2017-02-08, 10:26
Medlem
Man sover iaf som en stock på dessa, minst 10 timmar varje gång jag tagit dem.

Tog en dagsdos igår och blev lite för trött för att man ska kunna fungera perfekt i vardagen. Kanske en halv skulle räcka.
Citera
2017-02-08, 10:57
Medlem
paralisants avatar
Även jag måste måste lovorda denna substans. Köpte 25 ST från Asken, väldigt jämna och fina tabletter

Vad gäller effekt på tabletten så krävs 3-5 st för märkbar effekt och då märks det verkligen, jag vakna imorse med hemmasnickrade hemsidor, samt att jag hade chattat med olika företag om märkliga saker och att jag styrt en webshop som ska råda bot på bristen av sömnmedecin som råder i vårat land, tyvärr har jag inget som helst minne av det nu när jag vaknat 15 timmar senare.

Väldigt långtidsverkande tabbar.

Jag minns även att den är rätt hypnotisk vid doser om 12 mg. Jag har pratat med en av shopparna som ev kommer höja dosen på sina tabbar om någon månad.

Asklepios tabbar är dem jag rekommenderar dock.

Nu återstår det bara att några tester med multistickor för att avgöra hur länga dem sitter kvar i urinet osv.

Fråga gärna mig om det är nåt ni vill veta om denna substans då jag kan lite mer om denna nu.
Senast redigerad av paralisant 2017-02-08 kl. 11:11.
Citera
2017-02-08, 11:02
Medlem
Mommejrs avatar
För att landa efter CS på dessa krävdes mer en 12-14MG för mig. Då gäller det 3-BMC och A-pihp

Kanske lite väl stor mängd för o lyckas somna, eller så jag som petat i mig lite för mkt stimulanter.

Annars diggar jag dom här pillrena, väldigt fin muskelavslappning. Påminner lite om Iktorovil som är min favor benz. Bra långvarande också så man slipper återdosera efter. Jämfört dessa ungefär med Klonazepam eller Diazepam. Tycker dock dessa var bättre än Diazepam, och ungefär lika bra som Klonazepam.
Citera
2017-02-08, 11:04
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beezz
Ja, undrar också om det är någon som testat något annat administreringssätt?

Update: Glömde förvånansvärt bort ciggen igen och fastnade med att skriva ett inlägg i a-pihp-tråden.. Dessa måste gå att använda för att sluta röka för de som vill det, man blir helt enkelt så trög så man glömmer bort att röka

Har smällt under tungan, Samt tagit oralt. Märkte kanske lite snabbare påslag igenom att smälta det i munnen.
Ska se om det finns några andra sätt att få i sig denna. Iktorivil tex går ju tex att röka, så ska prova om denna även fungerar för det. Då kanske doserna trots allt krävs mindre.
Citera
2017-02-08, 12:02
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Även jag måste måste lovorda denna substans. Köpte 25 ST från Asken

Fråga gärna mig om det är nåt ni vill veta om denna substans då jag kan lite mer om denna nu.

Ok, hur lång halveringstid tro du den har?

Vad ät lättast att bli beroende av? Benzo med lång eller kort halveringstid? Personligen föredrar jag tex att vara beroende av Diazepam framför Alprazolam, lång vs kort...

Tycker förövrigt om Norflurazepam, tar 8mg morgon och 8mg kväll. Sover bra och är totalt ångestfri. Inga biverkningar att rapportera om, än i alla fall. Norflurazepam har ersatt Imovane, Propavan och Stesolid för mig.. Mår mycket bättre på enbart Norflurazepam gentemot nämnda kombo..

Börjar dock bli orolig för eventuella biverkningar och AT..
Citera
2017-02-08, 13:13
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Passa er, jag har förlorat 2 år genom att käka benso. Minst ett år på Klonazolam t.ex, som har likheter med denna substansen.

Jag blir som en zombie och bara fortsätter i månader, fattar plötsligt att jag måste sluta, så blir det AT som varar en månad ungefär. Sedan återhämtning från det i minst en månad.
Sen börjar jag må skit och börjar igen...ersätt "jag" med "man" om ni känner igen er.

Två år av svaga minnen, AT och återhämtning inräknat

Oerhört degenerativt!

Absolut så kommer jag ta det lugnt med denna därför jag tänker ta en halv högst två gånger i veckan och inte mer.

Gick alldeles för långt när jag höll på med andra rc benzoz trappade ur med nifoxipam och var ren i 4 månader ungefär blev en utdragen at på två månader och roligt var det inte.

Btw provade att ta en öl nyligen och nu känner jag av samma effekter som jag fick igår denna sitter i ett tag vilket inte alls känns dumt.
Citera
2017-02-08, 13:28
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Ok, hur lång halveringstid tro du den har?

Vad ät lättast att bli beroende av? Benzo med lång eller kort halveringstid? Personligen föredrar jag tex att vara beroende av Diazepam framför Alprazolam, lång vs kort...

