Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-21, 16:35
  #1
Medlem
Hur pass vanligt tror ni det är att folk fattar tycke för varandra här på Flashback och börjar träffas i det verkliga livet? Skulle du våga göra det? Själv vete tusan. Jag är nog för feg.
Citera
2017-06-21, 16:38
  #2
Medlem
Jag dejtar en flashbackare.
Citera
2017-06-21, 16:39
  #3
Avstängd
ja folk är inte så modiga som de tror , jag vågar om det är någon trevlig bakom nicket och det känns rätt
Citera
2017-06-21, 16:40
  #4
Medlem
pponmms avatar
Jag har träffat väldigt många medlemmar från forumet och blivit bra vänner med dem. Bara en bråkdel har varit av det motsatta könet dock, och det har inte handlat om att "dejta" överhuvudtaget i de fallen.

Jag vet dock om några få medlemmar som har träffat varandra genom forumet. Det är alltså möjligt. Det är troligen väldigt ovanligt dock, så det är inget jag själv hade försökt med ens som ett sidoprojekt för annan dejting.
Citera
2017-06-21, 16:42
  #5
Medlem
Och bli styckmördad i Flashbackarens mammans källare för att man inte heilade rätt?

Haha, fan heller.
Citera
2017-06-21, 16:42
  #6
Medlem
En av mina polare gifte sig med en Flashbackhona för några år sedan.
Citera
2017-06-21, 16:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
Och bli styckmördad i Flashbackarens mammans källare för att man inte heilade rätt?

Haha, fan heller.
Ja, alla flashbackare är stränga nazister och istället för att ha sex under månen har vi sex under bilden av Adolf himself
Citera
2017-06-21, 16:56
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Jag dejtar en flashbackare.

Hur gick det till? Höll ni på och skickade massa pm innan? Var du aldrig tveksam till att träffa en dödsknarkande supernazist?
Citera
2017-06-21, 16:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Hur gick det till? Höll ni på och skickade massa pm innan? Var du aldrig tveksam till att träffa en dödsknarkande supernazist?
"Träffades" inne på Laidback, skrev med varandra i chattråden och sedan lite pm och efter det bestämde vi oss för att träffas. Gick bra, överlevde mötet med "dödsknarkande supernazist"

Edit; Nej jag var aldrig tveksam till att träffa honom. Första gången jag såg bild på honom ville jag ses - han var dock lite svår men lättövertalad.
Citera
2017-06-21, 16:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pponmm
Jag har träffat väldigt många medlemmar från forumet och blivit bra vänner med dem. Bara en bråkdel har varit av det motsatta könet dock, och det har inte handlat om att "dejta" överhuvudtaget i de fallen.

Jag vet dock om några få medlemmar som har träffat varandra genom forumet. Det är alltså möjligt. Det är troligen väldigt ovanligt dock, så det är inget jag själv hade försökt med ens som ett sidoprojekt för annan dejting.

Fast försvinner inte en del av vitsen med Flashback om anonymiteten försvinner? Själv har jag inget att dölja, men det lär ju finnas många som säger saker på Flashback som de inte vill ska komma ut i det riktiga livet?
Citera
2017-06-21, 16:59
  #11
Medlem
dubbelpost ta bort
__________________
Senast redigerad av blondinibland 2017-06-21 kl. 17:02.
Citera
2017-06-21, 17:01
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
"Träffades" inne på Laidback, skrev med varandra i chattråden och sedan lite pm och efter det bestämde vi oss för att träffas. Gick bra, överlevde mötet med "dödsknarkande supernazist"

Edit; Nej jag var aldrig tveksam till att träffa honom. Första gången jag såg bild på honom ville jag ses - han var dock lite svår men lättövertalad.

Okej. Vad kul att det kan funka. Läste du hans posthistorik innan ni sågs?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback