Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Den ene har knarkat i 5 år..droger är livsfarligt för hjärnan.. lätt att det slår slint.. våldet har trappats upp för de inblandade.. man har levt ett destruktivt förhållande med misshandel inblandat.. otroligt
att pappan tillåtit att hon får umgås med knarkare och kriminella under flera år. I sådana där orter vet alla vem man är.
Kan eller är omöjligt att styra en människa så speciellt i den ålder, sedan vet vi inte hur mycket pappan var delaktig i hennes liv, han kanske var borta ofta eller körde sitt race för att förverkliga sig själv och med tanke på snabba FB uppdateringen efter att hon hittats så har jag mina funderingar.
När hon var lite så var hon hon hos dagmamma ofta, så hur växte hon upp och med vem?
Sedan, hur mycket visste föräldrarna egentligen, röka hasch en fylle-styrning är inte riktigt gangsterfasoner och det märker nog inte föräldrarna.
Jag skulle gissa att föräldrarna hade haft dålig kontakt med Tova under en längre tid, hon rökte säkert också, den misshandelsanmälan som var gjord var nog bara ett sätt att försöka tvinge henne bort front grabben. Hade hon inte lagt av med simningen, tränade barn nu ytterligare ett sätt att få henne
upp på banan. Skolan skulle hon kämpa med nu för att få godkända betyg, dvs hennes betyg var inte så bra pga av skolk och flum kanske.