2017-04-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Hahaha underbart! Fick Özil i min elite 3 pack lite tur har man ändå. Har faktiskt ingen aning men sålde min Özil direkt. De lär sjunka väldigt mycket då man har en stor chans att få dem i MM. Man kan ju avvakta tills nästa vecka men har som sagt ingen aning..

ska sälja när jag har plats i trade..går för 380 typ
Citera
2017-04-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
ska sälja när jag har plats i trade..går för 380 typ

Gör så

En fundering kring MM, den släpptes idag. Borde då inte något annat dyka upp imorgon eller på lördag, kan vara nåt påskrelaterat! Hoppas på special SBC med påsktema eller nåt liknande
Citera
2017-04-13, 20:51
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vilken league-sbc ger bäst paket för coinsen? Har gjort Ligue 1, MLS och skotska redan.

Sugen på att öppna lite paket.
Ingen?

Fick Rigoni från MM.. Skjut mig. Hade fan hellre fått bronsgubben.
Citera
2017-04-13, 21:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ingen?

Fick Rigoni från MM.. Skjut mig. Hade fan hellre fått bronsgubben.

Alla ligor med oattraktiva kort i slutändan är ganska bra affärer. Ryska, belgiska, holländska, Championship, Mexico... det går att snika sig till många kort hyfsat billigt och gå plus om du säljer det du får i paket. Premium silver players-paket får man nästan alltid några kort värda 2-4k.
Citera
2017-04-13, 21:05
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Alla ligor med oattraktiva kort i slutändan är ganska bra affärer. Ryska, belgiska, holländska, Championship, Mexico... det går att snika sig till många kort hyfsat billigt och gå plus om du säljer det du får i paket. Premium silver players-paket får man nästan alltid några kort värda 2-4k.
Mjo. Ska nog köra belgiska kanske.

Ska man shoppa nu eller? Priserna rasar. Iaf. på veckans TOTW. När tror ni är bäst läge att köpa? De lär ju stiga igen när MM är borta.
Citera
2017-04-13, 21:13
Medlem
Citat:
Mjo. Ska nog köra belgiska kanske.

Ska man shoppa nu eller? Priserna rasar. Iaf. på veckans TOTW. När tror ni är bäst läge att köpa? De lär ju stiga igen när MM är borta.

borde stiga igen..svårt o veta..funderar på att klippa Balo..sålde SIF för 65... TIF går för 60 nu :P

EDIT: Klippte 2 Balo för 55 o 56k.. Samt en Guardado för 10,7..
ska försöka klippa fler men insåg när ja köpte andra Balo att trade var full så var tvungen o bryta FIFA..o nu vänta på att webb appen går att starta...
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-13 kl. 21:19.
Citera
2017-04-13, 21:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ryssarna är helt loco just nu på Xbox. Sålt mina högratade för 4-8k. Dzagoev för 8.5k, Promes för 8.7k...
Citera
2017-04-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ryssarna är helt loco just nu på Xbox. Sålt mina högratade för 4-8k. Dzagoev för 8.5k, Promes för 8.7k...

var tvungen att köpa två för 4k styck för att klara MM SBC.. resten hade jag.. var väl värt när TOTW spelaren är SON
Citera
2017-04-13, 21:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
borde stiga igen..svårt o veta..funderar på att klippa Balo..sålde SIF för 65... TIF går för 60 nu :P

EDIT: Klippte 2 Balo för 55 o 56k.. Samt en Guardado för 10,7..
ska försöka klippa fler men insåg när ja köpte andra Balo att trade var full så var tvungen o bryta FIFA..o nu vänta på att webb appen går att starta...
Ja fan funderar på att köpa några jag med för investeringssyfte.
Citera
2017-04-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ja fan funderar på att köpa några jag med för investeringssyfte.

skulle sålt Son direkt..gick för 378 nu 340 tror jag behåller honom..kan knappast sjunka mycket mer..

EDIT: Svåra är när man ska köpa..brukar alltid va svårt o tajma..köpa nu och tycka det e lågt..sen droppar det 10k till under kvällen.. aja har svårt att se 87 Balo inte gå upp till närmare 70k iaf..kanske högre tom
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-13 kl. 21:25.
Citera
2017-04-13, 21:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
var tvungen att köpa två för 4k styck för att klara MM SBC.. resten hade jag.. var väl värt när TOTW spelaren är SON

Exakt så tänker alla - skitsamma om ryssen är lite dyr, jag kan ju få Hazard!!!!

Sålt ryssar som bara låg och skräpade i klubben för sanslösa överpriser nu. Jävligt gött!

Sparar min TOTW också en stund
Citera
2017-04-13, 21:35
Medlem
Citat:
Exakt så tänker alla - skitsamma om ryssen är lite dyr, jag kan ju få Hazard!!!!

Sålt ryssar som bara låg och skräpade i klubben för sanslösa överpriser nu. Jävligt gött!

Sparar min TOTW också en stund

Ska sälja mina med när jag har plats, samt Bundesliga 2 spelare..sålde nån för 1k nyss...discard Silver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in