2015-07-18, 03:17
  #757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldManWillow
Det är väl inte direkt brutala hallisar. Rätt standard om man tar stora doser serotonerga Stims så man får ögonvobbel osv

Det är alltså det som kallas för ögonvobbel?
Citera
2015-07-18, 12:47
  #758
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Det är alltså det som kallas för ögonvobbel?

Ögonvobbel är när ögonen åker fram och tillbaka vilket gör att man kan se lite suddigt. Hallucinationer på empathogener är vanligt, jag får alltid CEV minst.
Citera
2015-07-18, 16:36
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Ingen annan som får brutala hallucinationer under peaken?
Väggar som ändrar form, tavlor blir levande osv.?
Om det är kolsvart i rummet så färdas jag i "tunnlar"? utav fraktaler i häftiga former!
Jag har aldrig fått hallucinationer på denna el enbart annan CS. Dock riktigt brutala sådana när vi kombinerade 3-MMC o 5-Meo-MiPT, vi var totalt lost in space haha.. Även i kombination m Spice har jag fått hallisar men de var väldigt obehagliga vill jag minnas..
__________________
Senast redigerad av vaniljpuddingen 2015-07-18 kl. 16:39.
Citera
2015-07-18, 19:40
  #760
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Ögonvobbel är när ögonen åker fram och tillbaka vilket gör att man kan se lite suddigt. Hallucinationer på empathogener är vanligt, jag får alltid CEV minst.

Dem medicinska termen är nystagmus. Kul och se att du är kvar kamouflagekorv, undrade vart du tagit vägen.
Citera
2015-07-18, 19:47
  #761
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Dem medicinska termen är nystagmus. Kul och se att du är kvar kamouflagekorv, undrade vart du tagit vägen.
Stämmer bra det, får då kontra med att säga kul att se att du är kvar Jusef, behövs lite mer kunniga personer som du. Korven har ju antagligen bara varit kamouflagerad

Som Kamouflagekorv nämner, och på tal om det, så klassar iaf jag denna som en empathogen
Citera
2015-07-18, 19:53
  #762
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
kul att se att du är kvar Jusef

Citera
2015-07-18, 20:29
  #763
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Väl värt!

Tycker att efter att ha läst tråden att folk verkar ta sjukt stora doser överlag, undrar om mervärdet av effekten verkligen motsvarar storleken på doseringen, tycker man kan känna av dess natur redan på låga doser, som etylet fungerade men inte lik den såklart.
Citera
2015-07-19, 13:14
  #764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Väl värt!

Tycker att efter att ha läst tråden att folk verkar ta sjukt stora doser överlag, undrar om mervärdet av effekten verkligen motsvarar storleken på doseringen, tycker man kan känna av dess natur redan på låga doser, som etylet fungerade men inte lik den såklart.
Det har säkerligen fler orsaker: Individuella skillnader i bio-tillgänglighet och respons, ROA, kvalitet på produkten o inte minst toleransutveckling..
__________________
Senast redigerad av vaniljpuddingen 2015-07-19 kl. 13:18.
Citera
2015-07-19, 13:48
  #765
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Det har säkerligen fler orsaker: Individuella skillnader i bio-tillgänglighet och respons, ROA, kvalitet på produkten o inte minst toleransutveckling..
Allt detta spelar självklart in också ja, men nu menade jag generellt högre välmående kopplat till en högre dos, upplever den omvända nästan och redan på låga doser, mer funktionellt om man så vill och jämnare!
Citera
2015-07-19, 17:54
  #766
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Dem medicinska termen är nystagmus. Kul och se att du är kvar kamouflagekorv, undrade vart du tagit vägen.

Detsamma! Jag är här och lurar titt som tätt, har däremot inte tid att skriva lika mycket som förr.

Precis, där var benämningen jag letade efter!
Citera
2015-07-19, 21:13
  #767
Medlem
KekeTGs avatar
Tycker fan det här slutade fungera redan innan 5g var slut.
Citera
2015-07-20, 12:03
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Tycker fan det här slutade fungera redan innan 5g var slut.

håller med har dragit 40 g av denna allt som allt, efter 2 gram på en kväll är det inte ens lite soft att återdosera om man inte tagit en paus på ett dygn o jag måste vänta några veckor för att få den där stenhårda kicken som man fick av första linan. Grymt beroende framkallande iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in