Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Varför är du så beroende av vad Ryssland eller regimen säger? Har du inte förstått att länder har egna intressen? Hur kan du då någonsin köpa allt som en stat påstår, inklusive västländer där USA inkluderas?
När jag pratar om belägg så pratar jag om enskilda och oberoende organisationer som undersöker dessa händelser, bland annat HRW, Amnesty och andra. Varför är du så fast vid vad Ryssland säger? Om de hade sagt att jorden är platt, hade du gått på det?
Du är den en av de största hycklarna på det här forumet, och detta kan mycket väl bekräftas med tanke på att din meningsfränder också kritiserat dig för dina lögner och ensidighet. För tio år sen var du en s.k. "förkämpe" för palestinierna och vräkte ur dig "krigsbrott" hit och dit med Amnesty som källa. Du har fördömt alla former av civila attacker. När det kommer till det syriska folket har Amnesty och andra människorättsorgan så gott som helt och hållet fel. Du anklagar dem till och med för avsiktliga lögner. Du särbehandlar det syriska folket och befäster den syriska regimens legitimitet genom att förneka dess brott på en nivå som aldrig kan återställa din trovärdighet i någon fråga.
Tack för ditt stora intresse för min person, det är naturligtvis smickrande med all uppmärksamhet du ger mig.
Men nu är ju ämnet kriget i Syrien. USA, Israel och deras allierade i Syrien har tappat all trovärdighet med alla sina lögner om Syrien.. USA begår krigsbrott med sin militära närvaro i landet och de stödjer terroristerna i Nusra, IS och de andra.
Med så grova lögner, sanktioner och proxy-krigare har de lurat en hel värld och fått regeringar att ge bistånd till sina terrorister för att avsätta Assad. Följden har bl a blivit en massa terrorattentat i Europa, hundratusentals döda, miljoner människor på flykt.
Man måste vara bra okunnig och enfaldig om man tror att hjärnorna bakom detta angrepp mot en liten nation har goda avsikter.
Och du vet att det inte är så. För dig handlar det om Israels existens, det är därför du bevakar tråden. Som du skrev en gång, först skall terroristerna bekämpa Assad och sedan skall terroristerna bort. Målet är ett Syrien som går i USA:s och Israels ledband.
Men nej, ni kommer inte längre med era lögner och terrorister. Syrien kommer att vinna kriget. Och ni har förlorat all er heder och trovärdighet.