2017-05-02, 16:32
Medlem
symers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Äsch, fan vad borgerliga fasoner! Med åren kommer din kuk också tappa i potens - inte kasserar du den för det.

Skämt å sido.. Tror inte att det är tjacket som lagt till sig med värre biverkningar. Sköter du allt annat som hör till tjackisens essentials? Drar i dig tillräckligt med vatten, näring och eventuellt magnesium mot muskelspänningar osv?

Jag tycker mest att det låter lite som en klassisk AT helt enkelt - att du sover dåligt efter att ha duttat på doset är ju inte direkt en okänd "biverkning". När jag tar tjack now-a-days (som denna kväll!) så spelar det typ ingen roll om jag drar ett fett streck på förfesten eller om jag tjommar i mig en gubbe under en klubbkväll: jag kan ändå aldrig sova förrän natten efter. Tror det är så för de flesta som inte drar tjack på mer eller mindre daglig basis.

Planera din AT (se till att ha allt du kan tänkas behöva för att mjuklanda hemmavid) om den är jättejobbig. Eller så lägger du helt enkelt tjacket på hyllan om det negativa lämnar ett större avtryck än själva ruset - tjacket är inte för alla helt enkelt.
Ja, påsen tog slut nu igår och kommer inte ta med tjack tror jag. Brukar alltid kunna sova och äta dagen efter men i begränsad utsträckning. För framtiden vill jag säga att jag tycker det funkat rätt bra och trodde att det skulle tappa i potens, det har det inte gjort. Förmodligen har jag bara blivit känsligare för negativa effekter.
Citera
2017-05-02, 18:04
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asobi
Ja då har man klantat sig, tror jag. Är nog mest nojjig men tänker ändå skriva här för att se om någon känner igen sig.

Basically så tog jag lite för ofta tidigare idag vid lunch och sneade en aning. Men tog c-vitamin, magnesium och insåg också att även om jag druckit mycket så hade jag klantat mig med maten så åt något också. Värt att nämna att jag tjackat i två dar i sträck nu, men väldigt små doser, inte 100mg per dos ens.

Det jag hade var lite yrsel, illamående och sådant, det vanliga med andra ord. Var också lite överkänslig i ansikte/huvud. Vilket leder mig till min nojja.

Allt annat är borta nu, men sitter nu med typ stroke symptom. Högra sidan av mitt ansikte är avdomnat, men har full känsel när jag rör det. Samt min högerarm är ovanligt svag. Med andra ord har jag strulat till eftersom jag ätit för dåligt under dessa dagar. Kan ju knappast vara stroke eftersom jag inte har högt blodtryck plus man har inte en massiv aptit och jag åt precis. Men de första femton minuterna till man insåg att man inte alls är i riskgruppen fick man lite panik och tyvärr har man ingen benzo, nån som vet hur man lättast kan somna i en sådan situation? Har ju ätit och druckit så det jag behöver nu är sömn, men är fortfarande lite nervös så somnar inte alls in.

Tackar för svar.

edit: Ifall någon undrar, kan förstå tal och snackar själv utan problem. Har inte heller problem att gå så oroa er inte. Vet själv att det antagligen är något kopplat till tjack, typ ångest eller blodsockret eller så. Men trots att man vet det så har man ändå en panikattack, hela den här "tänk om" biten.
Äsch, det där är ingen fara.
Jag kände inte många delar av kroppen jag heller när jag höll på som värst. Du förstår, amfetamin är kärlsammandragande och om man kör mycket/länge så tappar man känsel och så. Speciellt när det håller på att gå ur kroppen. Kan kännas likadant som när foten somnar med stickningar.

Venne vafan jag gör i denna forumdel ens. Hatar fan pundare numeraaa men idahhh var jahh så jeeevla knärksugen assååå!!!!!!ärjbgnköhfcvht
Citera
2017-05-02, 19:57
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asobi
Ja då har man klantat sig, tror jag. Är nog mest nojjig men tänker ändå skriva här för att se om någon känner igen sig.

Basically så tog jag lite för ofta tidigare idag vid lunch och sneade en aning. Men tog c-vitamin, magnesium och insåg också att även om jag druckit mycket så hade jag klantat mig med maten så åt något också. Värt att nämna att jag tjackat i två dar i sträck nu, men väldigt små doser, inte 100mg per dos ens.

Det jag hade var lite yrsel, illamående och sådant, det vanliga med andra ord. Var också lite överkänslig i ansikte/huvud. Vilket leder mig till min nojja.

Allt annat är borta nu, men sitter nu med typ stroke symptom. Högra sidan av mitt ansikte är avdomnat, men har full känsel när jag rör det. Samt min högerarm är ovanligt svag. Med andra ord har jag strulat till eftersom jag ätit för dåligt under dessa dagar. Kan ju knappast vara stroke eftersom jag inte har högt blodtryck plus man har inte en massiv aptit och jag åt precis. Men de första femton minuterna till man insåg att man inte alls är i riskgruppen fick man lite panik och tyvärr har man ingen benzo, nån som vet hur man lättast kan somna i en sådan situation? Har ju ätit och druckit så det jag behöver nu är sömn, men är fortfarande lite nervös så somnar inte alls in.

