Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 01:05
  #49
Avstängd
Harigapas avatar
Jag har ett grundtips om en avatar säger att hon är en tjej OK?

Om hon vill snacka privat via pm ok. Men om hon vill veta saker be då att ni ses på skype eller fejjan?
Det låter barnsligt men PK folk skulle älska att få snacka ner Flashback.

Inget är starkare än den svagaste länken tänk om det finns kändisar bakom vissa "Nick" seriöst vad kostar en VPN 130kr i månaden?
Citera
2017-06-22, 01:07
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa
Jag har ett grundtips om en avatar säger att hon är en tjej OK?
Jag har ett självporträtt!
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
ja en ny vän i livet är inte heller fel , inget jag skulle skämmas över att tala om för någon som funderade vart man hittade denne
Nej, varför skämmas för det?
Citera
2017-06-22, 01:15
  #51
Avstängd
Dirrtyfingerss avatar
Jag hatar en rad men nu kommer en emma är du ens en tjej?
Citera
2017-06-22, 01:17
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag hatar en rad men nu kommer en emma är du ens en tjej?
Ja, varför skulle jag inte vara det?
Citera
2017-06-22, 01:18
  #53
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag hatar en rad men nu kommer en emma är du ens en tjej?
Emma är en kvinna, ja
Citera
2017-06-22, 01:19
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag hatar en rad men nu kommer en emma är du ens en tjej?
jag vet att emma är en tjej , tro mej
Citera
2017-06-22, 04:01
  #55
Medlem
dunias avatar
Nej, bara nej.
Citera
2017-06-22, 06:04
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
jag vet att emma är en tjej , tro mej

Det låter som det är populärt att gå på dejt med Emma.
__________________
Senast redigerad av arallaupptagna 2017-06-22 kl. 06:09.
Citera
2017-06-22, 06:23
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det låter som det är populärt att gå på dejt med Emma.
nej har aldrig varit på date med emma men har nog haft chansen , vet att hon är en trevlig söt tjej hon vet nog vem jag är också om hon tänker till lite
__________________
Senast redigerad av speedlimit2017 2017-06-22 kl. 06:41.
Citera
2017-06-22, 06:42
  #58
Medlem
Dopaminas avatar
Träffat några via forumet. Vissa har jag haft en mindre anonym kontakt med i längre perioder genom internet och telefon, några har jag träffat irl och någon enstaka strulat med. Majoriteten har varit/är narkomaner. För närvarande hänger jag med en flashbackare då och då som inte har någon droghistorik. Vi träffades genom forumet.

Jag träffar hellre någon här än från någon dejtingsajt imo. Lite transparens skadar inte. Det är här på forumet man ventilerar det man inte vågar skriva offentligt på Facebook eller liknande. Alla ska vara så skitnödigt perfekta överallt annars. Orkar inte med sådant.
Citera
2017-06-22, 07:08
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
nej har aldrig varit på date med emma men har nog haft chansen , vet att hon är en trevlig söt tjej hon vet nog vem jag är också om hon tänker till lite

Har ni varit på nån hemlig Flashbackfest eller hur kan ni annars känna till varandra så bra? Jag blir nyfiken.
Citera
2017-06-22, 07:22
  #60
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har ni varit på nån hemlig Flashbackfest eller hur kan ni annars känna till varandra så bra? Jag blir nyfiken.
vill inte outa öppet om detta men i bland dras man till varandra av nyfikenhet bara , precis som det ska vara i livet i bland . om det sen leder till nått och vad beror på ?, men hade garanterat släppt in emma i mitt liv om vi inte hade bott så långt i från varandra , Sverige är avlångt och avstånd sätter vissa begränsningar trots allt irl
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback