2017-04-03, 16:43
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Ja det är väldiga seratoninpåslaget gör en både vimsig och trött ( E jespar) och skakar.
Men satan vilket jävla rus. En vän tog dock od, (förre detta bästa vän, numera död, 23år) drog 1.5M minst lång lina, minns att inte bordet räckte till så han fick skapa ett L längs med bordet. Brutalt. Man svimmar av om vartannat vaknar lite halvt, gör mest lite stön ljud och svettats o rullar.
Lika dant när vi fick tag i äkta mephe för snart 1år sen, han drog 1 kristall på 1 gram, en annan vän.
Gick inte ens att väcka honom med knytnävar mot revbenen, men sen när han vakna till. Satan vilket jövla rus, defnetivt det starkaste jag har sett i drog väg.
Lite som GHB, mycket serato

Om jag minns rätt så skickar
Mephedron (4MMC, som jag älska det oj) ut 950% mer serotonin och samtidigt även 500% mer dopamin.
MDMA skickar "bara" ut 900% serotonin.
Amfetamin 400% dopamin. Mycket lite serotonin.

Som att ta en stor dos MDMA och Amfetamin samtidigt i teoretiskt, men i praktiken inte i närheten av mephe. Sen kom underbara lillsyrran 3MMC, tyckte mycket om den också.

Men där är en lite förklaring varför mephe är så jävla starkt. På pappret den som går hårdast.

Mvh

Haha meph är galet! Fastnade så djävulskt hårt i den skiten. Kommer aldrig glömma känslan. Däremot är det nästan obehagligt att dra en fet panna meph för att det slår så jävla tungt tycker jag, samt att det är så extremt riskabelt om man missar bara lite. Blivit totalförlamad i 8-10 timmar i ena halvan av kroppen när jag missade en panna t.ex. Galet! Men ruset är fantastiskt. Men att dra meph-pannor blir så maniskt imo, sitter bara och drar panna efter panna tills det är slut typ.
Citera
2017-04-03, 20:17
Medlem
svampssons avatar
rbc's senaste batch är bra. That's all I have to say
Citera
2017-04-04, 12:31
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
rbc's senaste batch är bra. That's all I have to say

J
Nja,,, inte ens i närheten av det gamla 3-cmc.

Noll tolerans fått i mig 1,5 på ca 3 h. Visst lite lite välmående, noll kåthet. Lite vaso men smakar exakr som det ska 3-cmc/3-mmc

Nu efter sista snokarna är tendensen till wobbel där. Men nådde inte hela vägen.

2-300 mg av det gamla fick jag sjuk effekt, på 1,4 hade jag dregglat och hallucinera friskt.

Degar i soffan nu, skulle kunna sova. Något större pupiller men inte alls så stora som cmc från förr.

Knappt Torr i munnen och sved inte som den brukar.

Mer mysig o chill helt klart, men går åt såna
Mängder så det är inte hållbart ekonomiskt.

Mvh
Citera
2017-04-04, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
J
Nja,,, inte ens i närheten av det gamla 3-cmc.

Noll tolerans fått i mig 1,5 på ca 3 h. Visst lite lite välmående, noll kåthet. Lite vaso men smakar exakr som det ska 3-cmc/3-mmc

Nu efter sista snokarna är tendensen till wobbel där. Men nådde inte hela vägen.

2-300 mg av det gamla fick jag sjuk effekt, på 1,4 hade jag dregglat och hallucinera friskt.

Degar i soffan nu, skulle kunna sova. Något större pupiller men inte alls så stora som cmc från förr.

Knappt Torr i munnen och sved inte som den brukar.

Mer mysig o chill helt klart, men går åt såna
Mängder så det är inte hållbart ekonomiskt.

