Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-17, 01:46
  #1705
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocMarten
Ja, det är ungefär det jag undrar också.

Även de som tog en om dagen, då de ändå är så pass starka, lång halveringstid på det.
Dessa var ju oerhört populära, men efter klassningen har tråden dött helt.

Trodde att tråden skulle vara full med inlägg där folk skrev hur dåligt dom mådde och hur avtändningen artade sig på denna. Men det är verkligen helt dött. Kan det verkligen vara så att denna var så pass mild i avtändningen? Eller har alla gått över till andra benso bara?

Själv är jag ingen bensokille direkt, men jag använde dessa vid behov fram till klassningen.
Kommer ihåg första gången jag provade en 8mg, sov bort hela helgen typ. Det var ju inga svaga piller direkt. Folk jämförde ju 8mg med 20-30mg Stesolid/Valium.



Aldrig sett dom i det utförandet, men jag köpte bara från Asken, de gula och blå.
Kommer/finns säkerligen redan hundratals olika varianter på denna nu.

De personer som jag känner som käkar benzo har såklart gått över till andra benzo. Därför har den här tråden dött ut. Inte enbart p.g.a. dom såklart haha. Men det gäller väl de flesta såklart som har knaprat denna benzo.
__________________
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2018-02-17 kl. 02:45.
Citera
2022-02-27, 23:38
  #1706
Medlem
KneKhis avatar
Är denna narkotikaklassad?
Citera
2022-04-11, 21:39
  #1707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Är denna narkotikaklassad?
Det är den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback