2017-04-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
haha visste väl det
Dom låg forfarande högt därvid 7 tiden Keita på ca 180 tusen och Benteke på 200 tusen men sen rasa det till 117 respektive 140 lyckas jag få dom för nyss. Nu stiger det endel.
Citera
2017-04-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Dom låg forfarande högt därvid 7 tiden Keita på ca 180 tusen och Benteke på 200 tusen men sen rasa det till 117 respektive 140 lyckas jag få dom för nyss. Nu stiger det endel.

sjunker alltid vid 20.00 torsdag kväll då WL rewards kommer
Citera
2017-04-27, 21:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Är väl dags för ny Leauge SBC snart, sen vad det blir vetefan.
Har köpt på mig en del från RSL samt Argentinska, bara en känsla

Argentina har 30 lag, därav tveksamheten kring den ligan. Men kan de köra ligor med 10 lag kan de köra med 30..

Försöker klura ut vilket kort det blir om det skulle bli Argentina. Tevez är väl uteslutet, tippar jag?

Kanske är de färdiga med league Sbc nu när de släppt alla stora.

Btw - detta känner bara föräldrar igen - den frustration som uppstår när alla barn sover och man startar en match. Känns som en vinst till 90%. Barn vaknar, skriker, gråter, du tvingas ge upp fast det var en seger på g.
Citera
2017-04-27, 21:44
Medlem
nu uppstår problemet.. Bailly har börjat starkt = stigning till 40k.. Sane har inte gjort mycket och står rätt still i priset
Citera
2017-04-27, 22:48
Medlem
Varför har Son 88 Left midfielder kort gått upp 30k på senaste timmarna?

Planerade att köpa honom och sålde spelarna, men vet inte om det är värt om han gått upp 30k tillfälligt bara, eller om det beror på något speciellt? (XBOX ONE)

https://www.futbin.com/17/player/18282/Heung%20Min%20Son
Citera
2017-04-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Varför har Son 88 Left midfielder kort gått upp 30k på senaste timmarna?

Planerade att köpa honom och sålde spelarna, men vet inte om det är värt om han gått upp 30k tillfälligt bara, eller om det beror på något speciellt? (XBOX ONE)

https://www.futbin.com/17/player/18282/Heung%20Min%20Son

tror det beror på att nu börjar det lugna ner sig efter helgens krasch..och priserna stiger igen.. Shaqiri har tex gått från låga 70k till 90 helt plötsligt..många andra som stigit också.. SBC:n med TOTKS börjar närma sig sitt slut också
Citera
2017-04-27, 22:52
Medlem
Citat:
tror det beror på att nu börjar det lugna ner sig efter helgens krasch..och priserna stiger igen.. Shaqiri har tex gått från låga 70k till 90 helt plötsligt..många andra som stigit också.. SBC:n med TOTKS börjar närma sig sitt slut också

Tack för svar, då förstår jag.

Då chansar jag och köper honom för detta pris, tror du det är helt dumt eller är chansen stor att den sjunker några tusen till om nån timme i natt eller är chansen större att han fortsätter öka? 222k just nu som lägsta.

Har inte varit inne alls under crashen
Citera
2017-04-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Tack för svar, då förstår jag.

Då chansar jag och köper honom för detta pris, tror du det är helt dumt eller är chansen stor att den sjunker några tusen till om nån timme i natt eller är chansen större att han fortsätter öka? 222k just nu som lägsta.

Har inte varit inne alls under crashen

tror det blir en liten ökning närmsta veckan (förutsatt att inga special SBC kommer) ...för att krascha helt när TOTS släpps
Citera
2017-04-27, 22:59
Medlem
Herculandes avatar
Fick nyss Mbappe (84) i mitt FUT-paket...

Ska jag sälja eller behålla? Är han bra?

Jag spelar med Aubameyang (90) som forward just nu, så Mbappe hade agerat avbytare!
Citera
2017-04-27, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herculande
Fick nyss Mbappe (84) i mitt FUT-paket...

Ska jag sälja eller behålla? Är han bra?

Jag spelar med Aubameyang (90) som forward just nu, så Mbappe hade agerat avbytare!

Sälj..kommer förmodligen få TOTS.. det här kortet kommer rasa så småningom..
Citera
2017-04-27, 23:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
nu uppstår problemet.. Bailly har börjat starkt = stigning till 40k.. Sane har inte gjort mycket och står rätt still i priset

Kvantitet är nyckeln till garanterad profit. Att under match förutse vad som ska ske är omöjligt. Du vill inte ha dina kort ute för nära lägsta bin när spelaren gör poäng, du vill inte missa fönstret att sälja till liten men marginell profit.

Kvällens otw-investering var inte alls så lönsam som jag hoppades på. Sålde mina Bailly köpta för 27-29k för 33.5, en vinst på ca 2.8k-4.5k per kort, 10 st. Sane köpt för 31-32, såld för 35-36. Några k vinst per kort där med.

Hade någon gjort poäng hade det sagt katjing, nu blev det "bara" 50k eller så i profit.

Bailly ligger på 35 så frågan är om man inte ska kränga. Känns långsökt med totw för detta. Kan ju vara bra att hålla just in case dock. Sane har sjunkit till 30k och i vanliga fall hade jag köpt på mig 10 till. Jesus såg dock så het ut, kanske startar han på Sanes bekostnad i helgen?

Sane nere på 30
Citera
2017-04-27, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kvantitet är nyckeln till garanterad profit. Att under match förutse vad som ska ske är omöjligt. Du vill inte ha dina kort ute för nära lägsta bin när spelaren gör poäng, du vill inte missa fönstret att sälja till liten men marginell profit.

Kvällens otw-investering var inte alls så lönsam som jag hoppades på. Sålde mina Bailly köpta för 27-29k för 33.5, en vinst på ca 2.8k-4.5k per kort, 10 st. Sane köpt för 31-32, såld för 35-36. Några k vinst per kort där med.

Hade någon gjort poäng hade det sagt katjing, nu blev det "bara" 50k eller så i profit.

Bailly ligger på 35 så frågan är om man inte ska kränga. Känns långsökt med totw för detta. Kan ju vara bra att hålla just in case dock. Sane har sjunkit till 30k och i vanliga fall hade jag köpt på mig 10 till. Jesus såg dock så het ut, kanske startar han på Sanes bekostnad i helgen?

Sane nere på 30

Bailly Uniteds klart bästa spelare.. tror dock inte det blir IF för det..
Håller på alla mina, köpte lite fel läge och gör knappt nån profit nu... köpte inte så många som tur var

EDIT: Fan va lätt det är att va efterklok..köpte 1 Sokratis för 70k nu 90.. flera av de andra fårn förra veckan har stigit 10k också..bara köpt typ 1 av varje... fegade ur..hade tjänat bra nu alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in