2017-06-18, 08:28
Bannlyst
Exakt. Varje gång de har typ rea så får man skit.
Ska få tillbaks mina de lurade på mig. Sen e det slut köpt där.
Har gett en påse till en som ska analysera dem. På riktigt labb.
Förstår dem inte. Sen TT har jag räknat ut har benzo och pillertrillare med. Såg det direkt för 1år sedan. Dom har bara benzo som ej är klassad ännu. Därför åker de inte dit.
Nej hoppas de skärper sig och skriver vad det verkligen innehåller. Jag gjorde test order och xanoren smakade bara mjöl. Ingen alpra smak alls. Sen kommer allt exakt likadant packat. Bara det säger en del.
Citera
2017-06-18, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Exakt. Varje gång de har typ rea så får man skit.
Ska få tillbaks mina de lurade på mig. Sen e det slut köpt där.
Har gett en påse till en som ska analysera dem. På riktigt labb.
Förstår dem inte. Sen TT har jag räknat ut har benzo och pillertrillare med. Såg det direkt för 1år sedan. Dom har bara benzo som ej är klassad ännu. Därför åker de inte dit.
Nej hoppas de skärper sig och skriver vad det verkligen innehåller. Jag gjorde test order och xanoren smakade bara mjöl. Ingen alpra smak alls. Sen kommer allt exakt likadant packat. Bara det säger en del.

Frågade vad det var i stavarna.
Fick som svar. Vad då de är köpta av äkta så inget fel på dem. Ser ju på dom de är hemmapress.
Citera
2017-06-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Frågade vad det var i stavarna.
Fick som svar. Vad då de är köpta av äkta så inget fel på dem. Ser ju på dom de är hemmapress.

Fast TT nasar väl ändå inte xanorstavar?
Citera
2017-06-19, 11:12
Medlem
lmnees avatar
Är det bara jag som tycker man sluddrar lite väl mycket på denna jämfört med effekterna i övrigt?

Kan räcka med en eller två för att det låter att man tagit benzo för den vane, och att jag ska känna att jag verkligen behöver anstränga mig för att prata rent
Citera
2017-06-19, 18:33
Medlem
RC är väl alltid ett vågspel? Beställde hos asken, fyror, mycket proffsigt bemötande. Men jag kände inte så mycket av de små, måste jag erkänna.
Det var iofs ett bra tag sedan och jag har ingen aning om statusen på preparatet nu.
Citera
2017-06-20, 11:39
Medlem
200kgs avatar
Hur är askens nuvarande 4mg? Nån färsk recension på batchen?
Citera
2017-06-21, 13:33
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hur är askens nuvarande 4mg? Nån färsk recension på batchen?
Då svarar jag själv. En dags leverans som vanligt och tog 2st tätt inpå varandra och känner mig väldigt smooth. Avslappnad i musklerna och hela kroppen. Ångesten är borta med blåsten och allt känns lugnt bara. Inte så flöddrig känsla vilket är bra för min del.
Citera
2017-06-21, 16:05
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Då svarar jag själv. En dags leverans som vanligt och tog 2st tätt inpå varandra och känner mig väldigt smooth. Avslappnad i musklerna och hela kroppen. Ångesten är borta med blåsten och allt känns lugnt bara. Inte så flöddrig känsla vilket är bra för min del.
Eller vet inte riktigt längre, kände i början av ett rätt stort välbehag nu känns det som jag fick reptilhjärna och inte kan sluta käka dem men har tagit 4st och känner inget särskilt men antar att ångesten är dämpad och allmänt muskelavslappnad liksom.

Edit: Kanske mer tryck i deras 8mg? Så man vet till nästa gång. Dessa var 4mg och blåa.

Edit2:
Nu tänkte jag fixa en tripp, förslagsvis 4-aco-met och köra på den. Har tagit 4 eller 5st såna här 2mg nu och har förstått att halveringstiden är lång. Om jag tar det lugnt med pillerna tills fredag kan jag trippa då eller förstör dessa små blåa piller alltihop då eller? Nån som testat utav erfarenhet? Eftersom det är rc pix vet man ju aldrig helt säkert

