Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 21:58
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assilike
Hej, åker till Berlin i slutet av februari och tänkte besöka Artemis för första gången!
Skulle vilja ha tips om brudarna som ni tror kommer vara där då.

Vilka ska man ha en trevlig stund med, och vilka ska man akta sig för?

Läs tråden 10-20 sidor bakåt så får du en uppfattning. Tar en timme, väl investerad tid!

Vilka som jobbar i februari vet ingen... Speciellt inte nu efter årsskiftet då det nya registreringskravet slår igenom.

Ha så kul och glöm inte en utförlig recension efter besöket!

PS

Bästa rådet; undvik tjejer som är extra påstridiga, speciellt de som går runt i par och försöker sälja in trekanter. Välj själv och prata en kort stund innan med dom så får du en uppfattning om de verkar vara serviceminded.
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2017-12-15 kl. 22:00. Anledning: PS
Citera
2017-12-15, 23:07
Medlem
Registeringskrav? vad innebär de mer konkret??

En recension kommer naturligtvis eftersom jag gillat recensionerna här

Okej bra tips att avvakta lite och kanske försöka byta lite ord mellan vandra
Citera
2017-12-16, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assilike
Registeringskrav? vad innebär de mer konkret??

En recension kommer naturligtvis eftersom jag gillat recensionerna här

Okej bra tips att avvakta lite och kanske försöka byta lite ord mellan vandra

Innebär bl a att sexarbetare får ett krav på sig från årsskiftet att registrera sig såsom just sexarbetare. Kanske inte alla som vill ha i CV resten av livet?
Så osäkerheten är stor angående vilka som kommer välja att stanna kvar i branschen.

Spekuleras en del om att det kanske främst blir tyskorna som hoppar av i störst antal och att rumänskorna mfl kanske inte bryr sig lika mycket. Tyskorna är ändå få just på Artemis, mindre än 10%, så deras eventuella avhopp kanske inte betyder så mycket just där. Men de gav generellt bra service, vilket kan vara svårt att finna.

Du kan läsa mer om detaljerna i denna tråd:

(FB) Ändrad lagstiftning i Tyskland?
Citera
2017-12-20, 14:34
Medlem
Hej,

Tänkt testa Artemis i mellandagarna, hoppas det fortfarande är en del tjejer på plats.
Några praktiska frågor:

- Går alla runt i morgonrockar?
- Finns det någon bar? Säljer de alkoholhaltiga drycker eller ej?
- Hur betalar man i så fall, tar man med pengar i rocken?
- Hämtar man pengar i sitt skåp innan man går iväg med tjejen, eller brukar ni ha cash på er?

Någon mer i Berlin mellan 25-28e dec?
Citera
2017-12-20, 15:04
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swegust
Hej,

Tänkt testa Artemis i mellandagarna, hoppas det fortfarande är en del tjejer på plats.
Några praktiska frågor:

Ja, i princip. Nån har handduk ibland, som på en del andra FKK.

Både och. Alkohol kostar 10€, "biljett" köps i receptionen.

- Hämtar man pengar i sitt skåp innan man går iväg med tjejen, eller brukar ni ha cash på er?
Pengar och telefon m.m. i värdeskåpet. Efter man varit på rummet, så går man dit och betalar.
Citera
2017-12-20, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swegust
Hej,

Några praktiska frågor:

Svar på frågorna har du fått. Tänkte bara inflika:

Artemis håller stängt 24-25e dec och öppnar först kl 18 den 26e.
Åter stängt nyårsafton - 1a jan. Öppnar 2a jan kl 18.

Detta medför att många tjejer åker hem över jul/nyår. Självklart lär det finnas så du förhoppningsvis blir nöjd ändå!

Glöm inte en utförlig recension efter besöket!

Ha kul och God Jul!
Citera
2018-01-02, 20:26
Medlem
ILoveBerlins avatar
Förbannat också! Air Berlin har kursat så nu blir det fan jobbigt att hitta bra flyg till Artemis om man bara ska vara där över dagen!
Citera
2018-01-04, 00:25
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Förbannat också! Air Berlin har kursat så nu blir det fan jobbigt att hitta bra flyg till Artemis om man bara ska vara där över dagen!

