Det är posten / ICA som kontaktat polisen (i mitt fall) då postanställda tyckte att det skramlade i paketet.

Kändes sådär då det är ICA där man alltid handlar..
Jag använder aldrig REK eller PF längre, det är det det knasar.
Är det en stor säker shop så scammar de inte ändå, då kan man lika bra betala direkt och slippa hämta ut skitet.
Citera
2017-06-25, 10:47
Medlem
200kgs avatar
Jag ska försöka skriva en seriös rapport eller vad man nu kallar det om den här substansen.
Beställde 50st 4mg blåa från vår grekiska Gud.
Jag började med att ta en och väntade på effekt, tog kanske åtminstone 30-45 minuter sedan kände jag ett litet lugn komma på och blodtrycket lugnade sig lite. Är väldigt stressad och mår allmänt dåligt rent generellt annars + att jag käkar Elvanse som dödar mitt blodtryck och puls.

Jag fick absolut ingen ruskänsla överhuvudtaget vilket jag egentligen kanske inte bara är ute efter heller men den där sköna känslan man får av dom vanliga typ att man äntligen kan sucka ut. Svårt att förklara. Sedan gick det bara utför egentligen. Jag erkänner att jag är dålig på att hålla på piller och jag har grava missbruksproblem. Man får för sig att dem inte funkar och tar fler och fler utan någon större skillnad effektmässigt. Däremot upplevde jag första timmarna ett visst välbehag och lugn och ångestdämpning vilket övergick till sånt där maniskt benso tillstånd vilket jag tycker är kul. Sortera, städa you name it. Sedan försvinner det helt plötsligt och då blir/blev jag nästan ängslig/rastlös/ångestfull typ vad ska jag göra nu? Vad händer egentligen? Lite apatisk nästan, man vill inte göra något direkt och har ingen lust alls. Detta kan givetvis bero på andra orsaker också men fick en sån kemisk känsla.
Jag åt minst 30st mellan onsdag och fredag och jag har många personer som kan instämma att jag inte har sluddrat eller betett mig påverkat, någon har väl märkt lite som redan visste innan. Annars var det väl att jag stundtals var mer driftig, social, gladare och så vidare.

Däremot har jag ingen aning om jag borstat tänderna idag, man tappar minnet på nåt konstigt sätt. Trodde det var tisdag men det var tydligen söndag. Har jag duschat idag? Var det igår jag klippte mig eller idag? Mycket sånt. Inte konstigt om man käkar 30st absolut inte men jag vill bara förklara min upplevelse och kanske bidra till något.

T.ex igår kväll blev jag så fruktansvärt impulsiv och drogsugen och kände mig kapabel till vad som helst trots att jag ändå var klar i skallen på något sätt. Släppte allt konsekvenstänk och ville bara leva för dagen. Detta försvann efter några timmar men det var faktiskt väldigt jobbigt och jag är säker att det delvis berodde på substansen i alla fall. Men när man sitter och verkligen känner efter så känner man att ångesten är dämpad mer än vanligt åtminstone. Som jag skrivit tidigare om man kan använda denna "rätt" och inte får den hjälp man behöver från vården så kan denna absolut vara bra som medicin. Som jag förstått är det en analog av midazolam eller liknande? Tycker den påminner om Stesolid lite grann förutom att man kan ju inte bli väck. Har läst att det var någon som tog 2st och kunde inte stå upp typ men jag kunde prata helt normalt, göra vardagliga saker efter intag på 30st utan någon vidare tolerans alls.

