Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-14, 02:11
  #1
Medlem
Grabakas avatar
Jag undrar hur ni torskar känner er efter ett sexköp ?. Huvudsakligen den som håller er inom rikets gränser. Känner ni någonsin att ni utvecklats till snuskgubben ni skrattade åt när ni var i tonåren

Jag dömer torskar lika lite som jag dömer homosexuella. Så länge ni inte skadar andra är allt A-OK med mig.

Frågan kvarstår...känner ni er smutsiga efter ett sexköp eller ej ?. Känner ni att ni drivit iväg ifrån de värderingar ni hade när ni var yngre. Varför betalade ni för sex överhuvudtaget ?. Var det svårt att ta steget eller kom det naturligt
Citera
2014-09-14, 02:57
  #2
Medlem
Ta steget? När man stegar förbi ett strök med horor och dom frågar:

- Wanna fuck?

Jag: In the ass?

- Nono, not in the ass, in vagina.

Jag: How much?

- 2000.

Jag: 200.

- 1500

Jag: 500

- Ok

Sen är det bara å köra på, full är man till 99% också.

Efteråt blir det bara tomt. Har du sett Torsk På Tallin när dom ber Roland gå å lägga sig å runka? Det blir tomt..
Citera
2014-09-14, 03:14
  #3
Medlem
Känslan efter sexköp? Tackar som frågar, bara bra. O sen har man ju nåt att berätta om för polarna igen också
Citera
2014-09-14, 10:27
  #4
Medlem
Landsknechts avatar
Det beror på. I regel känner jag mig nöjd och glad, men de gånger man har haft dåliga upplevelser känns det helt klart tomt. Dock blir det sällan dåliga upplevelser numera, då jag oftast hittar bra kvinnor, samt att jag brukar besöka favoriter flera gånger.

Jag är bara 25 för övrigt, så jag kan nog inte klassas som en snuskgubbe riktigt än .
Citera
2014-09-14, 12:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Det beror på. I regel känner jag mig nöjd och glad, men de gånger man har haft dåliga upplevelser känns det helt klart tomt. Dock blir det sällan dåliga upplevelser numera, då jag oftast hittar bra kvinnor, samt att jag brukar besöka favoriter flera gånger.

Jag är bara 25 för övrigt, så jag kan nog inte klassas som en snuskgubbe riktigt än .
Nää bara jävligt torskig som måste betala brudar för knull haha, lägsta skiktet i hierarkiskalan
Citera
2014-09-14, 16:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nampot
Nää bara jävligt torskig som måste betala brudar för knull haha, lägsta skiktet i hierarkiskalan
Vad säger du till porrstjärnor då? Sluta göra livet så komplicerat. Det är bara sex och tillfällig tillfredelse.
Vad folk tycker om det skiter jag fullständigt i.

Känslan efter ett sexköp? Glad, lycklig och tillfredställd.
Citera
2014-09-14, 17:38
  #7
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nampot
Nää bara jävligt torskig som måste betala brudar för knull haha, lägsta skiktet i hierarkiskalan

Han kanske inte "måste" betala för ett knull. Man kan bara vilja ha det så upplagt också. Det säger inte särskilt mycket om "hierarkiskalan".
Jag har känt sexköpare i olika åldrar och samhällsklasser, låg eller hög status, såväl alfa- som betahannar o s v.
Citera
2014-09-15, 21:35
  #8
Medlem
Jag tror de flesta egentligen inte alls mår bra av det, antagligen vet man innerst inne att det inte är ett normalt beteende och det går inte komma ifrån det hur mycket man än fantiserar
Citera
2014-09-15, 22:07
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag tror de flesta egentligen inte alls mår bra av det, antagligen vet man innerst inne att det inte är ett normalt beteende och det går inte komma ifrån det hur mycket man än fantiserar
varför skulle man må dåligt du har ingen hjärna
Citera
2014-10-04, 23:29
  #10
Medlem
Jag tror att många torskar njuter av att det är smutsigt och att det är ganska äckligt att köpa en hora, man kan säga att det är det som de tänder på. Efter ett tag så påverkar det deras sexualitet, hur man ska komma till rätta med det vet jag inte men det finns hjälp att få för torskar som har fastnat i ett sexmissbruk, men deras människosyn tror jag kommer vara för alltid påverkad och de har sämre empati
Citera
2014-10-04, 23:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag tror att många torskar njuter av att det är smutsigt och att det är ganska äckligt att köpa en hora, man kan säga att det är det som de tänder på. Efter ett tag så påverkar det deras sexualitet, hur man ska komma till rätta med det vet jag inte men det finns hjälp att få för torskar som har fastnat i ett sexmissbruk, men deras människosyn tror jag kommer vara för alltid påverkad och de har sämre empati

Du tror mycket, men vet sannolikt väldigt lite.
Citera
2014-10-05, 00:11
  #12
Medlem
Latinalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag tror att många torskar njuter av att det är smutsigt och att det är ganska äckligt att köpa en hora, man kan säga att det är det som de tänder på. Efter ett tag så påverkar det deras sexualitet, hur man ska komma till rätta med det vet jag inte men det finns hjälp att få för torskar som har fastnat i ett sexmissbruk, men deras människosyn tror jag kommer vara för alltid påverkad och de har sämre empati

Proffs är proffs och amatörer är amatörer.

Vill man ha riktigt bra sex så vänder man sig till proffs och mår som en prins efteråt

På rätt ställen är det allt annat än smutsigt och äckligt utan mycket renare och fräschare än hemma hos de flesta amatörer.

Sen hur du vill att vi ska vara....ja det är en helt annan fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback