Citat:
Ursprungligen postat av
Kalkon77
Hej,
För 1 och en halv månad sedan så tog jag amfetamin, jag la en bit på tungan och sedan svalde med vatten. (Var endast vaken från morgon till sen kväll) Efteråt så hade jag ont i tänderna i 5 - 6 dagar men det gick över och sen var allt som vanligt, men nu dom senaste 1 - 2 veckorna så har jag haft spänd käke i princip konstant, kan det bero på att jag tog amfetamin och hur slappnar man av mer i käken? Ska till tandläkaren om 1 vecka också, kommer dom kunna se att jag har tagit tjack? Har endast tagit amfetamin 3 gånger och det har varit med nån veckas mellanrum.
Magnesium! Hands down det absolut mest effektiva mot käkspänningar. Jag tar det varje dag, morgon och kväll och sen jag började med det är käkapänningarna som bortblåsta. Vid tjackrace eller större intag så brukr jag ta ett par extra tabletter för att hjälpa musklerna att slappna av.
Om man nu inte tar tjack så ofta och inte har lust att börja käka magnesium varje dag för endast den anledningen så kan jag rekommendera att ta ett par tabletter om man vet att man ska ta tjack, och även att ta ett par stycken under själva ruset