Edit3:
Skall dem smaka mycket mint eller varierar det från batch till batch? Dessa smakade som dom flesta, i stort sett ingenting. Mjölade sig en del i munnen när jag sög på dem men det är helt klart substans i dem om man säger så, bara inte vad jag förväntade mig. Blev lite maniskt faktiskt hehe.
Senast redigerad av 200kg 2017-06-21 kl. 17:02.
Citera
2017-06-21, 19:37
Medlem
200kgs avatar
Läste nåt om impotens tidigare. Slutar kuken funka för många? Känns som jag börjar bli drabbad men har tagit några nu
Citera
2017-06-22, 13:45
Medlem
200kgs avatar
Jaja nu spammar jag tråden men alltid bra att nån är aktiv eller hur? Jag tycker mig få nån känsla av ängslighet/rastlöshet, typ jaha vad ska jag göra nu? Den får mig att ta tag i saker lätt och är ganska rakt på mer än vanligt och som jag skrivit märker jag av viss muskelavslappning samt ångestdämpning men inget flum alls direkt har käkat lätt 40mg sen igår nu men hade lite tolerans sen innan, men inte alls mycket. Jag säger inte att jag inte gillar den, den är verkligen grym som medicin om det inte visar sig att den är väldigt toxisk men just RC-benso brukar ju i regel vara säkrare än t.ex stimulanterna eller för att inte prata om fentanyl-analogerna som kom ett tag.

Typ igår försvann hela dagen och jag kunde inte sätta fingret på vad jag gjort liksom. Timmarna bara tickar på och jag kan typ sitta och bara göra ingenting vettigt alls samtidigt som jag får en del gjort. Låter sjukt men ni förstår nog. Jag sov skitbra, har annars grava sömnproblem men kombinerade dessa med en imovane och fick lite minnesluckor och minns inte ens hur jag tog mig till sängen!

Lite glömsk blir jag allt, ställer samma frågor titt som tätt och jag har ingen koll på hur många jag käkat trots att jag tog senast för typ 10 minuter sen men annars är jag spikklar i skallen så att säga. Pratar helt normalt och så vidare och folk säger att jag verkar mycket gladare, positivare och att det typ strålar om mig. Hoppas det kommer lite forskning om denna, tror den kan hjälpa/hjälper redan väldigt många mot medicinska besvär. Kan tänka mig att långvarigt bruk och cold-turkey är oerhört hemskt men det är det ju på alla GABA-droger så vafan. Ta det försiktigt där ute! Jag får sånt flödder syndrom och får för mig att dem inte funkar ibland och tar 3-4-5 stycken åt gången men när jag tänker efter och känner efter ordentligt känner jag tydligt av att dom gör sin grej.
Men som många säger, det är inget man vill flöddra/festa på eller vad man nu ska kalla det. Tycker den påminner om Stesolid en hel del, om jag inte misstar mig är det dessutom en metabolit utav Stesolid.

PMa om ni har frågor om substansen eller om jag kan vara till hjälp

Edit:
Periodvis blir jag trött och slö och gäspar mycket också. Grym för insomningen men tycker den slår ut min ADHD medicin för mycket, vill ha den där sköna balansen men får skylla mig själv när jag käkar för många. Puss o kram
Citera
2017-06-22, 16:06
Medlem
Sezlows avatar
Jag sover gott som en gris på bara 2mg.
Jag vill inte ta mer än en halv blå d.f.a. jag har ett liv att leva på dagen och kan inte tillåta mig att vara påverkad då.
Sedan hör det till, att jag har mina legalt utskrivna Lyrica och Zolpidem i föreskrivna doser utöver de 2mg-na.
Citera
2017-06-23, 11:13
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow
Jag sover gott som en gris på bara 2mg.
Jag vill inte ta mer än en halv blå d.f.a. jag har ett liv att leva på dagen och kan inte tillåta mig att vara påverkad då.
Sedan hör det till, att jag har mina legalt utskrivna Lyrica och Zolpidem i föreskrivna doser utöver de 2mg-na.

Får jag fråga vilken shop du handlat dina 2mg från? Censurera namn eller skicka PM till mig.
Jag har ganska hårda mörkblå från A*klep*os och dom smakar en gnutta mint som dom tydligen ska göra när dom smält under tungan och blå blir jag i hela käften som man käkat en näve av dom där gamla flunisarna.

Jag har också Imovane på recept och tog 7.5mg igår ihop med okänd mängd utav norflurazepam, har käkat minst 20st sedan igår i alla fall och då kunde jag knappt ta mig till toan blev alldeles vimsig. Jag är egentligen inte ute efter den effekten men det känns som något fattas i norfluran. Den hjälper absolut mot ångest för min del, är muskelavslappnande och jag blir mer social och lite smått senil i vissa lägen. Men verkligen inte flödder benso men som självmedicinering tror jag inte det ännu har kommit någon RC benso som är bättre för det ändamålet ännu. Halveringstiden är sjuk. Bara dumt av mig att peta i mig så många då jag säkert har monstertolerans nu. Men så är det med pillertrillare.

Jag tänkte beställa askens 8mg, läst en del på sistone att det verkar vara bättre tryck i den batchen. Så kan någon skriva en FÄRSK recension på askens blåa 4mg vs gula (?) 8mg? Precis samma, eller skillnad? Personen jag tog/tar dessa med säger sig knappt känna nånting men jag ser på hen att hen mår mycket bättre än dagarna dessförinnan, sover bra etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in