2017-03-28, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Ja alltså hjag håller ju emd om att den är grym om man tex jobbar och måste vara någorlunda med i matchen på dagtid då är nog Norflurazepamen bäst eftersom dom ändå botar ångesten duktigt. Inser ju mer och mer att jag måste bromsa upp mitt xanor itag trots att jag har 4 mg om dagen på recept för alprazolam är ett rävgift om man jämför med denna faktiskt rakt av inget att diskutera. Nu kom inte mina från TT idag så blir ännu en tung dag har möte med soc i morgon så tills dess måste dessa dykt upp då jag sitter med en fet alpra AT hjälpte sist mot xanoren dum som jag var så käkade jag 30 st av dessa sov bara i 3-4 dagar sen inget mer och ångestlindring i 4-5 dagar också planade ut atn riktigt bra trots mitt slarviga "schema". Funderar också på att köpa på mig av dom här vem vet vad nästa rc benso är kanske en ny Fonazepam så bäst man slår till.

Men lillwitte 😏
Kom igen nu. 👊🏻
Citera
2017-03-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Upplevde inte alls askens 4mg lika starka som innan men detta har jag bara avgjort än på grund av knappt nån mintsmak alls. Sen får jag ju se om 1-2tim. Åt en stadig frukost med innan men gått en timme nu sen 16mg och det brukar slå bra. Har ju ingen ångest eller stress men kommer känna det ändå.

Vänta nu kom nått över mig.
Jag återkommer. Har full tillit till asken så bara jag som nojjar sen har jag ju kört TS 10mg och nu tror jag faktiskt TS för dom var fantastiska men måste trappa ner.
Ska slänga in en 250st från TS oxå. TT handlar jag ej från mer. Då det tar för lång tid TS tar 1dygn alltid.
Sen har TT ljugit 4 gånger för mig. Den är borta från min inköps lista) och fett pluss till TS som sköter sina affärer galant.

Jo nu kommer det känner jag. Tack asken som vanligt en fet gröning.

Bra att Ts pilelr funkar skulle aldrig köpa från askelpios dyrt aldrig ett piller mer än man betalt för trots att man är/var stammis hos dem. Sen så vet du väl att Thetripp och Thesmack är samma snubabar va ? Det var då fentanylanalogerna börjde komma som några killar tog på sig att sköta Thesmack medans grundarna skulle stanna och sköta Thetripp. TT som jag alltid beställt av har levererat max 2 dygn efter att dom bekräftat att det är skcikat vilket är en helt normal Postgång. Tog lika långt tid för mig den enda gången jag beställde benso från Thesmack. TT/TS har absolut det lägasta priset och mest subastns för pengarna asken är för dyra och snåla sorry. Enda anledningen till att Thesmack finsn är just att Hela thetripps mail och sida låg på högtryck och alla som beställt fick vänta hade tur med mitt dock 2 dygn men hörde om folk som inte fick sina varor på 7-8 dagar pga fullt tryck på mailen. Skulle inte alsl förvåna mig om dessa 2 är samma kille som skickar från exakt samma låda då det mestadels är Norflurazepam som säljs nu och ingen av dom 2 shopparna har speciellt mkt att göra det vittnar båda hemsidorna om att denna norflurazepam inte sålt så bra som man hoppats på tycker man borde gå tbks till 20 % igen för att folk inte ska gynna asken så dom får hålla på med sian överpriser.
Citera
2017-03-28, 12:53
Medlem
FaNirs avatar
Går metadonprogrammet och denna boosta definitivt metadonet på ett bra sätt.
Citera
2017-03-28, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Går metadonprogrammet och denna boosta definitivt metadonet på ett bra sätt.

Samma här denna boostar mina sub rätt bra. Är tvungen sova en - två timmar efter jag tagit mina subb.
Kan tänka den boostar metadon bättre.

Denna är ren lycka för mig och nu har effekten från askens kickat in.
Har sagt det innan och kommer göra det fler gånger. Absolut bästa benzon som jag någonsin tagit. Och den listan är lång.
Ska försöka göra en lista över mina testade och i ordning bästa benzon. Nr 1 är ju Norflurazepam eller Flutoprazepam båda två japanska benzo.
Tror dom toppar listan alla japanska. Sen i styrka kommer ju flubromazolam lätt på 1a plats.
Jaja nu e detta om Norflurazepam och inget fel på askens 4mg förutom jag fann dom starkare direkt dom kom men nu har jag nog byggt lite tolerans med TS 10mg 3st dagligen ibland höll jag för att kunna ta 6-8st på en gång och det slog på jävligt bra. Behövde man inte återdosera på 2-3 dagar.
Citera
2017-03-28, 15:38
Medlem
LemPicas avatar
Förstår inte alls denna lycka av Norfoflurazepam.
Jag sover högst 2-2 2/1 timme på 8-12 8 miggar.
Då är jag tvungen att gå upp och fylla på med lika många.
Vissa byter blir det tre påfyllningar.

Jag har ingen extrem toleransen t.o.m bättre. Sover bra på 4-5 10 mg Stilnoct en hel natt.

Sov t.o.m bättre på Askens 4 mg.
Senast redigerad av LemPica 2017-03-28 kl. 15:52.
Citera
2017-03-28, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Förstår inte alls denna lycka av Norfoflurazepam.
Jag sover högst 2-2 2/1 timme på 8-12 8 miggar.
Då är jag tvungen att gå upp och fylla på med lika många.
Vissa byter blir det tre påfyllningar.

Jag har ingen extrem toleransen t.o.m bättre. Sover bra på 4-5 10 mg Stilnoct en hel natt.

Sov t.o.m bättre på Askens 4 mg.

Håller med dig och det har jag skrivit flera gånger att man sover fan inte bra på denna. I början sov jag riktigt bra i ca 1-2 veckor men sen började det bli att jag vaknade varje/ varannan timme fast detta fixar jag med en till 2st cirkadin (melatonin) har jag ifs för dom går på högkostnadsskyddet.
Bara gå till läkaren be att få denna fast då likamedlet melatonin 2mg. Sen jag började med det sover jag bättre än på många många år och det slår alla sömnpiller i Sverige.

Tror denna bara binder svagt till dom receptorerna för sedering och sen släpper efter nån timme. Så upplever jag dom iaf.
Satan vad dom jag tog innan från asken har smått på. Snart hemma och blir en power nap direkt. Sen har jag sub med vilket boostar effekten på sederingen. Men denna benzo är bara en ren ångest dödare utan att bli väck samt klipper den stressen och oron.
Det är så här medicin ska funka för om vi säger man fått kraftig eufori då hade den tappat det jag söker. Må bra utan att behöva känna jag måste ta en drog för det med eufori mm mm. Det sabbar bara då jag anser mig klar i drogvärden.
Enda jag vill är att funka som människa vilket denna får mig till.
Alla säger dom inte sett mig så här glad, social, inte drar sig undan heller på 9-10år.
Så ni som söker nått att bli väck på får ta och köpa nått ni blir väck på.
Samt om man redan är en social framåt person ser jag inte meningen ens med att ta droger. Då det till 80-90% är folk som mår skit som tar droger.

Får en mycket mycket renare klarare feeling på askens Norflurazepam än på TS men TS är faktiskt jävligt bra dom med. Det ska jag inte sticka under stolen med.
Fast som sagt askens känns mer proffesionellt gjorda än TTs TS men skit samma för båda gör det dom ska. Dock leder ju asken. Kommer nog altid att göra med då dom är ett äkta bolag.
Går att kolla dom på bolag eller företag.
Därför blir det klart bättre produkter men hyllar TS för han sköter sin verksamhet med flaggan i topp.
Sen försöker dom få in flera saker på RC marknaden än andra så tror dom sitter på några bra benzon som lär komma i framtiden. Fast det gör även asken.

Nej dax å sova nu nån timme.
Ta hand om er.
Citera
2017-03-28, 17:00
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Håller med dig och det har jag skrivit flera gånger att man sover fan inte bra på denna. I början sov jag riktigt bra i ca 1-2 veckor men sen började det bli att jag vaknade varje/ varannan timme fast detta fixar jag med en till 2st cirkadin (melatonin) har jag ifs för dom går på högkostnadsskyddet.
Bara gå till läkaren be att få denna fast då likamedlet melatonin 2mg. Sen jag började med det sover jag bättre än på många många år och det slår alla sömnpiller i Sverige.

Tror denna bara binder svagt till dom receptorerna för sedering och sen släpper efter nån timme. Så upplever jag dom iaf.
Nej dax å sova nu nån timme.
Ta hand om er.