Mvh
Jag gissar på att den andra isomern också måste hitta ut på marknaden på något sätt. För om det är som du säger NOLL TOLERANS borde du ju ha flugit iväg på 200-300mg... Jag minns när jag tog 300mg IV första gången jag provade, fyfan säger jag bara, äckligt starkt (men inte skönt... ).
Citera
2017-04-30, 20:59
Medlem
KneKhis avatar
Länge sedan man tog denna nu. Hur är den att blanda med cannabis förresten? Sökte i tråden men hittar inget uttalande om den kombinationen
Citera
2017-05-01, 04:38
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Länge sedan man tog denna nu. Hur är den att blanda med cannabis förresten? Sökte i tråden men hittar inget uttalande om den kombinationen
Har polare som mer än gärna klipper en hövding efter ett 30cm-streck.
Citera
2017-05-11, 16:26
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Ja det är väldiga seratoninpåslaget gör en både vimsig och trött ( E jespar) och skakar.
Men satan vilket jävla rus. En vän tog dock od, (förre detta bästa vän, numera död, 23år) drog 1.5M minst lång lina, minns att inte bordet räckte till så han fick skapa ett L längs med bordet. Brutalt. Man svimmar av om vartannat vaknar lite halvt, gör mest lite stön ljud och svettats o rullar.
Lika dant när vi fick tag i äkta mephe för snart 1år sen, han drog 1 kristall på 1 gram, en annan vän.
Gick inte ens att väcka honom med knytnävar mot revbenen, men sen när han vakna till. Satan vilket jövla rus, defnetivt det starkaste jag har sett i drog väg.
Lite som GHB, mycket serato

Om jag minns rätt så skickar
Mephedron (4MMC, som jag älska det oj) ut 950% mer serotonin och samtidigt även 500% mer dopamin.
MDMA skickar "bara" ut 900% serotonin.
Amfetamin 400% dopamin. Mycket lite serotonin.

Som att ta en stor dos MDMA och Amfetamin samtidigt i teoretiskt, men i praktiken inte i närheten av mephe. Sen kom underbara lillsyrran 3MMC, tyckte mycket om den också.

Men där är en lite förklaring varför mephe är så jävla starkt. På pappret den som går hårdast.

Mvh

Vet inte dina exakta siffror på serotonin. eller dopamin ( tror det är ca 1000% påslag på dopamin med tjack (betydligt lite sero.) men du kan säkert ha rätt.)

Saken är att MDMD+amfetamin är neurotoxite. Alltså ett jävla nervgift.

Alla dessa nya 4mmc, 3mmc, 3-cmc är en riktigt härligt coctaildrog (precis som E ). E= ecstasy var från början bara rent MDMA. Sen började folk/tillverkna fatta, att sitta och kramas nakna och berätta sina innersta känslor för polarna i soffan inte drog folk till att festa på krogen. Snare ett långdraget gruppknull där ingen lyckats komma efter 5 timmar med en kuk som bytt skin 3 gånger som en jävla orm.

Då började man blanda ihop MDMA:n med allt skit (gärna tjack) till knappar som fick kroppen att gå på högvarv, dancemode (då vart E en egen drog). Jag har själv kör mig slut på MDMA många gånger och fattat att det max får användas 4-6 om året för att få någon form av effekt. Idag föredrar jag hellre dom härlig "reddragon" tabbarna om ni minns dom.

Läste om en killa som vart riktigt torsk 3-mmc, 25år gammal och fick sådana skador på hjärta m.m. att ha dagligen går på hjärtmedicin för att kunna överleva.

Tycker själv att dessa droger är underbara, men med måtta. Serotonin tar betydligt längre tid att återhämta sig än dopamin. samtidigt är det väldigt få dödsfall som kunnat relaterats till just ren "MDMA" överdoser (oftast amfetamin, andra substanser och vätskebrist ).

Har själv mist en hel den vänner genom åren ( inte direkt av överdoser dock, verkar ha haft fler liv än katter) med ihjälhuggna, bilfärder som slutat i kaos m.m. Men alla har vart tokpundare, så det finns bara den vägen att gå om man inte börjar lugna ner sig lite.

