Citat:
Ursprungligen postat av
elkbrewsjukommafem
Är du seriös?
Det där var den mest paranoida förklaringen jag hört. Trodde först du skojade, men shit vad fel du har.
Palme mördades av Chrille!
Citat:
Ursprungligen postat av
andersaanderssona
Vilken Chrille. Pettersson eller Andersson. Låter som att du borde prata ihop dig med Imamen innan du uttalar dig.
Vad säger du SGDF. Det är detta som gör mig trött. Och får dig att tvinga dig att läsa igenom allt som har med CP att göra.
Andersson; du borde inte bry dig om Chrille A o P inlägg om dessa gör dig trött; fokusera din energi på ditt eget spår hellre. Du kommer nämligen aldrig att bli av med CA/CP-spåren. Visserligen är väl CP lite på dekis numera, men då bubblar CA istället.
http://palmemordet.eu/palmemordet/mordaren/
CA spåret är ett spår som fortfarande är lösbart rent polisiärt. Om man hittar Skeppsholmsvapnet så skulle eventuellt sanningen kunna tas fram. Dock kan detta ej bevisa att CA höll i vapnet rent juridiskt.
Det borde rimligen kunna gå att få fram en kedja från den s.k. "Sydlänningen" till var bössan finns idag, det handlar ju trots allt potentiellt om 50 miljoner kronor, och CA är ofarlig att vittna mot, så inget vittne behöver vara rädd för represalier i detta fall.
Ju fler ägare revolvern hade, desto större vore chansen att en av dessa kom fram. Dog Sydlänningen medans han ägde vapnet, så borde anhöriga ha hittat det och nu kommit fram, osv, osv. Sydlänningen borde rimligtvis ha visat vapnet för någon polare också. Det har ju t.o.m. hittats vapen ur sjöar under Palmeutredningen mha f.d. kriminella. Alla känner till vapnets serienummer! Köpet av revolvern är idag preskriberat.
Nej, personligen tror jag att CA dumpade vapnet själv på djupt vatten; därför kommer ingen imaginär Sydlänning fram med det.
CA var nog för smart och hade för gott om tid för att göra misstaget att dumpa vapnet i Vedasjön vid Tungelsta; vapnet ligger tyvärr troligen betydligt säkrare gömt in i evigheten, men man kan ju hoppas på motsatsen.