Något annat bolag kommer säkert att ta upp linjen igen under 2018. Flyger du från Landvetter?
Citera
2018-01-11, 15:48
Medlem
Citat:

om du utgår från arlanda så kan man åka med sas och tillbaka med norwegian men man måste lägga nån halvtimme på att leta igenom kalendrarna.
Citera
2018-01-19, 20:04
Medlem
ILoveBerlins avatar
Det löste sig med flyget men det var bökigare och dyrare att flyga nu än innan, iaf på kort varsel nu när ett flygbolag försvunnit helt. Samt att man fick landa på Tegel och lyfta från Schönefeld om det skulle timas på en dag för att inte stressa... Det är såklart en negativ grej som man får lägga in i kalkylen om man tycker det ska vara värt att åka. Schönefeld till Artemis är ju 50 euro i taxiresa jämfört med Tegel till Artemis som går på 15-20 euro. Orkar inte ta tåget så...

Nu till Artemis och mitt 18e besök där!

Jag var där i onsdags och kom in runt 11:30 tiden. Det var riktigt jävla tomt där, visst dem hade precis öppnat men det här såg riktigt ödsligt ut jämfört med tidigare. Jag tänkte att jag börjar med en frulle och sen bastu så slår jag ihjäl en timma och sen har brudarna säkert kommit.

Kl 12:30 räknar jag tjejerna på stället till hör och häpna. 4st endast. wtf?
Det var iofs en som såg hyfsat bra ut av dem ändå så gick fram och snacka med henne. En tjej från Libanon, minns inte namnet men hon var kort och hade långt svart hår samt normalstora naturliga bröst gissar på C Kupa.

Jag gick upp på rummet med henne och så fort vi kom in fråga jag var klockan var som jag alltid gör för jag vill ju med ha koll på tiden (så man inte blir blåst) Men helvete vad sur hon blev, eller inte sur men hon skulle ifrågasätta detta i 5 hela jävla minuter innan hon gick med på att visa klockan. Alltså jag var nära på att säga bye bye och bara lämna henne där om hon hade fortsatt gömma tiden för mig.

Jahapp så vad erbjöd denna bitch för tjänster nu då? Knulla och sug med kondom. Trist! Jaha inga kyssar heller, Nope! Inga pussar? Nope! Slicka fitta då? Nope!

Första gången en brud på Artemis nekar mig både att slicka fitta och att kyssas. Har aldrig hänt förr!

Henne lägger jag bara en halvtimma på tänkte jag så knullade på den tiden och sket i att bli avsugen med kondom det är så trist så det går bort direkt. Hon var lite avtändande med stundtals då hon gjorde konstiga grimaser och försökte se sexig ut men såg bara avtända ut. Stönade riktigt fake med så även det ett stort minus, bättre vara tyst då!

Hennes Betyg då? Hon får 1 av 10 möjliga. Hon var halvsnygg, hon var inte trevlig, hon var inte otrevlig, hon hade bara ingen personlighet, hon var dryg och ville inte visa tiden när man fråga efter den och hon vägra att kyssas och bli slickad. Då blir det såklart inte mer i betyg om man saknar det andra med. Hade hon gått med på att bli slickad och kyssas så hade hon ändå inte kommit över en 6a på skalan.

Efter henne gick jag och tog en kaffe och käka en macka igen, man blir ju hungrig av att knulla det måste man erkänna. Sen drog jag en fanta i baren och satte mig i bastun igen.

Nu var klockan 14:30 och jag gick upp till baren och räknade tjejerna igen. Det var max 10st där. Kanske att nån var på rummet också men de tidigare gånger jag vart där på en onsdag klockan 14:30 har det iaf varit MINST 30 tjejer, kanske mer än så...INGEN AV MINA GAMLA TJEJER VAR DÄR JAG KÄNDE INTE IGEN NÅN! Så CIM såg långt bort ut...

Jag såg nu en skitsnygg brunhårig smal tjej. Gick fram och snacka med henne och hon sa hon var från Tjeckien.
Självklart glömmer jag även hennes namn men hon var lite längre än tjejen innan, kanske 170-175cm lång, smal, brunt långt hår och brösten var max B kupa. Men riktigt snygg röv hade hon och tight och fast med. Ett stort plus för den!

Vi gick upp på rummet för hon var klart den snyggaste av de 10 tjejerna som var där. Frågade efter tiden och fick svar direkt med glimten i ögat. En mycket trevlig tjej faktiskt! Nu till det tråkiga då. Hon vägrade med att kyssas och pussas samt bli slickad. Vafan två i rad nåt som aldrig hänt tidigare? Är detta extrem otur eller är det ett slags missförstånd på den nya lagen att tjejerna nu mer verkar tro att ALLT ÄR FÖRBJUDET? Hon hade trång fitta iaf så det var ju skönt att knulla henne och speciellt bakifrån med den röven! 30 min fick hon och drog av kondomen och spruta på hennes lår det ingick iaf i dom 60 euro...

Hennes betyg blir ändå 3.5 av 10 vilket inte är mycket men kysser man inte och vägrar bli slickad så sänks såklart betyget rejält. Att hon ändå får 3.5 och inte 1 beror på att hon var trevlig, riktigt snygg, skön att knulla, samt va bra på att knulla! Hade hon gått med på att bli slickad och kyssas så hade det lätt varit en 10:a Så för er som inte bryr er om det så är hon perfekt...

Jag lämnade Artemis efter det klockan var väl cirka 16:00 när jag stack och det var fortfarande inte mer tjejer än max 10-15st vilket fortfarande är skit vid DEN TIDEN! Mitt flyg gick iofs inte förrän sent på kvällen men Artemis var inte roligt längre på nåt sätt efter besvikelsen med nya lagen som förbjuder CIM registreringskraven som förmodligen skrämt bort halva stället eller mer! Ingen av mina gamla tjejer var där och sen att dom som var där vägrade att kyssas och bli slickade, det var helt enkelt för mycket skit på en gång så jag hoppade in i en Taxi och drog en shoppingrunda i staden som avslut innan jag for till flyget hem.

Jag kommer inte att åka tillbaka till Artemis innan jag sett MINST 10 bra recensioner om stället i rad! Kommer inte det några sådana toppenrecensioner så kommer jag hitta ett annat land än Tyskland att spendera mina horpengar på i fortsättningen! Om nån vet nåt schyst land där man kan få grymma tjejer (alltså riktigt snygga för sånt är viktigt) med CIM, kyssar, slicka fitta för 60 euro eller billigare per 30min gärna i en FKK likt Artemis så skriv gärna det här i tråden om ni kan få med det utan att hela inlägget blir OT för det! Om inte kan det så skicka gärna PM annars.
Citera
2018-01-19, 21:44
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
......
Jag lämnade Artemis efter det klockan var väl cirka 16:00 när jag stack och det var fortfarande inte mer tjejer än max 10-15st vilket fortfarande är skit vid DEN TIDEN! Mitt flyg gick iofs inte förrän sent på kvällen men Artemis var inte roligt längre på nåt sätt efter besvikelsen med nya lagen som förbjuder CIM registreringskraven som förmodligen skrämt bort halva stället eller mer! Ingen av mina gamla tjejer var där och sen att dom som var där vägrade att kyssas och bli slickade, det var helt enkelt för mycket skit på en gång så jag hoppade in i en Taxi och drog en shoppingrunda i staden som avslut innan jag for till flyget hem.

Dra inga förhastade slutsatser om BBBJ och registreringskrav än så länge. Januari är normalt en dålig månad för tjejerna och många passar på att ta semester.
Se mitt färska inlägg i Düsseldorf-tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Årets första resa.
...................
1) Förbudet mot BBBJ har definitvt luckrats upp jämfört med sommaren/hösten 2017. Den klient som sköter sina kort rätt ska nu inte ha några problem alls att få BBBJ. Även CIM finns på menyn. Men så klart finns det alltid brudar som inte vill göra BBBJ längre. På AG var standard +10 Euro för BBBJ.

2) Färre brudar än normalt på bägge klubbarna. Försökte verkligen klämma ur tjejerna om detta berodde på registreringskravet. Vanligast svar var dock att januari traditionellt är en dålig månad och att många tjejer därför passar på att åka hem på "semester" i Rumänien och snart skulle vara tillbaka. Återstår att se om registreringskravet får någon signifikant effekt på antalet brudar på FKK-klubbarna.

Citat:
Om nån vet nåt schyst land där man kan få grymma tjejer (alltså riktigt snygga för sånt är viktigt) med CIM, kyssar, slicka fitta för 60 euro eller billigare per 30min gärna i en FKK likt Artemis så skriv gärna det här i tråden om ni kan få med det utan att hela inlägget blir OT för det! Om inte kan det så skicka gärna PM annars.
[/b]

Ja, åk till i Düsseldorf............ 6-7 FKK-klubbar med olika inriktning att välja på.
Senast redigerad av Arnold15 2018-01-19 kl. 21:52.
Citera
2018-01-20, 12:12
Medlem
Citat:
har det iaf varit MINST 30 tjejer, kanske mer än så...INGEN AV MINA GAMLA TJEJER VAR DÄR JAG KÄNDE INTE IGEN NÅN! [/b]

Vilka hade du velat träffa?

Inga tyskor där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in