2017-11-28, 23:15
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Finns det något som toppar tjack OVERALL? Näe, skulle inte tro det!

Att ta de 2 första rediga linorna utblandat med riktigt fin kola är en höjdare! Kolaruset sitter i en timma längre typ och sen tar tjack ruset över. Fina grejor

Tjack+ikto tycker jag har ett mycket skönare rus än bara tjack och tar inte ner en på jorden som xanor skulle göra.
Citera
2017-11-30, 17:57
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Det skiljer sig väl mellan Levo/dextro typen eller?
Misstänker att jag på senare tid har fått tag i batcher med mkt meta i!

Någon som vet hur meta skiljer sig mot vanligt dos här i Sverige?
-tänker rent utseende, smak och luktmässigt?

Blir man sänkt som på md?

Det jag upplever som skumt med nuvarande batch, är att det smakar tjack, men äckligare och surare, det blir djävligt hårt och stenigt så fort det torkar, jag vaknade tjackad inatt trots att jag somnade bäng och små tjoad igår eftermiddag! Det håller länge med andra ord! Atn suger då man blir aggressiv och opepp på allt(standard! Men på detta är dom djävliga bitarna förvärrade och man äter och dricker dåligt på det!)
Ni som vet om met får gärna hojta Mvh!

Smak och lukt är inte alltid ett bra sätt att avgöra. Det främsta tecknet på att det är meta i (för mig), 'är jag känner en vibb av, "vafan har jag tagit E eller?". Medan vanlig amfetamin mer är som ett behagligt koffeinrus (mycket starkare förstås men av liknande karaktär). Känner även igen det där med att ha AT från det vanliga tjacket men fortfarande vara svagt påtänd på det där jävla metat.
Citera
2017-12-01, 09:57
Medlem
Kalkon77s avatar
Hej,

För 1 och en halv månad sedan så tog jag amfetamin, jag la en bit på tungan och sedan svalde med vatten. (Var endast vaken från morgon till sen kväll) Efteråt så hade jag ont i tänderna i 5 - 6 dagar men det gick över och sen var allt som vanligt, men nu dom senaste 1 - 2 veckorna så har jag haft spänd käke i princip konstant, kan det bero på att jag tog amfetamin och hur slappnar man av mer i käken? Ska till tandläkaren om 1 vecka också, kommer dom kunna se att jag har tagit tjack? Har endast tagit amfetamin 3 gånger och det har varit med nån veckas mellanrum.
Citera
2017-12-01, 13:39
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Hej,

För 1 och en halv månad sedan så tog jag amfetamin, jag la en bit på tungan och sedan svalde med vatten. (Var endast vaken från morgon till sen kväll) Efteråt så hade jag ont i tänderna i 5 - 6 dagar men det gick över och sen var allt som vanligt, men nu dom senaste 1 - 2 veckorna så har jag haft spänd käke i princip konstant, kan det bero på att jag tog amfetamin och hur slappnar man av mer i käken? Ska till tandläkaren om 1 vecka också, kommer dom kunna se att jag har tagit tjack? Har endast tagit amfetamin 3 gånger och det har varit med nån veckas mellanrum.

Magnesium! Hands down det absolut mest effektiva mot käkspänningar. Jag tar det varje dag, morgon och kväll och sen jag började med det är käkapänningarna som bortblåsta. Vid tjackrace eller större intag så brukr jag ta ett par extra tabletter för att hjälpa musklerna att slappna av.

Om man nu inte tar tjack så ofta och inte har lust att börja käka magnesium varje dag för endast den anledningen så kan jag rekommendera att ta ett par tabletter om man vet att man ska ta tjack, och även att ta ett par stycken under själva ruset
Citera
2017-12-02, 03:04
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Hej,

Tandläkaren kan inte se satt du har tagit amfetamin vid 3 tillfällen, men ett långvarigt bruk och konsekvenserna som kommer av det, missar inte en tandläkare.
Citera
2017-12-02, 04:19
Medlem
Kalkon77s avatar
Har som sagt haft ont i käken i 1 - 2 veckor nu och har tagit magnesium dom 3 senaste dagarna men det hjälper inte. Vad ska jag göra? Känns även som ett par tänder är på väg att lossna vilken dag som helst. (Har endast tagit tjack 3 gånger som jag skrev innan, inga rejäla doser heller)
Citera
2017-12-04, 00:13
Bannlyst
Jag fick tag på en femma amfetamin som var vitt och helt okej kvalite tyckte jag och mina vänner som testade, nu är vi inga experter men det fungerade.

jag tar inte tjack så ofta och denna femman låg nån månad och blev helt brunt, asså mörkare brun färg men det fungerade fortfarande lika bra.
Iaf så tänkte jag att jag gör en aceton tvätt för att få bort färgen kanske och det även kanske blir lite mer potent, efter acetontvätten så var det fortfarande lite brunt så gjorde en till acetontvätt (ungefär 20% kanske försvann vid acetontvätten.
Nu till problemet, efter detta så gav pulvret inget rus alls och det luktade väldigt märkligt med, jordigt luktade det, vad fan kan det varit som jag köpt?
Citera
2017-12-04, 16:10
Medlem
graffdatshits avatar
Hej! Satt och funderade på hur man skulle immundiga vaxblomman. -dagens första öste jag ner ifrån tallriken, bankat och torrt ner i en julmustflaska!

Refillen blev dock lite bäng... -jag förde in en tesked med näst intill korrosivt vaxblommsdoftande yoghurt in i ett glas med fruktyoghurt (istället för bomb eller snok)
-varpå jag försöker knö i mig det men nu inte är lika sugen på det...(ironiskt milt talat)
kan man göra det mer ätligt på något sätt?
Jag skakar lite till följd utav första intagsförsöket, så det hela var tur i oturen haha!
Fungerar det att frysa in dosyoughurt i låt säga iskubsformen, -för att på så vis kunna ta upp en halv att svälja Åt gången typ? Är det frysbart?
Eller kommer jag bara att få dosbrainfreeze?

Alla tips på hur jag kan få i mig dosyoghurten så smakligt uthärdligt som möjligt, uppskattas!
Yoghurtpaketets sista innehåll har gått åt bör även nämnas Mvh!
Citera
2017-12-06, 01:46
Medlem
Vasokonstriktion, är det bara på tjack man kan få en så kallad tjackballe eller är det på alla droger som ger vasokonstriktion som effekt? Några exempel på andra droger/medel som gör att man får tjack balle?
Citera
2017-12-06, 12:49
Medlem
uh-huhs avatar
Har förr tjack,tog en 0,3 och skulle skjuta,det löste sig inte speciellt bra,detta blev kvar efter 3m vatten
https://imgur.com/juGmxe0
Citera
2017-12-06, 13:45
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Vasokonstriktion, är det bara på tjack man kan få en så kallad tjackballe eller är det på alla droger som ger vasokonstriktion som effekt? Några exempel på andra droger/medel som gör att man får tjack balle?

Alla centralstimulantia orsakar vasokonstriktion.
Citera
2017-12-06, 16:56
Medlem
FeedMyInfections avatar
Intagit lite sulfat oralt från Primetime på fs.

Mår illa och rätt kasst?

Vill tillägga att min tolerans är enorm samt så var det inte mkt jag tog.

Edit: fryser också
Senast redigerad av FeedMyInfection 2017-12-06 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in