Nu har jag hunnit forska på kristallerna från rck**ikalier! (Beställde natten till lördag, fick på måndagen, de har ungefär samma speed på leveransen som på sina produkter

)
Ja det här blev "the hell of a ride" för mig och jag antar att svaret ligger åtminstone delvis i att jag hade väldigt låga serotonintoleranser då jag sällan använder den typen av CS.
Många vill säkert ha jämförelse med 3- och 4-MMC vilket jag tyvärr inte kan ge er eftersom jag aldrig testat dem.
Men i alla fall, till vad jag upplevde:
Kraftig eufori (som champagnebubbel i skallen), speed of light (lite väl mkt), totalt välmående, lättsnortad substans (hugger eller bränner typ inte alls och hamnar inte lätt i svalget), ingen muntorrhet, inga käkspänningar, kalla fötter enbart på slutet, inte så bra koncentration pga överväldigande eufori (jag bara njöt, timmarna gick och jag undrade vad jag hade gjort, och svaret var i princip "ingenting"

).
Det var häftigt måste jag säga. Hade förstått att det förmodligen skulle bli rätt bra men det blev ännu mer. Jag svarade massivt på substansen.
Började med 75 mg och tog efter 20 min 25 mg till. Jag skulle nog ha väntat en halvtimme och kollat av för det tar ju en stund att nå toppen och jag hade nog inte behövt fylla på med de där 25.
Speeden kom först, sen euforin. Riktigt drag var det i grejerna. Hade rätt högt blodtryck i peaken (174/94) men det gick nedåt när speeden dalade. Jag tyckte det var lite skönt när det började gå nedåt eftersom det kom igång så kraftfullt.
Efter de 25 mg väntade jag därför två timmar till att återdosera igen. Tycker att euforin var väldigt ihållande på något vis.
Började vid 20:30 och skrapade ihop det sista av de 300 mg jag hade dedicerat till det här tillfället vid 02:00, kunde somna fort när jag lade mig vid 04:00. Vaknade efter 5,5 timmar, var nog efterstimulerad.
En riktig partysubstans i mitt tycke. Imponerande, men inget jag kommer ta ofta inte. Med den effekten måste det ha hänt en hel del där inne i huvudet så den här kommer få vila ett bra tag tror jag. Kanske får jag inte samma starka rus när jag testar igen, vem vet, men det är i alla fall kul att ha känt av den där ordentliga euforin en gång.
Det enda jag hade att klaga på var att speeden kanske var lite i överkant. Lite så man började tänka att ifall Einstein hävdade att "c" var högsta möjliga hastighet oavsett, så skulle han testa på "cmc"
Jag rekommenderar er med låga toleranser att ta det lite lugnt, kanske kan räcka med 50 mg som startdos till och med...och för den med högt blodtryck så säger jag nog nej nej....visserligen det välkänt att CS inte lämpar sig för dem med hypertoni, men liten extra varning på den här.
Om den här inte visar sig ha några obehagliga biverkningar så skulle jag nog vilka kalla det dunder.
Stimma lugnt