2017-06-15, 23:25
Medlem
robertlus avatar
Sen var försiktig med att köra IV med skiten, iaf 3-cmc då det innehåller klor. Fräter i venerna.
4-mmc och 3-mmc vågar jag inte uttala mig om faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av roidkingen
Precis!

Jag brukar köra 4MMC EN gång i månaden för att ruset blir helt enkelt inte lika roligt längre, och det blir bara EXTREMT beroendeframkallande så man måste köra 300mg+ IV för att ens känna något.
Citera
2017-06-15, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Sen var försiktig med att köra IV med skiten, iaf 3-cmc då det innehåller klor. Fräter i venerna.
4-mmc och 3-mmc vågar jag inte uttala mig om faktiskt.

Det har väl inte påvisats? Jag har själv kört och missat, men det svider när man missar tjack och jag kör ju som sagt 1 gång/mån, ibland 1gång varannan mån, så bör inte vara några problem.

Lite slöseri med pulver när man kan 50mg IV istället för 200-250mg i näsan.
Citera
2017-06-16, 00:11
Medlem
robertlus avatar
Biotillgängligheten nasalt är ca 70% med längre rustid.
IV 100% med intensivare kick, dock kortare rustid.
Oralt 40-60% med lång rustid.

Jag har så bra vänner som kör IV och dom skulle aldrig låta mig köra in en nål i mig själv. Hälften av dom lever inte idag och jag lever med tacksamhet att dom varnade mig för det. Jag vet att jag aldrig skulle kunna hålla mig i schakt om jag började med verktyg. Har inte den disciplinen eller karaktären tyvärr.

Citat:
Det har väl inte påvisats? Jag har själv kört och missat, men det svider när man missar tjack och jag kör ju som sagt 1 gång/mån, ibland 1gång varannan mån, så bör inte vara några problem.

Citera
2017-06-16, 00:38
Medlem
robertlus avatar
beställde i början på den här månaden och nu igen. Första batchen var bra (fina kristller), men den jag fick nu verkar vara mer åt pulverhållet, med några få kristaller och funkar inte som förra!? Är det något du känner igen?

Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
rbc's senaste batch är bra. That's all I have to say
Citera
2017-06-16, 02:24
Medlem
robertlus avatar
Amfetamin är i sin grundform en fribas som i rumstemperatur är en flytande lösning utan färg. Dock brukar amfetamin som fribas inte förekomma bland amfetamin som används rekreationellt då ett amfetaminsalt föredras då detta är mer lätthanterligt, även i olika läkemedel används olika amfetaminsalter. Amfetaminfribasen omvandlas till ett amfetaminsalt med hjälp av olika syror, vilken sorts amfetaminsalt fribasen omvandlas till beror på vilken syra som används. Vid omvandlingen från fribas till ett amfetaminsalt binder vätejoner från syran till amfetaminets amingrupp och gör denna positivt laddad, används exempelvis saltsyra kommer den positiva laddningen göra att även kloridjoner från syran binder till amfetaminmolekylen och då detta sker fås ett amfetaminsalt, i detta fallet amfetaminhydroklorid.

Dom flesta droger som injiceras skadar i långa loppet din blodkärl. Nu är ju du inte daglig brukare, så tror inte du kommer få några problem=)

Citat:

Citera
2017-06-16, 06:01
Bannlyst
Citat:
massa text

Mailat RCB nu och kollat om det är kristaller eller ej. Äkta 3-CMC har jag enbart sett i kristaller, men det kanske är som med Mephet att vissa säljare säljer brunt meph. Inte så troligt att det är mephedrone då liksom.
Citera
2017-06-16, 11:00
Medlem
robertlus avatar
Uppdatera gärna mig när du fått svar=) Då denna snart (tror jag) klassas som narkotika skulle det kanske vara värt att beställa på sig lite om det blir en ny och bra batch!

Citat:
Mailat RCB nu och kollat om det är kristaller eller ej. Äkta 3-CMC har jag enbart sett i kristaller, men det kanske är som med Mephet att vissa säljare säljer brunt meph. Inte så troligt att det är mephedrone då liksom.
Citera
2017-06-16, 21:43
Medlem
robertlus avatar
Fått något svar än ifrån dom? Körde upp ett gram igår och ett halvt till idag. Men nu har lagt jag ner det för stunden och kör på lite snabbkaffe istället.

Citat:
Citera
2017-06-17, 20:35
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Uppdatera gärna mig när du fått svar=) Då denna snart (tror jag) klassas som narkotika skulle det kanske vara värt att beställa på sig lite om det blir en ny och bra batch!

Kommer aldrig klassas som narkotika? Tar du några sekunder och läser så är denna klassad för flera år sen som hälsofarliga vara
Citera
2017-06-17, 21:19
Medlem
robertlus avatar
Jo, förvisso. Men finns fall där folk tagit OD´s och dött av den. Så någon gång kommer den att försvinna tror jag tyvärr. Men det är bara en teori jag har. Finns andra substanser som blivit klassade som hälsofarlig vara under längre perioder,men som till slut fått nedslag. Tror nog myndigheterna/polisen har större problem med alla nya fentanyler som kommer. Så 3-cmc blir nog kvar ett tag=)

Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Kommer aldrig klassas som narkotika? Tar du några sekunder och läser så är denna klassad för flera år sen som hälsofarliga vara
Citera
2017-06-18, 01:26
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Jo, förvisso. Men finns fall där folk tagit OD´s och dött av den. Så någon gång kommer den att försvinna tror jag tyvärr. Men det är bara en teori jag har. Finns andra substanser som blivit klassade som hälsofarlig vara under längre perioder,men som till slut fått nedslag. Tror nog myndigheterna/polisen har större problem med alla nya fentanyler som kommer. Så 3-cmc blir nog kvar ett tag=)
Länka gärna till dessa fall där 3-cmc är dödsorsak.
Citera
2017-06-18, 12:08
Medlem
robertlus avatar
Men sluta med att prata med mig om du inte orkar höra mina noveller människa! Hade inte vi ett avslut här om dagen tycker du? Eller ska du fortsätta skriva inlägg som handlar om hur värden skulle se ut utan könssjukdommar och AIK. Finns ett flertalfall där 3-mmc kunnat fastställas som dödsorsak. 3-cmc har jag sett med egna ögon, dock är det svårt för läkarna att avgöra vilken drog som det oftast handlar om då många har fler droger i kroppen som kan ha påverkat dödsorsaken.

Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Länka gärna till dessa fall där 3-cmc är dödsorsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in