Jag håller med om att denna inte är en sömnmedicin. Jag är tvungen att ta dosen på morgonen annars somnar jag inte. Jag sover tvärtom färre timmar då jag äter Norflurazepam, ca 7-8 timmar per natt i snitt. Innan sov jag väl ca 10 timmar per natt..

Mycket korrekta iakttagelser av dig kring Norflurazepam och benzo/medicin .. Tummen upp! Våga sluta droga!
Citera
2017-03-28, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Bra att Ts pilelr funkar skulle aldrig köpa från askelpios dyrt aldrig ett piller mer än man betalt för trots att man är/var stammis hos dem. Sen så vet du väl att Thetripp och Thesmack är samma snubabar va ? Det var då fentanylanalogerna börjde komma som några killar tog på sig att sköta Thesmack medans grundarna skulle stanna och sköta Thetripp. TT som jag alltid beställt av har levererat max 2 dygn efter att dom bekräftat att det är skcikat vilket är en helt normal Postgång. Tog lika långt tid för mig den enda gången jag beställde benso från Thesmack. TT/TS har absolut det lägasta priset och mest subastns för pengarna asken är för dyra och snåla sorry. Enda anledningen till att Thesmack finsn är just att Hela thetripps mail och sida låg på högtryck och alla som beställt fick vänta hade tur med mitt dock 2 dygn men hörde om folk som inte fick sina varor på 7-8 dagar pga fullt tryck på mailen. Skulle inte alsl förvåna mig om dessa 2 är samma kille som skickar från exakt samma låda då det mestadels är Norflurazepam som säljs nu och ingen av dom 2 shopparna har speciellt mkt att göra det vittnar båda hemsidorna om att denna norflurazepam inte sålt så bra som man hoppats på tycker man borde gå tbks till 20 % igen för att folk inte ska gynna asken så dom får hålla på med sian överpriser.

Asklepios är ett registrerat företag med personal och massa annat som ska ha lön samt en andra jävla massa utgifter. Det är inte TT/TS så dom om några borde ju kunna sälja 100 pack för 500:- liksom för dom det är ren vinnst. Sen tror jag att dom har 2 shoppar till minst en till iaf där dom även drar in skatterna pengar. Så därför måste asken ha sina priser och tror dom pressar så mycket dom kan om jag ska vara ärlig.
Ja hag vet det är samma eller samma och samma dom kör ett samarbete TT får opioider av TS mot benzo. Har jag fått det berättat för mig mer än så ska dom inte sammarbeta men det tror jag dom gör. Delar upp det så det inte blir för mycket tryck på en shop. Fanns ju thesmoke med som sålde syntetiska cannabinoider men bra dom la ner det skitet. Spice är rent gift. Samt klarlagt att spice stryper syre överförelsen till dom indre organen. Samt duktigt beroende framkallande skit.
Fast nu över till Norflurazepam och TS har en jävligt bra produkt nu för dom som kom först var ju nästan ett skämt. Tror inte de räknade med att asken oxå hade den.
Då hade vi fått köpa underdoserade än. Om inte asken med hade släppte sina Norflurazepam. Fast jag gillar han på TS inte TT. Han på TT har lurat mig 4 gånger och varit kund sen dom öppnade. Så får man inte kunder. Han på TS när gan säger det är skickat då är det skickat. Därför väljer jag TS.
Ska lägga en order på 150-250st av honom med. Tror jag. Inte säker. Samt så räddade han mig från en benzo AT en gång och det betyder mycket.
Fast ja nu är det iaf så att dom har båda bra Norflurazepam fast jag diggar ändå asken ett snäpp mer för att det just är ett tvätt äkta RC bolag med intyg på att dom får sälja RC kemikalier samt dom lägger upp analyser på sina råvaror samt har personal som vet hur man pressar piller. Smälter jag askens norfluraz under tungan blir det inte alls lika mjöligt som TS så något med bindemedlet där. Fast det är som sagt slitsamma för dom håller hög kvalité nu på TS bättre på asken. Punkt
Citera
2017-03-28, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Jag håller med om att denna inte är en sömnmedicin. Jag är tvungen att ta dosen på morgonen annars somnar jag inte. Jag sover tvärtom färre timmar då jag äter Norflurazepam, ca 7-8 timmar per natt i snitt. Innan sov jag väl ca 10 timmar per natt..

