3 dagar i hängkassarnas förlovade land…
Första kvällen så planerar jag egentligen inte att gå ner till Artemis, men ändrar mig och kliver in strax innan midnatt. Man är ju inte 50 fyllda än så 3 dagar i rad ska man väl klara?
Extremt mycket folk i lokalen och det känns trångt och stressigt. I mitt tycke inte den ideala miljön då jag inte är alltför mycket "party", men bara gilla läget. Och det gör man ju, nakna tjejer är ju aldrig fel. Inleder med en tvagning i den numera nyrenoverade duschen.
Sen in för en bit mat. Minns inte vad det var denna dag, men jag kommer ihåg att det smakade bra. Tycker all mat var helt ok under de 3 dagarna jag var där så man kanske kan ana en viss förbättring angående detta, trevligt!
En stunds spanande i loungen med en kaffe ger vid handen att jag känner igen ganska många av tjejerna. Noterar ett gäng lite mörkare tjejer jag inte känner igen. De är fyra stycken och verkar hänga ihop ganska tight. En är riktigt mörk som en negress, de andra ljusare. Tänker mig att de kommer ifrån Brasilien eller centralamerika. En av de ljusare har gigantiska tuttar som ser äkta ut. My cup of tea… De måste jag klämma på!
Jag går fram och pratar med henne och hon kallar sig för
Salome. Hon kommer ifrån Dominikanska Republiken, säger att hon är 25, men låt oss lägga till ett år eller ett par. Bekräftar att brösten är 100%
naturale. För att ha så enorma bröst så är hon relativt petite med en ganska liten rumpa som putar sådär skönt utåt som bara sydamerikanska tjejer kan ha.
Enligt utsago kommer hela detta Dominikanska tjejgäng från en FKK i Stuttgart innan de flyttade till Artemis.
Vi går upp på ett rum och där visar sig servicegraden vara av den lägre sorten. Hon vill inte suga utan och är väldigt känslig för beröring. Lyckas i alla fall få en del kvalitetstid med hennes meloner. Sprängkåt som jag är så är jag nära att komma redan under den inledande ritten. Alltså strax efter suget med kådis på. Men jag avbryter och kastar om henne till en doggy.
Kommer efter ett par minuter och här slösas ingen tid. Vi går ner och hon får sina 60. Tror aldrig jag varit kortare tid på ett rum, gissar på 10-12 minuter.
Rekommenderas ej och nån repris blir det inte för min del, trots att jag är enormt svag för stora tuttar. Ändå inte helt missnöjd, då jag ofta haft svårt för att komma med kondom på senaste året och nu när det funkade så bra och var skönt så var det ändå helt ok!
Ny dusch och sen en del vila. Mer spanande och häng i loungen. Ser en tjej jag sett flera ggr förr vid mina besök men aldrig haft timing för att träffa. Hon har mörkbrunt hår i en axellång pageliknande variant. Väldigt söt och stora gungande garanterat äkta cantaloupes.
Hon sitter alltid lite vid sidan av, gärna i någon av sofforna närmare matsalen, verkar inte springa runt och jaga så mycket och det gillar jag. Irriterande mycket folk och jag inväntar en lucka så jag kan komma närmare och få lite kontakt. Det sitter 3 tjejer i soffan vilket gör att den är full. Jag böjer mig ned mot henne och säger hej. Hon ler sött tillbaka och säger något snabbt till sin kompis som snabbt reser sig och ber mig sätta mig. Kunder först!
Hon är från Rumänien och heter
Adina, 27 år. Vilket säkert stämmer och jag hade trott henne om hon sagt 25 också. Bor i Frankfurt sedan många år. Den här tjejen är riktigt trevlig och känns inte ett dugg stressad. Klickar riktigt bra mellan oss.
Upp på rummet med Adina och detta är riktigt bra. Inleds med en liten hångelstund och bara det att hon pussar och delvis kysser på mun är ju kanon! Bra avsugning och faktiskt lite GFE över det hela. Diggar brösten och ser henne redan efter 5 min som en ny favorit.
Ridning, bakifrån, mer sug, ny kondom, missionär, bakifrån, tuttarna gungar och jag kan fan inte få nog. Härlig tjej! Men svårt komma då det inte gått så lång tid.
Jag ber att få komma i munnen på henne och ställer mig upp och runkar på tills jag sprutar i munnen och mungipan på henne och en del sats droppar ner över hennes ena bröst.
Ingen stress och vi ligger kvar en liten stund så jag får pusta ut.
Vi går ner och Adina får 110. Frågar om hon jobbar imorgon och får ett ja. Då ses vi nog då säger jag och hon skrattar och säger att hon ska "kolla sitt schema" lite retfullt.
Trött nu och klockan är typ mellan 3-4, vet ej. Men hänger kvar till strax innan 5. Vilar, spanar, nekar tjejer. Har ingen plan på fler denna dag utan är mest kvar för att det är skönt hänga här.
Slut dag 1 och totalt spenderades 250 EUR inkl inträde.
Fortsättning följer...