Citat:
Ursprungligen postat av
IaveAfstrCARthenU
Jag tror frågan snarare handlade om huruvida han ska gå till Artemis överhuvudtaget. Inte om den står sig mot andra FKK. Frågan rör specifikt Berlin, så Artemis eller bordeller.
Visst knullar du billigare på en valfri bordell. Men du ska välja snabbt och tjejerna har kläder på sig när de presenterar sig.
På Artemis får du nöjet att se 100-talet nakna tjejer och göra dina val, samt mat, relax etc.
Som du säkert sett av mina recensioner så älskar jag Artemis. Går alltid dit om jag besöker Berlin.
Ja, men han frågar ju även efter Babylon Saunaclub som ligger i Köln....
På Berlins lägenhetsbordeller (t.ex. Liberty och Salon Prestige) får man så gott som alltid bra service men det får man inte på Artemis.
Lägenhetsbordeller är mycket billiga i Berlin (60 Euro per halvtimme) jämfört med städer som Frankfurt och Düsseldorf (70-80 Euro per halvtimme).
När det gäller FKK så är det tvärtom. Det är dyrare i Berlin (60 Euro) än i de andra städerna (50 Euro) utan att man får något extra för det.
Så när man är i Frankfurt eller Düsseldorf så klår FKK/Sauna-clubs lägenhetsbordellerna med hästlängder.
Men så är det inte i Berlin. Där är lägenhetsbordeller både prismässigt och servicemässigt konkurrenskraftiga.