Måste säga att detta är en av dom mest knepiga kemikalierna jag stoppat i mig, jag förstår mig inte på den riktigt. Den går typ i vågor, konstigt nog kan jag börja må dåligt av den och känna att jag måste göra något men vet inte vad och det liksom gnager i huvudet på mig. En person som varit med under hela resan och intagit lika mycket som mig flippade ur fullständigt flera gånger men betedde sig trots allt ganska nyktert eller hur man ska säga.
Den släpper verkligen alla sociala gränser på både gott och ont. Som sagt käkar jag Elvanse (100mg) och det var ju typ två dagar sedan jag tog sista och den slår i princip ut elvansen totalt. I natt tog jag väldigt bra amfetamin dessutom och fick visserligen effekt men kanske 70% mindre effekt på grund av den. Kan vara bra att veta, den verkar vara grym på att döda ett jobbigt tjackrus eller om du vill landa, men det blir ingen balans direkt antingen dödar den helt eller så gör den inte det.

Något som jag ser både positivt och negativt är att jag stundtals blir oerhört trött av den. Jag sover dock inte längre än vanligt men får djupare och mer kvalitativ sömn vilket är ett stort plus då jag har kroniska sömnproblem sedan barnsben. Men när man precis vaknat och ska sätta igång med dagens sysslor och plötsligt börjar gäspa ihjäl sig och får lägga sig och vila är lite segt. Men det är ju en RC-benso och på många sätt tycker jag det är den bästa hittills, inte i flumsyfte då. Vissa verkar kunna flumma på den men jag är rätt säker på att jag skulle kunna käka 100st utan att bli svängig på det sättet, det är snarare en liten fysisk känsla + alla dom ångestdämpande egenskaperna.

Den känns ganska muskelavslappnande också kan vara värt att tillägga därför jag tycker den påminner om diazepam + den långa halveringstiden. Nu har jag inte koll när jag käkade dem sist + att jag åt 30st så jag har väl kvar det i systemet ett tag till förmodar jag. Kan dock tänka mig att sluta med dessa efter långvarigt medicinskt bruk är sjukt svårt, men säg vilken benso som är lätt att sluta med egentligen.. Jag ska beställa 8mg nästa gång och försöka hålla mina pundarhänder i styr och ta den som medicin och se om dom negativa effekterna uteblir för den generella ångestdämpningen älskade jag och att man blir mer framåt och motiverad. Det känns knappt som det är en drog som gör det, utan att det bara är en jävligt bra dag kan man säga.

Men som sagt alla reagerar så olika på olika mediciner särskilt RC-preparat så det jag skriver behöver inte stämma för x eller y men vill bidra lite med mina erfarenheter. Jag förmodar att dessa ger utslag på bensodiazepiner? Konstigt nog gav flunitrazolam utslag på spice-stickan för mig men inget annat när den fanns. Knasigt. Förresten, någon som är proffs på det där med halveringstid och så vidare och kan tänka sig när jag kan ta en tripp som tidigast utan att denna substansen dämpar? En vecka?

Må bäst alla där ute. PS. Ni som kör postförskott, posten slarvar hela tiden och fick kontakta support från grekerna och dom hjälpte mig direkt och leveransen gick på en dag som vanligt. 5/5 service.

Edit:
Är det någon som självmedicinerar med den här? Kan du i så fall snälla quota mig eller PMa mig och berätta lite? Jag är sjukt nyfiken på det och funderar själv på göra det men det beror ju på om jag kan hålla mig från påsen..

Edit2:
En liten varning bara. Både jag och min försökskanin som körde samtidigt blev som sagt väldigt gränslösa. Jag ska inte nämna några situationer men vi båda tappade kontrollen över humöret över situationer man vanligtvis kanske inte hade brytt sig så mycket. Fast det gäller väl i princip all benso men som sagt denna är så jävla annorlunda på något sätt, försöker bara förklara. Det är som jag varit i dimman i flera dagar men samtidigt så är allting så klart.

Edit3:
Känns som jag upprepat det mesta typ 3-4 gånger här nu, sorry om det blir luddigt men hoppas jag kan vara till nån hjälp för någon och tveka inte på att slänga iväg PM gällande substansen eller vad som helst.

