Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du låter som ett sviket barnunge.
Jag har skrivit att terroristerna ska först bekämpas och sedan Assad. Vad är problemet med det? Flera kända författare och Syrienkännare skriver och insinuerar likadant. Aron Lund, en svensk Syrienkännare, har skrivit bra om hur Assadregimen försökt forma oppositionen till en mera islamistisk och sekteristisk riktning för att kunna framställa sig själv som den gode. På samma sätt har författaren till Jihad Academy, som var IS-fånge, skrivit att Assad är det huvudsakliga problemet. Men en person som dig som håller sig enbart till statsmedier kommer oundvikligen vara okunnig och leva i en egen bubbla.
Terroristerna skall bekämpas men dina lösningar därefter avviker långt ifrån vad en normal människa med moral och humanism skulle eftersträva. Jag skulle inte hänvisa till dessa köpta, krigsgalna experrter som sätter din tro till. Jag placerar Syrien och även mellanöstern, Afrika i en historisk perpektiv! Det perspektivet är 600 år av kolonialisering, plundring av just de som du med näbbar och klor försvarar. USA och de västeuropeiska länder står bakom en ofattbar lidande som mänskligheten har utsatts för utan hänsyn till ras eller färg!
Den nya NWO kommer att se helt annorlunda ut vad kolonialisatörerna har planlagt! USA/västallierade är hatade i en sådan omfattning att det finns Ingen rimlig möjlighet för mer plundring och ägande av andra nationers tillgångar och förslavning av deras folk. Syrien skriver historia! Den modiga syriska folket visar vägen för alla som vill bryta en 600 år gammal brutal imperialistisk makt! Många kommer att ansluta sig till kampen. Världen runt omkring de imperialistiska makter har fått nog! Och det menar jag verkligen!
Framtiden ser mörkt ut! Förutsättningar finns att skapa fred och respektera de suveräna nationers rätt till självbestämmelse men granskar man de imperialistiska ondskan förstår man att i deras sjuka sinne finns inte ens på kartan att andra "lägre stående" skall ha rätt till likaberättigande existens.
Därför ett gott råd till alla krigs/kaosälskare: Se upp! Den besattheten att krossa andra kommer att leda till den egna undergången! Det är livets naturlagar och allting har ett slut..........