Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 10:25
  #73
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Haha ja ragga på flator suger ju det med men i ditt fall så kanske du mer lurade dig själv, "sötjej89" är mer av den lurande typen.
en man bakom ett tjejnick märker jag fort , är inte dum i detta
Citera
2017-06-22, 10:39
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
haha tror du det så lever i din egen lilla bubbla , finns otroligt varma och vackra människor även här

Lite dagen-före-midsommarafton-humor har ingen dött av
__________________
Senast redigerad av mega79 2017-06-22 kl. 10:51.
Citera
2017-06-22, 10:42
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mega79
Lite dagen-före-midsommarafton-humör har ingen dött av
det har du så rätt i dock men folk har nog mycket onödiga fördommar , vi är alla människor , vi ser alla olika ut , och vi är alla unika individer , det som gör det så spännande med ett sådant här ställe
Citera
2017-06-22, 13:24
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Lite lustigt, för då är min fördom om Flashbacktjejers utseende helt korrekt.
När folk frågar dig "Hur ser tjejerna på flashback ut?" Googla då fram en bild på Hia Hia och säg "Så "
Citat:
Ursprungligen postat av speedlimit2017
nej har aldrig varit på date med emma men har nog haft chansen , vet att hon är en trevlig söt tjej hon vet nog vem jag är också om hon tänker till lite
Jag har mina aningar om vem du är
Citera
2017-06-22, 13:57
  #77
Avstängd
moluskens avatar
Jag har väl haft kontakt med en flashbackare men det har inte blivit någonting förutom chatt därifrån. Skulle nog inte säga att Flashback är epeciellt bra dejtingsida :P
Citera
2017-06-22, 15:40
  #78
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Jag har väl haft kontakt med en flashbackare men det har inte blivit någonting förutom chatt därifrån. Skulle nog inte säga att Flashback är epeciellt bra dejtingsida :P

Hur vanligt är det att dejta molusker? Skämt åsido

Du kanske får droppa PM i en och annan inkorg och hoppas att du får napp om du vill träffa någon härinne. Nu har inte alla den ambitionen i och för sig. Du har inget att förlora på det förutom lite tid då.
Citera
2017-06-23, 15:11
  #79
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jag förstår. Det enda jag inte riktigt förstår är var på Flashback ni och andra träffats och fattat tycke för varandra? Vilka delar av forumet skapas det mest romanser i?
För min del är det Laidback som har genererat flest personliga kontakter, chattråden främst. Att lägga upp en bild på sig själv i bildråden skapar garanterat reaktioner. Inte alla som är bekväma med det dock, risk för outning och så.

Finns även "Tråden där vi raggar på varandra", mest på skoj sist jag kikade, men. Varför inte?
Citera
2017-06-23, 23:33
  #80
Medlem
Gullibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
För min del är det Laidback som har genererat flest personliga kontakter, chattråden främst. Att lägga upp en bild på sig själv i bildråden skapar garanterat reaktioner. Inte alla som är bekväma med det dock, risk för outning och så.

Finns även "Tråden där vi raggar på varandra", mest på skoj sist jag kikade, men. Varför inte?

Hur hittar jag till "Laidback"? Kan inte se det någonstans när jag kollar.
Citera
2017-06-23, 23:37
  #81
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullible
Hur hittar jag till "Laidback"? Kan inte se det någonstans när jag kollar.
Tror du behöver 200 inlägg för att få tillträde. Plus 6 månaders medlemskap, men det har du ju.
Citera
2017-06-26, 11:26
  #82
Medlem
4-Gotts avatar
Har två kvinnliga kollegor som besöker flashback rätt så ofta och dom har skön humor och det går att snacka med dom om i stort sätt vad som helst. Vet att många på FB är idioter men man ska inte rata alla.
Citera
2017-06-27, 00:39
  #83
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Via det här kontot har jag nog inte så mycket att dölja. Tjatar ändå om allt jag skriver här irl. Men ändå smått stelt om någon visste vem jag var. Eller omvänt. Om någon som vet vem jag är hittar mej här. Två av mina kompisar känner dock till mitt användarnamn här men ingen av dom bryr sig tillräckligt för att snoka.
Inget dejtande. Men har outat mej för en person på det här kontot. Och visat ansiktet+förnamn för en annan.
Om jag skulle träffa någon dejt här skulle jag nog byta konto i fortsättnigen. Och innan man ses skulle jag vara skapligt nojjig. Men tror det lutar mot ett nej. Skulle nog inte dejta någon härifrån. Vill förbli så anonym det går även om jag skriver allt jag även kan gnälla om i verkligheten.
Citera
2017-06-27, 15:32
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Min nuvarande dejt och jag hittade varandra här, helt oskyldigt till en början och framför allt ofarligt: Vi befann oss i olika länder, så vi kunde spilla bönorna utan risk. Trodde vi. Men sen ville ödet att vi skulle träffas på riktigt, och då hade vi tillbringat flera månader med att lära känna varandra, låt oss kalla det förspel

Var ni som ni trodde att ni skulle vara? Alltså var hon du haft kontakt med "likadan" i verkligheten som på Flashback?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback