Citat:
Ursprungligen postat av
locknloll
Okey. Nu har du då visat dina kunskaper i light droger.Men försök inte att göra dej till talesman för dessa. Varje individ reagerar nämnligen olika på dessa droger tillsammans med det som sker runt omkring.
Även zombie liknade människor kan begå brott som tex mord eller dråp
Njae , väldigt många (dom flesta) blir dumma i huvudet om man kombinerar alkohol med benzo tex (då menar ja inte att man käkar 1 piller o ngn öl utan snarare blandar ganska friskt).
Det kan få den laglydigaste svensson till att hitta på ngt extremt dumt.
Skulle inte förvåna mig om GM gjort det o sen blivit svartsjuk för att hon skulle på fest efter.
Hamnat i konflikt så Gm råkat ha ihjäl henne för att sedan bett polarna om hjälp att dumpa kroppen.
Sen så hade GM vad jag läst spelat helt obryd dagen efter då hennes farsa varit där o frågat efter henne. Vilket inte skulle vara ett problem om man käkar benzo för man kan bli ganska känslokall på det.
Men det jag försöker säga iaf är att han till 100% inte har gjort detta pga lite cannabis. Utan snarare psykisk ohälsa i kombination med andra droger såsom alkohol/Benzo.
Edit: OM han käkat benz så kan de va möjligt att han inte ens minns va som hänt och därför nekar till brott.