2017-06-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
7 år ger dig -9%
Du glömde utdelningarna
Citera
2017-06-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sehba106
Ha ha !!! detta klipp måste sparas för framtiden !! Ber dig ödmjukast att återkomma om några år och se om du kan stå för det uttalandet...Tror det blir en lika stor klassiker som ; "Internet är bara en fluga"...blev.
Du skall nog snacka lågt, du som spådde att hm skall ned till 50kr, lovar dig att det inlägget kommer att bumpas många gånger i framtiden 😀
Citera
2017-06-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Jag bor 300 meter från city i min stad har inte varit där på 1½ år. Varför utsätta sig för allt trash och importerat folk när jag kan beställa hem och prova i lugn och ro?
Men du lider ju av social fobi.
Citera
2017-06-16, 02:20
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Men du lider ju av social fobi.

Vilka andra aktier har du Bajsboo?

Att vissa verkar tro att ALLT kommer att handlas över nätet om några år är helt jävla galet.
Citera
2017-06-16, 04:28
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Haha.. butiks- och köpcenterdöden! Vilken bullshit. De enda som handlar på nättet är de som bor på landet eller långt ifrån en butik. Jag skulle aldrig handla kläder på nätet.

Jävligt nice,beställde Boss och G star jeans med rabatt från Zalando tex. Sparar tid och bensin på köpet 😁
Tröjor och skit från Sonnybono som är rätt sjyssta faktiskt. E-handel is the shit👍
Citera
2017-06-16, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Vilka andra aktier har du Bajsboo?

Att vissa verkar tro att ALLT kommer att handlas över nätet om några år är helt jävla galet.
Har en hel hög, tex
Castellum
Apple
SHB
Industrivärden
Investor
Hm
Deere
Data respons
Atea
Boston pizza
Osv
Har även fonder, skiftar mellan (byter till de 3 som gått bäst de senaste 3 månaderna)
LF global
Swedbank robur access asia
LF tillväxt
AMF småbolag
Avanza zero
Superfonderna Sverige och Norge
SPP USA
SPP topglobal 100
Didner Gerge småbolag
+ några till
Just nu är det
LF tillväxt
AMF småbolag
Avanza zero
Superfonderna Sverige och Norge Som jag äger.
Citera
2017-06-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Jävligt nice,beställde Boss och G star jeans med rabatt från Zalando tex. Sparar tid och bensin på köpet 😁
Tröjor och skit från Sonnybono som är rätt sjyssta faktiskt. E-handel is the shit👍
Kör in till lokala lyxhandlarn med jämna mellanrum, ger han 20 tusen och ber han klä mig, de måttat, syr så att allt passar perfekt, tar mig nästan ingen tid alls, kläder köper man inte på nätet (om man inte är en wt morsa med 4 ungar som köper jeans för 99:- st)
Citera
2017-06-16, 10:49
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Kör in till lokala lyxhandlarn med jämna mellanrum, ger han 20 tusen och ber han klä mig, de måttat, syr så att allt passar perfekt, tar mig nästan ingen tid alls, kläder köper man inte på nätet (om man inte är en wt morsa med 4 ungar som köper jeans för 99:- st)

Förstår att du tar igen nu efter din svåra barndom när morsan köpte lumpor med ellos kontot med höga räntor😂
Men nu har man kunnat köpa kvalite också genom nätet utan problem om man är medveten om sin storlek. Oerhört många som föredrar det istället för att fjolla runt en massa butiker.
Citera
2017-06-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Förstår att du tar igen nu efter din svåra barndom när morsan köpte lumpor med ellos kontot med höga räntor😂
Men nu har man kunnat köpa kvalite också genom nätet utan problem om man är medveten om sin storlek. Oerhört många som föredrar det istället för att fjolla runt en massa butiker.
Hade en väldigt fin ungdom och mina föräldrar var rediga och ordentliga personer med koll på sin ekonomi.

Jag fjollar inte runt i en massa butiker, jag går till 1 butik som endast säljer god kvalitet och märkeskläder, du tror du tjänar tid på att sitta på nätet och beställa, fan det dummaste jag läst på länge, tar 10 minuter att gå in i en märkesbutik om de känner dig som kund sedan tidigare och kommer ut fullklädd. Man beställer inte kläder på nätet, det tar för lång tid + risken att kläderna inte passar eller inte är till belåtenhet mär man får dem. Elektronik, klockor osv.. köper man på nätet, inte kläder
Citera
2017-06-16, 11:14
Medlem
Köpte 80 st till nu, så har nu 680 st 🙂, blir ca 6600:- om året i utdelning i alla fall, mer än en femhundring i månaden, kallas passiv inkomst 😉
Citera
2017-06-16, 11:16
Medlem
Citat:
Har en hel hög, tex
Castellum
Apple
SHB
Industrivärden
Investor
Hm
Deere
Data respons
Atea
Boston pizza
Osv
Har även fonder, skiftar mellan (byter till de 3 som gått bäst de senaste 3 månaderna)
LF global
LF tillväxt
AMF småbolag
Avanza zero
Superfonderna Sverige och Norge
SPP USA
SPP topglobal 100
Didner Gerge småbolag
+ några till
Just nu är det
LF tillväxt
AMF småbolag
Avanza zero
Superfonderna Sverige och Norge Som jag äger.

Glömde, har ju Spiltan investment och Spiltan investment global oxå
Citera
2017-06-16, 13:59
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Hade en väldigt fin ungdom och mina föräldrar var rediga och ordentliga personer med koll på sin ekonomi.

Jag fjollar inte runt i en massa butiker, jag går till 1 butik som endast säljer god kvalitet och märkeskläder, du tror du tjänar tid på att sitta på nätet och beställa, fan det dummaste jag läst på länge, tar 10 minuter att gå in i en märkesbutik om de känner dig som kund sedan tidigare och kommer ut fullklädd. Man beställer inte kläder på nätet, det tar för lång tid + risken att kläderna inte passar eller inte är till belåtenhet mär man får dem. Elektronik, klockor osv.. köper man på nätet, inte kläder

Utvecklingen talar ett annat språk tyvärr för centrumhandeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in