2017-06-22, 19:17
Medlem
Pippirayas avatar
Jag kan inte sluta skratta åt bilden på henne med paketet tänder! Helt underbar! Personligen hade jag absolut mörkat ett så kasst upplägg. Låtsats dom att tänderna var specialgjutna nånstans med klass. Fast porslin i käften är inte min grej överhuvudtaget. Så skumt det måste kännas.
Citera
2017-06-22, 19:52
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Jag kan inte sluta skratta åt bilden på henne med paketet tänder! Helt underbar! Personligen hade jag absolut mörkat ett så kasst upplägg. Låtsats dom att tänderna var specialgjutna nånstans med klass. Fast porslin i käften är inte min grej överhuvudtaget. Så skumt det måste kännas.

Detta förklarar ju varför tänderna är så stora att hon inte kan stänga munnen ordentligt längre. Syns väldigt tydligt när hon pratar i sina livesändningar. Postordertänder... Herregud.
Citera
2017-06-22, 20:03
Medlem
Book har väl lösnaglar som ser likadana ut. Ser ingen större skillnad i formen. Dom kanske är av plast så hon inte blandar ihop lösartiklarna. Lösfransar, löständer, lösnaglar, löshår och en skruv lös sen länge är Annas varumärke. Magen har väl också ett kasslernät som är löst från början.
Citera
2017-06-22, 20:12
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Det är en del av komiken; att Book inte själv inser det SINNESSJUKA! Hon lever i en egen värld, vår tjocka tunna!
Citera
2017-06-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Vad i helvete? Har aldrig hört talas om en klinik som låter kunden hämta ut material. Fy fan så oseriöst. Såna hutlösa priser som (seriösa) tandläkare/tandhygienister begär så är väl det minsta de kan göra. Och fy fan vad sunkigt det hade känts för mig som patient att ens behöva göra det. Herregud.

Det kan inte vara sant! Jag tror fortfarande någonstans att AB driver med oss.
Citera
2017-06-22, 21:06
Medlem
ace_secs avatar
Att Anna Book beställer billiga hästtänder på postorder, och hämtar upp dem på en bensinmack...

Det här kan vara bland det roligaste iår
Senast redigerad av ace_sec 2017-06-22 kl. 21:50.
Citera
2017-06-22, 21:10
Medlem
Tagelapas avatar
Postordertänder?
Billiga tänder och en obskyr lågbudgettandläkare som ska mixtra in dom i munnen på henne. Jag fattar inte att hon vågar faktiskt.
Ska vi slå vad om hur lång tid det kommer att ta innan det sker en stor/större/mega-katastrof i munnen på tanten. Vem ska hon skylla på då? Postorderföretaget? Käftis?
Dom där jättetänderna till hennes avmagrade feja gör att hon ser väldigt gammal ut.
Undrar också vad hon ska hitta på för galenskap nästa gång. Kanske operera in något att tänka med.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-06-22 kl. 21:13.
Citera
2017-06-22, 21:50
Medlem
Citat:
Orden efter Books nya bild: "Herregud"

Anna Books nya bild får hennes följare att häpna.
Artisten fortsätter att gå ner i vikt – och hennes fans har svårt att känna igen artisten:
"Man känner knappt igen dig", skriver en av hennes följare på Instagram.

Citat:
"Du är verkligen vacker, man känner knappt igen dig", skriver en person.
"Herregud så smal du blivit kvinna, man känner knappt igen dig", skriver ännu en person.
"Du blir bara snyggare och snyggare", skriver en annan.

http://www.expressen.se/noje/orden-e...bild-herregud/
Citera
2017-06-22, 21:56
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/orden-e...bild-herregud/
Alltså seriöst, har hon funnits under allt fett hela tiden? Om det inte bara är kameravinklar så, wow...
Citera
2017-06-22, 22:07
Medlem
Spännande att gå in på Annas insta! Nu har hon tagit bort bilden med tandpaket och trisslotter i händerna! Kanske minst en bild till minns inte..
Så nog är hon här och läser och begrundar!
Citera
2017-06-22, 22:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Man tror ju inte att det är sant! Nu var i o f insta- länken död, hon har väl tagit bort den.

Men när jag satte in EN krona för några år sedan p g a en trasig tand så beställde TANDLÄKAREN kronan och den kom till hans praktik.

Men fälsktunnan har säkert beställt på Ali Express. Och kanske någon mindre nogräknad tandläkare som eftermonterar. . Undrar hur mycket fel det kommer gnällas om från fläsket om ett par månader .
Citera
2017-06-22, 22:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Spännande att gå in på Annas insta! Nu har hon tagit bort bilden med tandpaket och trisslotter i händerna! Kanske minst en bild till minns inte..
Så nog är hon här och läser och begrundar!

Det var fånigt att ta bort bilden för i grunden är det förstås så att tandläkare skickar efter tandkronor även till oss vanliga patienter men det som är tokigt i det här fallet är ju att patienten själv, i det fallet Anna, måste hämta ut paketet och ta med det till tandläkaren.
Det är inte seriöst och hade inte skett på Folktandvården eller på en seriös privat tandklinik.

Patientsäkerhet och integritet verkar tandkliniken inte veta vad det är.

En seriös tandklinik tar förstås också exakta avgjutningar av tänderna så att det inte blir fel när man ska cementera nya kronor.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-22 kl. 22:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in