Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 07:27
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Jag har ett självporträtt!

Lite lustigt, för då är min fördom om Flashbacktjejers utseende helt korrekt.
Citera
2017-06-22, 07:30
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
vill inte outa öppet om detta men i bland dras man till varandra av nyfikenhet bara , precis som det ska vara i livet i bland . om det sen leder till nått och vad beror på ?, men hade garanterat släppt in emma i mitt liv om vi inte hade bott så långt i från varandra , Sverige är avlångt och avstånd sätter vissa begränsningar trots allt irl

Jag förstår. Det enda jag inte riktigt förstår är var på Flashback ni och andra träffats och fattat tycke för varandra? Vilka delar av forumet skapas det mest romanser i?
Citera
2017-06-22, 07:37
  #63
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jag förstår. Det enda jag inte riktigt förstår är var på Flashback ni och andra träffats och fattat tycke för varandra? Vilka delar av forumet skapas det mest romanser i?
det är nog inte i någon speciell del av forumet , man läser trådar och blir nyfiken på någon och då kan kontakter skapas i bland , vissa hör av sej i PM när man minst anar och andra skriver man med länge i samma tråd och ämne , är så olika gång från gång det som gör det intressant
Citera
2017-06-22, 07:51
  #64
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jag förstår. Det enda jag inte riktigt förstår är var på Flashback ni och andra träffats och fattat tycke för varandra? Vilka delar av forumet skapas det mest romanser i?

Rent hypotetiskt är det nog högre dejtingfrekvens bland flashbackare i denna del, psykisk hälsa och drogdelarna. Det känns logiskt på något vis. Där folk uttrycker känslor och/eller utvidgar sin sinnesstämning. Har dock inte hängt i så många olika delar av forumet i större utsträckning men av erfarenheter har det ramlat in en del PM efter att ha droppat något inlägg i vissa av de nämnda forumsdelarna. Kan ha att göra med att jag är tjej kanske, vet ej.
Citera
2017-06-22, 07:59
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Rent hypotetiskt är det nog högre dejtingfrekvens bland flashbackare i denna del, psykisk hälsa och drogdelarna. Det känns logiskt på något vis. Där folk uttrycker känslor och/eller utvidgar sin sinnesstämning. Har dock inte hängt i så många olika delar av forumet i större utsträckning men av erfarenheter har det ramlat in en del PM efter att ha droppat något inlägg i vissa av de nämnda forumsdelarna. Kan ha att göra med att jag är tjej kanske, vet ej.

Det låter logiskt, ja. Det känns även som det är betydligt troligare att en tjej för dejtförslag här än att nån kille skulle få det. Om inte annat för att det väl finns väldigt mycket mer killar än tjejer här? Eller är det bara en fördom? Vad tror ni?
Citera
2017-06-22, 08:08
  #66
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det låter logiskt, ja. Det känns även som det är betydligt troligare att en tjej för dejtförslag här än att nån kille skulle få det. Om inte annat för att det väl finns väldigt mycket mer killar än tjejer här? Eller är det bara en fördom? Vad tror ni?
jag har fått förfrågningar av tjejer här om jag vill träffas irl , helt apropå dessutom tjejer kontaktar killar här om de blir nyfikna , och jag har även fint tackat nej om det inte känts rätt några gånger , har också fått nobben i bland när man frågat samma själv , men det får man ta bara livet går vidare
Citera
2017-06-22, 08:16
  #67
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det låter logiskt, ja. Det känns även som det är betydligt troligare att en tjej för dejtförslag här än att nån kille skulle få det. Om inte annat för att det väl finns väldigt mycket mer killar än tjejer här? Eller är det bara en fördom? Vad tror ni?

Jag har nog haft kontakt med nästan lika många damer som män via forumet men är inne på samma spår som dig. Kanske fördomar. Svårt att säga. Får en känsla av att introverta män är överrepresenterade härinne. Kan vara så att forumet attraherar kvinnor som uttrycker sig på ett liknande sätt som män i skrift. Att droppa sitt kön helt random hör nog till ovanligheterna och den tuffa jargongen härinne kanske ger ett intryck av ett mansdominerat forum när det i själva verket inte behöver förhålla sig på det viset.
__________________
Senast redigerad av Dopamina 2017-06-22 kl. 08:19.
Citera
2017-06-22, 09:51
  #68
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Äldsta flashback bebisarna måste ju ha börjat plugget nu så det händer allt. Fördelen här är ju kanske att folk är ärligare, kommer varandra ganska nära ganska fort, nackdelen är ju som folk sagt att man inte vet vad är för potentiell kaninkokerska man springer på. Suger ju alltid när "sötjej89" visar sig ha större penis än dig med.
Citera
2017-06-22, 09:53
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Okej. Vad kul att det kan funka. Läste du hans posthistorik innan ni sågs?

"Jag blev kär i hans inlägg"
Citera
2017-06-22, 10:00
  #70
Avstängd
[quote=JordenIsPlatt| nackdelen är ju som folk sagt att man inte vet vad är för potentiell kaninkokerska man springer på. Suger ju alltid när "sötjej89" visar sig ha större penis än dig med. [/QUOTE]

kaninkokerskor är spännande individer och någon SÖTJEJ89 med penis har jag aldrig träffat på , däremot att det visat sej att den otroligt söta varit lespisk och inte tänder på killar ? haha lite snopet värre
Citera
2017-06-22, 10:00
  #71
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
"Jag blev kär i hans inlägg"

Citera
2017-06-22, 10:13
  #72
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
kaninkokerskor är spännande individer och någon SÖTJEJ89 med penis har jag aldrig träffat på , däremot att det visat sej att den otroligt söta varit lespisk och inte tänder på killar ? haha lite snopet värre

Haha ja ragga på flator suger ju det med men i ditt fall så kanske du mer lurade dig själv, "sötjej89" är mer av den lurande typen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback