Citat:
Ursprungligen postat av
The_dude2
Har du någon som helst information som pekar på att Isaks transfer var annorlunda jämfört med Mor och Dembele?
hehe dortmund torskade precis mot darmstadt som av ett under med en budget som urprungligt division 4 lag i tyskland likt ashöjden tagit sig upp i första divisionen.
hur värvningarna gatt till i detalj vet nog du mycket bättre än mig.

pratade nyss med en inbiten bvb supporter och han visste inte ens om att bvb värvat en kille fran sverige sa att jag skulle besitta kunnskap rent informativt om värvningarna likt dig anser jag vara förmätet
jag vill dock hävda att holland eller att stanna i aik hade varit bättre fotbollsmässigt för en kille i denna alder