Citat:
Ursprungligen postat av
Sezlow
Jag sover gott som en gris på bara 2mg.
Jag vill inte ta mer än en halv blå d.f.a. jag har ett liv att leva på dagen och kan inte tillåta mig att vara påverkad då.
Sedan hör det till, att jag har mina legalt utskrivna Lyrica och Zolpidem i föreskrivna doser utöver de 2mg-na.
Får jag fråga vilken shop du handlat dina 2mg från? Censurera namn eller skicka PM till mig.
Jag har ganska hårda mörkblå från A*klep*os och dom smakar en gnutta mint som dom tydligen ska göra när dom smält under tungan och blå blir jag i hela käften som man käkat en näve av dom där gamla flunisarna.
Jag har också Imovane på recept och tog 7.5mg igår ihop med okänd mängd utav norflurazepam, har käkat minst 20st sedan igår i alla fall och då kunde jag knappt ta mig till toan blev alldeles vimsig. Jag är egentligen inte ute efter den effekten men det känns som något fattas i norfluran. Den hjälper absolut mot ångest för min del, är muskelavslappnande och jag blir mer social och lite smått senil i vissa lägen. Men verkligen inte flödder benso men som självmedicinering tror jag inte det ännu har kommit någon RC benso som är bättre för det ändamålet ännu. Halveringstiden är sjuk. Bara dumt av mig att peta i mig så många då jag säkert har monstertolerans nu. Men så är det med pillertrillare.
Jag tänkte beställa askens 8mg, läst en del på sistone att det verkar vara bättre tryck i den batchen. Så kan någon skriva en FÄRSK recension på askens blåa 4mg vs gula (?) 8mg? Precis samma, eller skillnad? Personen jag tog/tar dessa med säger sig knappt känna nånting men jag ser på hen att hen mår mycket bättre än dagarna dessförinnan, sover bra etc.