2017-04-27, 09:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
This just in!

Anna ska, tillsammans med Runar vara med i Biggest Loser!
På vilket sett vet man dock inte ännu..

http://www.metro.se/artikel/anna-boo...-biggest-loser

Booken skall väl vara med som avskräckande exempel på hur det går om deltagarna inte följer sina träningsprogram. "Tränar du inte nu kommer du se ut såhär snart"!!!
Citera
2017-04-27, 09:37
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Ser inte jappisarna likadana ut?

Tjaa...nej tycker jag nog inte, de brukar operera sina ögonveck, och näsor, höja kindben ibland och göra hakor.
Att ha små ögon med ögonveck som inuiter, asiater och många samer är en bra sak som naturen fixade genom det naturliga urvalet, för att skydda ögat mot kyla.

Men Anna Book har stora ögon som folk i varmare länder fick av evolutionen, hon har också kraftiga ögonbryn som stoppar salt svett att rinna ner i ögonen också det en värme-zons-produkt av moder natur, så fiffigt det är.
Sedan är väl inte Anna spanjorska, hon är väl född och uppvuxen i brukssamhället Karlskoga i Örebro län?
Hennes mamma var väl heller inte spanjorska? Någon som vet?
Senast redigerad av Referenshumla 2017-04-27 kl. 09:38. Anledning: bok till Book
Citera
2017-04-27, 10:27
Medlem
Tunnan i Biggest Loser blir en hit! Har egentligen redan vunnit då hon redan är den största losern i Sverige bland artister. Troligt scenario Tunnan går ner minst i vikt men utropar sig som segrare pga att hon borde fått något handikapp för någon av sina "sjukdomar" när inte det hjälper blir det hulkande och krokodiltårar när inte detta heller hjälper blir det anklagelser att dom andra fuskat med vågen eller tagit lavemang.
Citera
2017-04-27, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna Book och Runar ska vara coacher till deltagarna fattar ni väl, inte delta själva. Runar är med i egenskap av ledarskapskonsult och hon ska coacha på sitt sätt och ge tips till deltagarna kring kost och sånt samt peppa deltagarna.

Men det borde väl räknas som livsfarligt att ta emot kosttips från Anna Book? Vill Biggest Looser att deltagarna skall gå upp i vikt?
Citera
2017-04-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Referenshumla
Ni är bara så sjukt elaka era träskmongon

För övrigt blev hennes ögonbryn supersnygga, och önskar att jag hade så fina tänder

Jag är ett jävligt snyggt träskmongo så tack för komplimangen.

Jag tyckte hennes bryn blev snygga tills jag såg det senaste instainlägget. Vad hände?
Hennes tänder är skalfasader, snygga men lite för stora för hennes mun, och det finns att införskaffa hos tandläkare om du önskar ett liknande leende. Kör på avbetalning eller spara ihop, gör som du vill.
Citera
2017-04-27, 11:15
Medlem
När Booken lagar brunkräm med "chiliexplotion" går alla som tackar nej ned i vikt!
Citera
2017-04-27, 13:45
Medlem
Nu är hon agentlös.. Alexander Erwik har droppat henne enligt bloggbevakning.
Citera
2017-04-27, 14:46
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon och agenten Erwik kommer snart vara ovänner pga nåt fel han gjort mot henne, det kan jag slå vad om.

Hahaha Erwik har hoppat av som Annas agent nu, på hans initiativ

Tillägg: https://www.instagram.com/p/BTUuF0_B...alexandererwik
Kanske inte handlar om Anna dock, men man vet ju inte.
Senast redigerad av Dagg i gräset 2017-04-27 kl. 14:51.
Citera
2017-04-27, 14:56
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Jag är ett jävligt snyggt träskmongo så tack för komplimangen.

Jag tyckte hennes bryn blev snygga tills jag såg det senaste instainlägget. Vad hände?
Hennes tänder är skalfasader, snygga men lite för stora för hennes mun, och det finns att införskaffa hos tandläkare om du önskar ett liknande leende. Kör på avbetalning eller spara ihop, gör som du vill.

Mina tänder duger bra som de är, behöver heller inte ta på avbetalning.
Ja vad hände, mycket annorlunda mot den första bilden. Att fokusera på sitt utseende då man börjar komma upp i åren är som att försöka hindra is från att smälta i sommar sol, kan bli både dyrt och ge psykiska problem.
Men som jag frågade i tidigare inlägg, är hon inte född och uppvuxen i bruksorten Karlskoga? Är hon spansk?
Senast redigerad av Referenshumla 2017-04-27 kl. 14:57. Anledning: särskrivning
Citera
2017-04-27, 15:25
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hahaha Erwik har hoppat av som Annas agent nu, på hans initiativ

Tillägg: https://www.instagram.com/p/BTUuF0_B...alexandererwik
Kanske inte handlar om Anna dock, men man vet ju inte.

HAHA. Jag orkar inte
Vem hade kunnat ANA?
Citera
2017-04-27, 18:09
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Nu påstår hon att hon har näringsbrist. Vem skulle inte ha det om man levde på potatissnurror och pasta. Hon har ursäkter för allt.

Photoshoppa måste hon lärt sig av din dotter. Finns inte en bild som ser verklig ut.

Näringsbrist, jaha! Och ändå lever hon så sunt att hennes blod ser ut som hallonsmoothie

#tunnan är rolig #annahumor
Citera
2017-04-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Nu påstår hon att hon har näringsbrist. Vem skulle inte ha det om man levde på potatissnurror och pasta. Hon har ursäkter för allt.

Photoshoppa måste hon lärt sig av din dotter. Finns inte en bild som ser verklig ut.

Kommer på nya ursäkter hela tiden och den ena efter den andra konstiga förklaringen efter den andra.

Undra vad nya påstående kommer att bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in