2017-05-23, 12:34
Medlem
FeedMyInfections avatar
Hej!

Har en fråga, hur är det med extacy och Lamotrigin samt även Abilify?

Abilify trappar jag dock nu ner på då jag inte lider av bipolaritet som dom först trodde.

Någon som vet?

Har inte tagit E på ett bra tag och tänkte ta det till helgen då jag har det på min lista över saker jag må testa innan det är dags för kremering, att ha sex påverkad av just det.

Inte hittat något om just detta, däremot har jag läst på en hel del om skadorna m.m. kommer definitivt ta det lugnt!

VIll också bidra lite med egna upplevelser:

Det är så att jag för drygt 1 och ett halvt år sedan fick röka min sista joint, för jävlar vilken psykos jag fick. Hade innan det missbrukat MDMA en hel del kan jag säga.

Det jag vill bidra med är att efter psykosen så fick jag träffa flera neurologer som gjorde alla möjliga undersökningar på min hjärna samt magnet röntgen. Fick på efterhand veta att dom inte hittade några skador på min hjärna och att den var "frisk" vad det nu är ;P

Så visst fan ska man ta det lugnt med MDMA, men när jag läser på om hur ens en enda gång (i rimlig dos) ska bränna sönder hjärnan, kände jag att jag kunde bidra med detta, som har både missbrukat MDMA samt tagit en rad undersökningar på hjärnan.

Edit: Inte googlat, ska dock ta o göra det. Men kan lika gärna fråga om det också, kan man slänga i sig ett par zopiklon efter ruset för att sova eller är det en dålig kombo? Tidigare var det just rökning som fick hjälpa både sömnen och dagen efter, men dom dagarna är ju över.

Edit 2: Sista frågan, hur tror ni en amfetamin AT kommer påverka? Kan även lida av en pregabalin AT (Osäker) Är riktigt hooked på speeden men ska ju inte vara nå vidare o blanda så eftersom jag ska ta mitt E på fredag tänkte jag stå över affet även Torsdag.
Senast redigerad av FeedMyInfection 2017-05-23 kl. 13:01.
Citera
2017-05-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Hej!

Abilify trappar jag dock nu ner på då jag inte lider av bipolaritet som dom först trodde.

Någon som vet?

Har inte tagit E på ett bra tag och tänkte ta det till helgen då jag har det på min lista över saker jag må testa innan det är dags för kremering, att ha sex påverkad av just det.

Inte hittat något om just detta, däremot har jag läst på en hel del om skadorna m.m. kommer definitivt ta det lugnt!

Det är så att jag för drygt 1 och ett halvt år sedan fick röka min sista joint, för jävlar vilken psykos jag fick. Hade innan det missbrukat MDMA en hel del kan jag säga.

Det jag vill bidra med är att efter psykosen så fick jag träffa flera neurologer som gjorde alla möjliga undersökningar på min hjärna samt magnet röntgen. Fick på efterhand veta att dom inte hittade några skador på min hjärna och att den var "frisk" vad det nu är ;P

Så visst fan ska man ta det lugnt med MDMA, men när jag läser på om hur ens en enda gång (i rimlig dos) ska bränna sönder hjärnan, kände jag att jag kunde bidra med detta, som har både missbrukat MDMA samt tagit en rad undersökningar på hjärnan.

Edit: Inte googlat, ska dock ta o göra det. Men kan lika gärna fråga om det också, kan man slänga i sig ett par zopiklon efter ruset för att sova eller är det en dålig kombo? Tidigare var det just rökning som fick hjälpa både sömnen och dagen efter, men dom dagarna är ju över.

Edit 2: Sista frågan, hur tror ni en amfetamin AT kommer påverka? Kan även lida av en pregabalin AT (Osäker) Är riktigt hooked på speeden men ska ju inte vara nå vidare o blanda så eftersom jag ska ta mitt E på fredag tänkte jag stå över affet även Torsdag.

Vet inte med Lamotriginet men aripriprazol/abilify har en tendens att ta bort rätt mycket av det roliga med ecstasy/MDMA. Inte så att det är omöjligt att festa loss på det, men det kan behövas en extra stark dos och ens då får du inte ut samma roliga feeling som du är ute efter.

Jag skulle inte blanda in zopikon/imovane för att somna. Risken är att du får en vaken sömn-effekt som förstärker hallucinationer på ett otrevligt sätt. Har du redan historia av psykos är kombinationen inte att rekommendera, egentligen skulle jag rekommendera dig att hålla dig borta från ecstasyn också. Drogutlöst psykos är värt att ta på allvar.