Mycket korrekta iakttagelser av dig kring Norflurazepam och benzo/medicin .. Tummen upp! Våga sluta droga!

Ja fast kan bero på du sover tyngre och därmed inte behöver sova 10tim. Får kanske bättre rem sömn. Det får jag iaf fast med en melatonin tablett då. Samma jag kan inte ta efter 18:00 på kvällen då sover jag riktigt dåligt. Nu har det trötta släppt och jag mår bra. Fast lägger jag mig ner sover jag en timme lätt. Konstigt det att man inte kan ta för sent. Jag försöker ta morgon sen en gång till vid 14:00-15:00 fast sen på helgen har det sina fördelar då kan jag hålla ta på fredagen sen ta en 40-60mg på lördag kväll. Då blir jag helt inne i filmer och serier. Samt kommer ihåg vad jag sett. Hade jag ej gjort på en dos på 80-120mg stess tex.
Håller med på den. Våga sluta droga. Varför? För det förstör ditt liv!

Nej måste städa lite. Ha det bäst alla FB vänner. 👊🏻🌞
Citera
2017-03-28, 17:43
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Upplevde inte alls askens 4mg lika starka som innan men detta har jag bara avgjort än på grund av knappt nån mintsmak alls. Sen får jag ju se om 1-2tim. Åt en stadig frukost med innan men gått en timme nu sen 16mg och det brukar slå bra. Har ju ingen ångest eller stress men kommer känna det ändå.

Vänta nu kom nått över mig.
Jag återkommer. Har full tillit till asken så bara jag som nojjar sen har jag ju kört TS 10mg och nu tror jag faktiskt TS för dom var fantastiska men måste trappa ner.
Ska slänga in en 250st från TS oxå. TT handlar jag ej från mer. Då det tar för lång tid TS tar 1dygn alltid.
Sen har TT ljugit 4 gånger för mig. Den är borta från min inköps lista) och fett pluss till TS som sköter sina affärer galant.

Jo nu kommer det känner jag. Tack asken som vanligt en fet gröning.

håller verkligen med askens första smkade mycket mer mint och var starkare, 100% inte placebo.

den senaste påsen nån månad efter smakar knappt mint alls och är inte alls lika potenta. jag äter inte dagligen så tolerans har noll med saken att göra. dem första måste varit överdoserade eller så är dem nya underdoserade. inte alls samma muskelavslappning på dem nya, funkar mot ångest fortfarande och man sover inte bort dagen efter kan ju vara ett plus men jag blev ändå grymt besviken. första påsen när dem kom ed 50 stycken var ruggigt potenta.

min nya stora 250 påse innehåller bara klena med mycket mindre smak av mint. inte ens i närheten.

älskar asken men hatar när det blir så här. vil inte tro att asken gör detta medvetet att fylla "småpacken" med tyngre piller för att man sedan ska köpa 1000 pack med klent innehåll.

hur är deras 8 mg? känner sig ju tvingad att ge sig på dem nu mer eller mindre eller testa tt.s
Citera
2017-03-29, 06:57
Medlem
Ja, de verkar svagare de nya 4 mg från ask.., undrar också om de 8 mg, är de jämnt fördelade och går att dela i 4 delar?
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
håller verkligen med askens första smkade mycket mer mint och var starkare, 100% inte placebo.

den senaste påsen nån månad efter smakar knappt mint alls och är inte alls lika potenta. jag äter inte dagligen så tolerans har noll med saken att göra. dem första måste varit överdoserade eller så är dem nya underdoserade. inte alls samma muskelavslappning på dem nya, funkar mot ångest fortfarande och man sover inte bort dagen eftxaer kan ju vara ett plus men jag blev ändå grymt besviken. första påsen när dem kom ed 50 stycken var ruggigt potenta.

min nya stora 250 påse innehåller bara klena med mycket mindre smak av mint. inte ens i närheten.

älskar asken men hatar när det blir så här. vil inte tro att asken gör detta medvetet att fylla "småpacken" med tyngre piller för att man sedan ska köpa 1000 pack med klent innehåll.

hur är deras 8 mg? känner sig ju tvingad att ge sig på dem nu mer eller mindre eller testa tt.s
Citera
2017-03-29, 14:30
Medlem
La en beställning till, ska testa dom gula 8mgarna. Är dom lite lika klonazolam är dom värda sin vikt i guld!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in