Tackar för svar.

edit: Ifall någon undrar, kan förstå tal och snackar själv utan problem. Har inte heller problem att gå så oroa er inte. Vet själv att det antagligen är något kopplat till tjack, typ ångest eller blodsockret eller så. Men trots att man vet det så har man ändå en panikattack, hela den här "tänk om" biten.

Hur gick det? Låter precis som undernäring. Varje gång jag pundat tjack och skippat maten har jag fått liknande skit symptom. Bara avtändning ingen fara. Men förstår precis varför du blir nojjig lätt att bli det speciellt när man inte sovit på ett tag hehe.
Been there done that.
Citera
2017-05-03, 12:27
Bannlyst
Vilken extrem skillnad det är på olika sorter har jag märkt.

Nu kör ju jag IV så känner lite annorlunda än de som snortar eller kör oralt.

Vissa sorter kickar utav helvete direkt vid injektionen och andra får jag ett lugn av.

Är vissa tjacksorter dex dominerande?

Fick ett riktigt dex-dominerat tjack och det är knappt något levo alls.. kan man få ltie "snurrigare" effekt om man tar mer eller?

Tog 170mg IV och fick i princip inte någon uppiggande effekt, bara mer koncentration.
Senast redigerad av VARJAZ 2017-05-03 kl. 12:48.
Citera
2017-05-04, 10:06
Bannlyst
Vettefasen vad jag fick... fick världens hjärtklappningar som jag inte brukar få.

Lösnignen är också lite grumlig när tjacket har lösts upp.. tyder det på att det är koffazon i det?

Har kört 100-200mg och har skjutit koffein förut och det kickar som utav bara helvete, riktigt äckligt när hjärtat slår så hårt.

Fan vad lack jag blir om jag fått med koffazon i..
Citera
2017-05-04, 16:11
Bannlyst
Fick bli en acetontvätt på det lilla sista och nu löste det sig mycket bättre och blev en klar lösning istället för den halvt grumliga som var innan tvätten.

Och hjärtklappningarna och stickningarna är betydligt mindre, men kanske skulle tvättat det en gång till men blev bara 0.25g kvar typ.

Ett jävla under att folk bankar ut det med koffazon då det tar över tjackruset och gör så att man bara blir stissig och värmerushar och ont i skallen.

Ett tips, speciellt till alla som kör IV Kör en aceton/ispropanoltvätt om ni känner att det är något fel.

Var första gången jag gjorde det, men kommer nog köra en tvätt om jag är osäker på vad det är i tjacket.

God dag!
Citera
2017-05-04, 19:08
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VARJAZ
Vilken extrem skillnad det är på olika sorter har jag märkt.

Nu kör ju jag IV så känner lite annorlunda än de som snortar eller kör oralt.

Vissa sorter kickar utav helvete direkt vid injektionen och andra får jag ett lugn av.

Är vissa tjacksorter dex dominerande?

Fick ett riktigt dex-dominerat tjack och det är knappt något levo alls.. kan man få ltie "snurrigare" effekt om man tar mer eller?

Tog 170mg IV och fick i princip inte någon uppiggande effekt, bara mer koncentration.

Har samma grej där vissa sorter är som en käftsmäll medans andra är bara ett lugn och jag sitter med telefonen i min egna lilla värld medans det som kickar som f*n vill jag hela tiden göra saker på
Citera
2017-05-04, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Har samma grej där vissa sorter är som en käftsmäll medans andra är bara ett lugn och jag sitter med telefonen i min egna lilla värld medans det som kickar som f*n vill jag hela tiden göra saker på

Precis! Det har sin charm att sitta i ett lugn med nallen också, dock kan man få riktigt bra kick på amfetamin om man drar på lite.

Föredrar enbart rent amfetamin helst, så ska köra en tvättning på det mesta (om det inte är 1g eller så).

Märkte det i alla fall efter att jag tvättat koffazon-tjacket och sen blev det ett helt annat rus.
Citera
2017-05-04, 19:31
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Precis! Det har sin charm att sitta i ett lugn med nallen också, dock kan man få riktigt bra kick på amfetamin om man drar på lite.

Föredrar enbart rent amfetamin helst, så ska köra en tvättning på det mesta (om det inte är 1g eller så).

Märkte det i alla fall efter att jag tvättat koffazon-tjacket och sen blev det ett helt annat rus.

Man ska ju fläska på en redig panna 0,4/0,6a
Citera
2017-05-04, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Man ska ju fläska på en redig panna 0,4/0,6a

Ja, en 0.4-0.6a är nog perfekt för skönaste kicken också... förmodat då att det är RENT amfetamin och inget jävla koffein i för då blir man fan riktigt skum.
Citera
2017-05-04, 23:23
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ja, en 0.4-0.6a är nog perfekt för skönaste kicken också... förmodat då att det är RENT amfetamin och inget jävla koffein i för då blir man fan riktigt skum.

Skjuter du en 0.6a med rent amfetamin lär du inte få någon vidare skön kick, snarare en jävligt obehaglig.
Citera
2017-05-04, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Skjuter du en 0.6a med rent amfetamin lär du inte få någon vidare skön kick, snarare en jävligt obehaglig.

Möjligt. Men nu menade jag inte så rent som amfetamin kan bli, utan att det inte var utbankat med något bara.
Senast redigerad av VARJAZ 2017-05-04 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in