Lycka till med sexet
Citera
2017-05-25, 17:07
Medlem
Låt oss säga att man ska få i sig 100mg och har 80% rent. Ska man då väga upp 120mg pulver eller? Det finns ju rekommendationer hur mycket man ska ta och det borde ju spela roll hur ren produkten är eller tänker jag fel?
Citera
2017-05-26, 19:16
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Ifall man praktiserar nofap, blir det enklare att ha sex på MDMA? Har aldrig haft det, men ifall jag hajade det hela rätt så är det inte supersvårt för oss snubbar att bli hårda, men nästintill omöjligt att ejakulera?

Ökar ens odds att komma ifall man kör nofap (kanske till och med avstår sex ett tag innan man rollar)? Eller är det ett dödfött projekt
Jag tycker tvärtom, det svåra är att få kuken hård o stabil, sen när väl det är gjort så kan jag komma relativt enkelt.
Citera
2017-05-27, 00:04
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Låt oss säga att man ska få i sig 100mg och har 80% rent. Ska man då väga upp 120mg pulver eller? Det finns ju rekommendationer hur mycket man ska ta och det borde ju spela roll hur ren produkten är eller tänker jag fel?

Ja precis. 80% av 120 mg är dock 96 mg om man ska vara supernoga. 150 mg ger dig 120 mg rent MDMA, borde vara rätt lagom startdos om du är en normalbyggd man.
Citera
2017-05-27, 11:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Låt mig gissa - du har köpt från någon som hävdar 84% renhetsgrad? Detta är i sådana fall ett missförstånd. Jag har beskrivit detta ett antal gånger på forumet redan, så jag nöjer mig med att länka ett gammalt svar den här gången

(FB) Mängd MDMA kontra kroppsvikt?
Citera
2017-06-04, 01:48
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Låt mig gissa - du har köpt från någon som hävdar 84% renhetsgrad? Detta är i sådana fall ett missförstånd. Jag har beskrivit detta ett antal gånger på forumet redan, så jag nöjer mig med att länka ett gammalt svar den här gången

(FB) Mängd MDMA kontra kroppsvikt?

Det är givetvis ingen som erkänner att de kränger under 84% dock är det ju ofta inte alls så starkt som det bör vara. Har själv tagit 270mg ren mdma och fått ett relativt mediokert rus, ingen stark peak eller liknande. Blev ganska besviken då det var allt jag hade... Summan av kardemumman: Mycket MDMA är långt under 84% och kan i vissa fall vara ganska svagt t.o.m.
Citera
2017-06-12, 20:01
Medlem
Någon här som testat blå spöken från FS?
Vet någon hur starka/bra de är?

Vi är några som ska testa Ecstasy för första gången, hur mycket bör vi ta?
En hel eller är räcker det med en halv?
Citera
2017-06-13, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1461.First.Avenue

De är väldigt bra. Tror garanterat det räcker med en halv om det är första gången ni provar och är normalbyggda.
Citera
2017-06-14, 19:01
Medlem
Citat:

Jag testade också blåa spökena första gången och då tog jag en hel utan problem. Kör på en hel enligt mig.
Citera
2017-06-15, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Hej!

Någon som vet?

Kan bara svara på lamotrigin och jag har inte märkt nån skillnad när jag tagit båda, sen om det påverkar hjärnan på nåt negativt sätt vet jag inte
Citera
2017-06-16, 11:47
Medlem
Bluepants avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
De är väldigt bra. Tror garanterat det räcker med en halv om det är första gången ni provar och är normalbyggda.

Nej, de är inte alls "väldigt bra" utan snarare väldigt svaga. För erfarna använda skulle jag rekommendera att poppa minst 2 eventuellt 3 sådana på en gång (om man känner sig lite äventyrlig). Personligen tog jag 2st varav 1,5 redose någon timme senare. Känns som ren MDMA och är inget fel på knapparna men blev inte superpåverkad direkt. Mer lagom. Hade vid tillfället inte tagit MDMA på över 3 månader så hade ingen tolerans heller.

Tar ni en halv kommer ni dock bli besvikna ifall ni är män på mellan 70-80kg. Ifall någon av er är en liten tjej på ca. 50kg, så kan ni börja med antingen en halv eller en hel för lite starkare rus. Förutsatt att alla är nybörjare/inte tagit E förut dvs.

Skulle gissa på att dessa blå spöken innehåller ca. 80mg MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in