Citat:
Ursprungligen postat av
alabrand
Supertalang? Ahahahhaha ni får mig att skratta. Hans få mål här i Sverige var ju inte ens tekniskt imponerande utan försvararna var ute å köpte korv och målvakterna var i samma liga som Isaksson.
Och nu när han faktiskt flyttar från ett svenskt lag till ett ordentligt lag är han värre än småungar.

Han är ju själv en småunge. Endast 17 år gammal. Ingen har gjort det han gjorde i Allsvenskan vid samma ålder. Kolla gärna på hans mål igen, har man fotbollsöga så syns talangen klart och tydligt.
En liten jämförelse; när Zlatan kom fram 99/00, så var han både äldre än Isak och mötte klart sämre motstånd. Det Isak gjorde förra året som 16/17-åring var Zlatan aldrig i närheten av vid samma ålder.