2016-05-29, 23:28
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Finns det nåt reko RC-alternativ till ecstasy just nu? Skulle förstås föredra the real deal, men det är så svårt att få tag på.
Svårt att få tag på E? Bor du i urskogen och inte har en brevlåda eller?
Citera
2016-05-30, 11:56
Bannlyst
Ögonmåttade en gubbe mdma för en polare som ska ha det nu, tror ni han blir nöjd ?
http://imgur.com/rJB4Nzz

Fick en liten dos gratis, som jag ska spara.
Citera
2016-05-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Ögonmåttade en gubbe mdma för en polare som ska ha det nu, tror ni han blir nöjd ?

Jag tror att han blir nöjd om du köper en våg för 100 kr och använder den istället för att ögonmåtta.
Citera
2016-05-30, 14:22
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Alltså.. Rent spontant så ser det där ut som väldigt mycket för att vara "en dos". Men ingen vet ju vad det där innehåller. Skaffa en våg, det finns ingen anledning att ta onödigt mycket eller lite.
Citera
2016-05-30, 16:32
Medlem
Rippless avatar
Jag kan inte hantera cannabis särskilt bra, får lätt ångest och blir nojig över att pulsen går upp utan att jag anstränger mig. Jag har inte rökt nu på 6 månader för det känns inte som min grej. Däremot är jag sugen på att testa ecstasy på Berghain när jag ska dit. Är det stor risk att man snear sönder om man inte klarar av cannabis eller är det bara helt olika beroende på drog? Alkohol är inga problem alls för då kopplas känslor bort mer och jag fokuserar mer på att ha kul, medan cannabis ger för mycket utrymme åt att tänka och tappa kontroll. Hur är det med E?

Har testat tjack, tyckte mest att jag blev lite piggare och klarare i huvuvdet.
Citera
2016-05-31, 11:14
Bannlyst
Kan glatt säga att min vän och hans båda vänner som delade på påsen blev väldigt nöjda.
Senast redigerad av LysergicZero 2016-05-31 kl. 11:20.
Citera
2016-05-31, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Jag kan inte hantera cannabis särskilt bra, får lätt ångest och blir nojig över att pulsen går upp utan att jag anstränger mig. Jag har inte rökt nu på 6 månader för det känns inte som min grej. Däremot är jag sugen på att testa ecstasy på Berghain när jag ska dit. Är det stor risk att man snear sönder om man inte klarar av cannabis eller är det bara helt olika beroende på drog? Alkohol är inga problem alls för då kopplas känslor bort mer och jag fokuserar mer på att ha kul, medan cannabis ger för mycket utrymme åt att tänka och tappa kontroll. Hur är det med E?

Skulle inte käka min första e på berghain om du tycker det är jobbigt med pulsen som ökar. Berghain är väldigt varmt och intensivt. Ta en e och känn av läget så du vet vad du har att göra med innan du tar Berghainoskulden.
Citera
2016-05-31, 13:46
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples

Skulle inte rekommendera en sådan miljö första gången. Det kan bli väldigt intensivt när det går upp och du kommer troligen att bli väldigt varm osv.
Citat:
Kan glatt säga att min vän och hans båda vänner som delade på påsen blev väldigt nöjda.
Vad vill du ha ut av dina inlägg i den här tråden egentligen? Du hjälper exakt ingen.
Citera
2016-05-31, 16:55
Medlem
hej hur mkt kan man ta som första hitt? rätt erfaren har rullat några gånger, sweetspot 350? och sen rehitta laterz
Citera
2016-06-02, 20:07
Medlem
Sassafras21s avatar
Jag har rollat ett 40-tal gånger och allt har gått fint. Men jag fick en diagnos på mild PTSD efter ett rejält överfall. Vilket innebar en extrem stress, som i sin tur utlöste en latent psykos, vilket är en av riskerna för PTSD. Men det kan även hända den bästa. Nu har jag väntat ett tag för att hjärnan ska återställa sig, då den har en fantastisk lagningsförmåga. Och nu vill jag rolla igen.

Skulle riskerna vara stora? Jag menar en psykos jag ju drabba vem som helst. Inne på psykiatrin så har de sagt att prognoserna för varje psykos förvärras. Men de försöker väl skrämma upp en, då man har en hel del historik bakom sig angående droger. Men med det sagt så har dom väl en hel del sanning i det.

Men jag vill ha ett objektivt svar. Och inte från någon propaganda PK-elit. Men jag inser att psyket måste lagas och vara stabilt igen, innan man kan ge sig iväg på en avfärd.

Hur ska jag göra för att kunna rolla igen? För jag tycker det är helt underbart. Speciellt när man knappt kan se då ögonen vibrerar så in i helvete, euforin, musiken.

Så jag vill helst ha objektiva och vettiga svar angående min situation. Kan det vara en risk att jag försämras efter några rollar MDMA. Då endast MDMA eftersom det är min favoritdrog. Gillar inte alkohol så mycket.

Hur skulle ni göra?
Citera
2016-06-02, 20:55
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sassafras21
Jag har rollat ett 40-tal gånger och allt har gått fint. Men jag fick en diagnos på mild PTSD efter ett rejält överfall. Vilket innebar en extrem stress, som i sin tur utlöste en latent psykos, vilket är en av riskerna för PTSD. Men det kan även hända den bästa. Nu har jag väntat ett tag för att hjärnan ska återställa sig, då den har en fantastisk lagningsförmåga. Och nu vill jag rolla igen.

Skulle riskerna vara stora? Jag menar en psykos jag ju drabba vem som helst. Inne på psykiatrin så har de sagt att prognoserna för varje psykos förvärras. Men de försöker väl skrämma upp en, då man har en hel del historik bakom sig angående droger. Men med det sagt så har dom väl en hel del sanning i det.

Men jag vill ha ett objektivt svar. Och inte från någon propaganda PK-elit. Men jag inser att psyket måste lagas och vara stabilt igen, innan man kan ge sig iväg på en avfärd.

Hur ska jag göra för att kunna rolla igen? För jag tycker det är helt underbart. Speciellt när man knappt kan se då ögonen vibrerar så in i helvete, euforin, musiken.

Så jag vill helst ha objektiva och vettiga svar angående min situation. Kan det vara en risk att jag försämras efter några rollar MDMA. Då endast MDMA eftersom det är min favoritdrog. Gillar inte alkohol så mycket.

Hur skulle ni göra?

Hur ofta och i vilken utstreckning rollade du, de mesta som tar MDMA tänker inte på den enorm långa downtimen man behöver för att receptorerna ska återställa sig mellan VARJE gång. Sen beror det helt på vad psykosen var relaterad till. Att bruka för ofta skadar receptorerna en LÄNGRE tid. Och ökar risken för att negativa effekter och värre avtändningar/mående under ruset och dagarna veckorna efter.
Citera
2016-06-02, 23:55
Medlem
Punklivs avatar
Har rullat tre gånger och påslaget har jag vid alla tillfällen funnit obehagligt. Det är värt det och något jag kan stå ut med - efter ett tag mår man ju bättre än man borde kunna - men vore ändå trevligt att undvika.

Hur är det att inleda med cirka 100 mg och fylla på med 30-50 mg så fort man märker att första bomben kommer igång, kommer man lika högt som om man skulle ta hela dosen på en gång? Ska ju vara lite sisådär med påfyllningar som jag förstått det, men det kanske bara är senare in i ruset?

Skulle testat det här senast men det blev att jag körde hela dosen på en gång i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in