Edit 20000:
Ja jag vet jag är jobbig. En sista grej. Någon som märkt någon skillnad i potens eller effekt mellan dom blåa 4mg asken har eller dom gula 8mg? Tänkte köra på dom gula den här gången.
Senast redigerad av 200kg 2017-06-25 kl. 11:15.
Citera
2017-06-25, 12:04
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Jag fick absolut ingen ruskänsla överhuvudtaget vilket jag egentligen kanske inte bara är ute efter heller men den där sköna känslan man får av dom vanliga typ att man äntligen kan sucka ut. Svårt att förklara.

Som jag förstått är det en analog av midazolam eller liknande?

Måste säga att detta är en av dom mest knepiga kemikalierna jag stoppat i mig, jag förstår mig inte på den riktigt.

Jag ska beställa 8mg nästa gång och försöka hålla mina pundarhänder i styr och ta den som medicin och se om dom negativa effekterna uteblir för den generella ångestdämpningen älskade jag och att man blir mer framåt och motiverad. Det känns knappt som det är en drog som gör det, utan att det bara är en jävligt bra dag kan man säga.

Förresten, någon som är proffs på det där med halveringstid och så vidare och kan tänka sig när jag kan ta en tripp som tidigast utan att denna substansen dämpar? En vecka?

Edit:
Är det någon som självmedicinerar med den här? Kan du i så fall snälla quota mig eller PMa mig och berätta lite? Jag är sjukt nyfiken på det och funderar själv på göra det men det beror ju på om jag kan hålla mig från påsen..

Edit3:
Känns som jag upprepat det mesta typ 3-4 gånger här nu, sorry om det blir luddigt men hoppas jag kan vara till nån hjälp för någon och tveka inte på att slänga iväg PM gällande substansen eller vad som helst.

Hej!
Var ett tag sen jag var inne på forumet. Du har verkligen inte snålat med inläggen :-) Tack för att du använder stycken så det blir läsbart.
Som du skriver är det en väldigt underlig substans då alla verkar få så olika effekt. Gemensamt verkar dock vara att ingen kan fllöddra på den. Det är ingen analog av Midazolam, verkligen inte. Midazolam är däremot en metabolit av Norflurazepam.

Oj vad du har knaprat senaste dagarna. Meningslöst, men det vet du själv. Den uppskattas vara 2-3 gånger dospotent Stesolid. Halveringstiden är längre än Stesolid. Finns inga säkra fakta men jag tror absolut på det dubbla. Du skrev själv att du tror den blir hemsk att hoppa av från vid dagligt bruk. Kanske inte så smart att knapra den nu då den troligtvis klassas inom 1-3 månader. Bara en omtanke..

Angående väntetid till din trip så har jag ingen erfarenhet av sånt. Skulle gissa på 2-3 veckor.
Angående medicinskt bruk så har jag Norflurazepam att tacka att jag idag är pillerfri efter att ha ätit Benzo i ca 10 år.
Tog 12 mg Norflurazepam om dagen i 6-7 veckor (ca) och gjorde CT. Knappt några biverkningar. Aldrig mera Benzo, tack Nora...Men det är min historia, inte läst om någon som gjort liknande. Verkar iofs som ingen på FB vill/kan sluta med Benzo.

Angående Norflurazepam har jag bildat mig en uppfattning att tabletterna tappar väldigt i styrka gradvis. Kort hållbarhet på substansen helt enkelt, eller den kanske inte gifter sig med bindemedlet och förstörs? Verkar även som det är svårt att få fram "jämna" tabletter.
Hade en del kvar som jag gav bort till polare. De var nästan verkningslösa.
(Ingen kritik mott shopparna och jag vet att jag kommer få mothugg)

Förövrigt tror jag inte du behöver vara orolig för din kuk :-)

Var rädd om dig....
Citera
2017-06-25, 13:05
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Låter väldigt skumt!

Varför skulle polisen kontaktat? Inget olagligt men likt förbannat har polisen rätt att förstöra gods vid minsta misstanke om substans för ändamål att berusa sig på.

Sjukt att de får det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in