Citat:
Mja, vettetusan varför jag inte får ordning på jävla avsparkarna. T.o.m lärt mig hantera mina offensiva hörnor nu.. defensivt alltså.
Men släpper in mål på avspark, pingpongstudsmål och Allt som finns minut 87+ och framåt. Speciellt om jag leder;-)
I övrigt borde det väl kunna vara en tidsgrej som gör att man köper avancemang.
Nu med Gylfi t.ex. Så hade jag tid med fyra (hade kanske hunnit fem) matcher mån-tors. Däremot hade jag säker haft tid med 15-20 nu idag-söndag.
Och då är ju WL roligare än att sitta å hoppa mellan div 3 & 1 fram å tillbaka. Sen hade jag nog inte köpt tjänsten ändå! Men kan ju förstå dom som gör det.
Men släpper in mål på avspark, pingpongstudsmål och Allt som finns minut 87+ och framåt. Speciellt om jag leder;-)
I övrigt borde det väl kunna vara en tidsgrej som gör att man köper avancemang.
Nu med Gylfi t.ex. Så hade jag tid med fyra (hade kanske hunnit fem) matcher mån-tors. Däremot hade jag säker haft tid med 15-20 nu idag-söndag.
Och då är ju WL roligare än att sitta å hoppa mellan div 3 & 1 fram å tillbaka. Sen hade jag nog inte köpt tjänsten ändå! Men kan ju förstå dom som gör det.
Om det är vanligt att du släpper in mål efter 87e min i ledning, hade jag inte haft några samvetskval över att kramas med hörnflaggan. En vinst är en vinst. Åkte just på en förlust i WL mot en kille som shieldade i 89e, tycker han gjorde rätt. Han försökte också göra 2-0 när jag blottade mig, så kudos till honom. Tyvärr för mig var målet han fick ett totalt chansmål... men nåja, han var vass och spelade bra. Ingen skam i att förlora då.
Jag hör vad du säger om att köpa avancemang, det tar tid. Jag har ingen tid själv nästan. Men jag vet inte, jag har ju köpt spelet för att spela. Kan till viss del förstå coin-selling och buying, men att låta någon annan vinna åt mig... nä, känns mot hela spelets syfte.
Nästa veckas Daily Tournament reward - TOTS Pulisic: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/868105708625162241
Ser riktigt smarrig ut, får ersätta min untradable birthday Blaszcykowski. Det tråkiga med Bundesliga är att det finns så begränsat med riktigt vassa LWs. IF Reus är det närmaste vi kommer och han går inte ens att jämföra med TIF Neymar/FIF Hazard osv. LW är den överlägset viktigaste positionen i mitt lag. Vill gärna köra Lewa som ST eftersom han är så vass - 22 mål på 24 starter - men kanske blir klurigt att hybrida in med full chem.