Knarka lugnt ni som har ungdomen kvar. Alla dessa nya RC-droger kommer sänka många liv. Rök holk, några pilsner och lite MOLLY=perfekt kväll
Senast redigerad av robertlu 2017-05-11 kl. 16:30.
Citera
2017-06-15, 20:54
Medlem
robertlus avatar
Fick precis hem en ny batch från rcbol...... Enligt mig är det inte som batchen från förra månaden. Inga kristaller utan mer som ett jävla pulver (möjligvis små, små kritaller). Men ingen vidare effekt, nästan så att 3-bmc känns mer potent (vilket enligt mig var en skitsubstans). Någon mer om upplevt samma sak?

En 0,1 i snoken på riktig 3-cmc får mig att må prima, men den här batchen verkar bara göra mig trött och lite högre puls...?
Citera
2017-06-15, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Fick precis hem en ny batch från rcbol...... Enligt mig är det inte som batchen från förra månaden. Inga kristaller utan mer som ett jävla pulver (möjligvis små, små kritaller). Men ingen vidare effekt, nästan så att 3-bmc känns mer potent (vilket enligt mig var en skitsubstans). Någon mer om upplevt samma sak?

En 0,1 i snoken på riktig 3-cmc får mig att må prima, men den här batchen verkar bara göra mig trött och lite högre puls...?

En snok på 0,1 är väl knappast en större dos när det kommer till 3-CMC, 4-MMC, 3-MMC, där man får köra 200-250mg/pannor efter att ha börjat på 50mg/panna.

Men, givetvis borde du få effekt.

Vid vilken MG fick du bra effekt? Har bara kört 3-CMC IV när de kom ut en gång så kom inte ihåg det.

Dock kört en hel del 4-MMC vilket jag älskar.
Citera
2017-06-15, 22:59
Medlem
robertlus avatar
Vet att det inte är någon större dos, man har kört lite a-phip tidigare samt en massa benz (gjorde ett sista test på denna skitsubstans), så ville köra lite safe. Men sist jag beställde (1 månad sedan) var det fins kristaller (ungefär som 3-mmc) och jag mådde då bra på en 0,1. Sen kör jag påfyllning varannan timmen (typ 0,1-0,2)

Tror säker att benzen tar udden av ruset lite granna, men det jag störde mig på var att det var mer som något ubankat skit. NU börjar jag känna av det (efter ett antal återdoseringar). Men det var fortfarande inte som förra batchen. Lite tråkigt,men så funkar ju den här branschen. Kör inga större doser på 3-cmc/3-mmc då jag vet att dom funkar som mdma+tjack ihop. Jävla nice tripp,men inte bra för hjärnan.

Citat:
Ursprungligen postat av roidkingen
En snok på 0,1 är väl knappast en större dos när det kommer till 3-CMC, 4-MMC, 3-MMC, där man får köra 200-250mg/pannor efter att ha börjat på 50mg/panna.

Men, givetvis borde du få effekt.

Vid vilken MG fick du bra effekt? Har bara kört 3-CMC IV när de kom ut en gång så kom inte ihåg det.

Dock kört en hel del 4-MMC vilket jag älskar.
Citera
2017-06-15, 23:06
Medlem
robertlus avatar
Sen måste man tänka på att att meph, 3-mmc/3-cmc sliter på kroppen (hjärta och hjärnan) så rekommenderar ingen att bruka dessa substanser varje helg/vecka. Typ som med mdma, kanske inte sliter lika mkt men dit psyke tar slut fort (serotonin brist). Har själv vart med om det 2 gånger och önskar ingen människa den ångesten, depression och overklighetsuppfattningar om dit liv.
Citera
2017-06-15, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Sen måste man tänka på att att meph, 3-mmc/3-cmc sliter på kroppen (hjärta och hjärnan) så rekommenderar ingen att bruka dessa substanser varje helg/vecka. Typ som med mdma, kanske inte sliter lika mkt men dit psyke tar slut fort (serotonin brist). Har själv vart med om det 2 gånger och önskar ingen människa den ångesten, depression och overklighetsuppfattningar om dit liv.

Precis!

Jag brukar köra 4MMC EN gång i månaden för att ruset blir helt enkelt inte lika roligt längre, och det blir bara EXTREMT beroendeframkallande så man måste köra 300mg+ IV för att ens känna något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in