Tycker förövrigt om Norflurazepam, tar 8mg morgon och 8mg kväll. Sover bra och är totalt ångestfri. Inga biverkningar att rapportera om, än i alla fall. Norflurazepam har ersatt Imovane, Propavan och Stesolid för mig.. Mår mycket bättre på enbart Norflurazepam gentemot nämnda kombo..

Börjar dock bli orolig för eventuella biverkningar och AT..

Just nu känner jag inget återdoseringsbehov. Känns fortfarande som den ligger och pyr lite i bakgrunden. Jag har noll tolerans och tänker inte ta mer just nu, jag tror halverings tiden är ganska lik Diazepam 20-100 timmar. Hurvida den är spårbar i urinet vet jag ej men jag skulle gissa på minst 4-5 dagar.

Ångesten är putsväck fortfarande såhär efter ca 24 timmar, intog 12 mg. Dessutom tror jag att även om man inte själv märker det så tror jag din omgivning kommer märka att du intagit tabletter dock om du tar 1-2 tabbar för mycket.

Och som du påpekar så är det bra att sova på. Jag har inte noterat några biverkningar än förrutom ett riktigt bra humörlyft.
Citera
2017-02-08, 14:00
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Just nu känner jag inget återdoseringsbehov. Känns fortfarande som den ligger och pyr lite i bakgrunden. Jag har noll tolerans och tänker inte ta mer just nu, jag tror halverings tiden är ganska lik Diazepam 20-100 timmar. Hurvida den är spårbar i urinet vet jag ej men jag skulle gissa på minst 4-5 dagar.

Ångesten är putsväck fortfarande såhär efter ca 24 timmar, intog 12 mg. Dessutom tror jag att även om man inte själv märker det så tror jag din omgivning kommer märka att du intagit tabletter dock om du tar 1-2 tabbar för mycket.

Och som du påpekar så är det bra att sova på. Jag har inte noterat några biverkningar än förrutom ett riktigt bra humörlyft.

Håller med om det där med humörlyft.

Skulle faktiskt vilja påstå att den hittills gett mig allt det där som antidepressiva påstås ge (ångestlindring, humörlyft, bättre sömn) men aldrig gett mig. Jag har bara mått sämre av de 6-7 antidepressiva jag prövat.

Nu har jag ju bara forskat i 14 dagar på denna men ändå intressant. Kommer nog sluta att ta den dagligen då det är en rc som kommer försvinna om kanske ca 6 månader. Scenariot att stå där med värsta AT:n vill jag inte uppleva.

Kunde förövrigt använda 3.1-Hydrophenasepam (stavning) på samma sätt som Norflurazepam..

En av shopparna ska förövrigt ta in en ny Benzo snart...
Citera
2017-02-08, 14:10
Medlem
LemPicas avatar
Har lagt min första beställning av Norflurazepam 4 mg.
Ni som har testat, vad rekommenderar nu för dos att sova på?
Har viss tolerans av Zolpidem innan.
Citera
2017-02-08, 15:43
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Har lagt min första beställning av Norflurazepam 4 mg.
Ni som har testat, vad rekommenderar nu för dos att sova på?
Har viss tolerans av Zolpidem innan.

Det tar ca 45-60 min innan dem "slår till" således så jag rekommenderar att du tar två st innan läggdags eftersom du har tolerans. För någon utan tolerans räcker nog en 4 mg tabbe.

Ett visst humörlyft har kunnat påvisas så att lägga sig direkt efter intag kan nog vara att föredra.

Är det Asklepios tabbar du har?
Citera
2017-02-08, 15:57
Medlem
Mommejrs avatar
efter att landa på kraftiga CS funkar inte för mig iaf. Klämde i mig totalt 16MG Utan att känna någon trötthet alls.

Till vanlig sömn, ångest, avkoppling. muskelavslappning är dom dock suveräna på.

Synd att dom verkar rätt roliga på dempa CS, iaf i mitt fall
Citera
2017-02-08, 15:58
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Håller med om det där med humörlyft.

Skulle faktiskt vilja påstå att den hittills gett mig allt det där som antidepressiva påstås ge (ångestlindring, humörlyft, bättre sömn) men aldrig gett mig. Jag har bara mått sämre av de 6-7 antidepressiva jag prövat.

Nu har jag ju bara forskat i 14 dagar på denna men ändå intressant. Kommer nog sluta att ta den dagligen då det är en rc som kommer försvinna om kanske ca 6 månader. Scenariot att stå där med värsta AT:n vill jag inte uppleva.

Kunde förövrigt använda 3.1-Hydrophenasepam (stavning) på samma sätt som Norflurazepam..

En av shopparna ska förövrigt ta in en ny Benzo snart...

En till ny? Det har ju nyligen lanserats än. Dumt att slänga ut flertal olika droger inom samma drogkategori. Kommer bara få klassningarna snabbare på dessa. Så tröga att dom inte har kör 1 bra subtsans i det. som faktiskt fungerar. Sen byter när det är dags till något nytt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in