2017-04-21, 22:14
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Och Isak har tillhört Dortmund i ca tre månader.

Sagt det förut och säger det igen: Kräv inte utdelning direkt. Han är 17 år men folket härinne förväntar sig klara framsteg på ett par veckor och regelbunden speltid i A-laget.
Är väl ändå smått komiskt att Fotbollskanalen gör det till en stor nyhet att Isak debuterat för reservlaget? De flesta hade väntat sig ett par inhopp i Bundesliga vid det här laget. Är ju ett skämt med tanke på vad folk har för förväntningar.
Citera
2017-04-21, 22:17
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
De flesta hade väntat sig ett par inhopp i Bundesliga vid det här laget.

Begåvningsreserven på flashback möjligtvis.
Citera
2017-04-21, 22:21
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Begåvningsreserven på flashback möjligtvis.
Nej, även Erik Niva pratade om inhopp i Bundesliga under våren när det visade sig att han valde Dortmund istället för Real Madrid.
Citera
2017-04-21, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Sluta snacka skit.
Vad menar du? Jag spekulerar i rimlig framtid.
Jag hoppas på honom. Frågan är hur bra och närhan kan bli?
Citera
2017-04-21, 22:24
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Nej, även Erik Niva pratade om inhopp i Bundesliga under våren när det visade sig att han valde Dortmund istället för Real Madrid.

Det finns fortfarande möjligheter till det, han satt på bänken senast t.ex.. Det är väl cupmatcher kvar också?
Citera
2017-04-21, 22:28
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Vad menar du? Jag spekulerar i rimlig framtid.
Jag hoppas på honom. Frågan är hur bra och närhan kan bli?

Lånas han ut så blir det förmodligen till ett annat Bundesliga-lag. Holländska ligan är för kass. Bundesliga 2 vore ett bättre alternativ.
Citera
2017-04-21, 22:40
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Är väl ändå smått komiskt att Fotbollskanalen gör det till en stor nyhet att Isak debuterat för reservlaget? De flesta hade väntat sig ett par inhopp i Bundesliga vid det här laget. Är ju ett skämt med tanke på vad folk har för förväntningar.
Däri ligger problemet. "Folkets" (d.v.s x antal stolpskott härinne och många i allmänhet) förväntningar är inte realistiska. Med tanke på tongångarna i denna tråd kan man tro att Isak förväntas va en ny Messi som fullständigt kommer explodera och totaldominera i Bundesliga inom en snar framtid.

Ge honom tid och med tid menar jag i alla fall ett år så kommer vi säkert se en bra spelare, hur stor eller bra han kommer bli är svårt å sia om.

Sen att Fotbollskanalen och andra medier har en vana att förstora eller göra en höna av en fjäder är inget nytt.
Citera
2017-04-22, 13:34
Medlem
a.e.gs avatar
Jag vet inte jag men tror möjligtvis idioterna här att faktumet att Isak varit skadad kan ha betydelse för att han inte spelat?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-04-26, 20:56
Medlem
https://twitter.com/BVB/status/857289908230254593

På bänken idag mot Bayern i cupsemin.

Tvekar på att han får speltid.
Citera
2017-04-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
https://twitter.com/BVB/status/857289908230254593

På bänken idag mot Bayern i cupsemin.

Tvekar på att han får speltid.
Det blev ingen speltid.
Citera
2017-04-27, 00:21
Medlem
Finns nog en liten chans att Isak får hoppa in i slutet på lördag ifall Dortmund leder betryggande.
Citera
2017-04-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Finns nog en liten chans att Isak får hoppa in i slutet på lördag ifall Dortmund leder betryggande.

Tror med detta. Kommer nog få se han på bänken mer o mer och inhopp komma förr eller senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in