Citat:
Citat:
Citat:
Nej, de är inte alls "väldigt bra" utan snarare väldigt svaga. För erfarna använda skulle jag rekommendera att poppa minst 2 eventuellt 3 sådana på en gång (om man känner sig lite äventyrlig). Personligen tog jag 2st varav 1,5 redose någon timme senare. Känns som ren MDMA och är inget fel på knapparna men blev inte superpåverkad direkt. Mer lagom.
Hade vid tillfället inte tagit MDMA på över 3 månader så hade ingen tolerans heller.
Tar ni en halv kommer ni dock bli besvikna ifall ni är män på mellan 70-80kg. Ifall någon av er är en liten tjej på ca. 50kg, så kan ni börja med antingen en halv eller en hel för lite starkare rus.
Förutsatt att alla är nybörjare/inte tagit E förut dvs.
Skulle gissa på att dessa blå spöken innehåller ca. 80mg MDMA.
Hade vid tillfället inte tagit MDMA på över 3 månader så hade ingen tolerans heller. Tar ni en halv kommer ni dock bli besvikna ifall ni är män på mellan 70-80kg. Ifall någon av er är en liten tjej på ca. 50kg, så kan ni börja med antingen en halv eller en hel för lite starkare rus.
Förutsatt att alla är nybörjare/inte tagit E förut dvs.Skulle gissa på att dessa blå spöken innehåller ca. 80mg MDMA.
Fan, det är många bud på dessa nu. En del säger toppen en del säger mjäk. Jag har köpt på mig ett gäng och skall ha på festival. Men nu vill jag ha svar från de som vet vad de talar om. Ni som rullat lite. Vad behöver en 75 kilos man, som har relativ vana av E, ta egentligen för ett bra rus under en festivalkväll? Behöver ju inte bli golvad så jag inte kan gå naturligtvis, men man vill ju ändå känna sig e:ad.