Citat:
Det tog mig 30,5 år innan jag fick se informationen. Betydelsen av den gick fort att inse.
Man kan se den ur olika perspektiv.
I sin enklaste form visar den endast en alternativ flyktväg. Den löser inte mordet. So what?
I sin mest betydelsefulla form visar den att HHs version av flyktvägen är fel. Det finns stor anledning till att tro att HH har redovisat denna, mycket medveten om att den med mycket stor sannolikhet är falsk.
Är en sådan oerhört viktig del av MOP som mördarens flyktväg ett falsarium, är det oerhört stor chans att även resterande uppgifter som HH har redovisat går i samma linje.
Informationen jag fått ska ses ur det perspektivet att den påvisar att HHs version om MOP är ett bluffslott av GIGANTISKA format.
Och det är en skandal som saknar motstycke i Sverige i modern tid
Man kan se den ur olika perspektiv.
I sin enklaste form visar den endast en alternativ flyktväg. Den löser inte mordet. So what?
I sin mest betydelsefulla form visar den att HHs version av flyktvägen är fel. Det finns stor anledning till att tro att HH har redovisat denna, mycket medveten om att den med mycket stor sannolikhet är falsk.
Är en sådan oerhört viktig del av MOP som mördarens flyktväg ett falsarium, är det oerhört stor chans att även resterande uppgifter som HH har redovisat går i samma linje.
Informationen jag fått ska ses ur det perspektivet att den påvisar att HHs version om MOP är ett bluffslott av GIGANTISKA format.
Och det är en skandal som saknar motstycke i Sverige i modern tid
Som du vet så anser jag att det går en röd tråd mellan Holmers första presskonferens och Löfvens och ICs uppfattning om att CP är skyldig. Via utvikningen ECs affär. Med dess framtvingade vitbok. Det är inga problem att redogöra för alla stegen på vägen. Och hur det hela gick till. Walls Guldspade och ILs grävande är idag oomtvistliga. Att Wall senare drabbades av hybris och därefter övergick till det fantasifulla mötesscenariot kan vi lämna därhän.
Du riktigt spränger av berättarlust. Använder versaler för att uttrycka din frustration. Det tog 30,5 år innan du insåg Holmers luftslott. Vilket är av GIGANTISKT format.
Enligt mig är det mer gigantiskt när han påstod att LP aldrig sade det hon uttalade. Och fick huvudvittnet att rätta sig efter hans ord. För att inte tala om en vice stasminister och ett antal ministrar. Plus hans närmaste man Gösta Welander. Han som tillsammans med Rimborn författade rikslarmet. Där båda hörde vad Lisbet vittnade om.
Det tog PU 30 år att inse att Holmers fantombild var en bluff. Den bilden hade ingenting med mordet att göra. Liksom att mördarens fiktiva språngmarsch till Snickarbacken inte hade med mordet att göra. Vilket är en rimlig slutsats av Dags uttalande. Vilket både styrker min och din sak.
Så för att avdramatisera ditt GIGANTISKA luftslott. Holmer har otaliga gånger avslöjats med att ljuga och mörklägga. Från sjukhusaffären till bordellaffären. Till att han for till Dalarna vid lunchtid redan på fredagen. Trots att han bevisligen sågs efter 16,00 i polishuset.
När det gäller mordet på Palme fortsatte han i samma stil. Eftersom det var det som förväntades av honom. Tro inte för ett ögonblick att IC stödde honom för skojs skull. Båda parterna var sedan länge införstådda med förutsättningarna. Liksom Palme som var med om att tillsätta HH som både Säpochef och länspolismästare. Tacksam för hans insatser i de intrikata frågorna. Invävda i samma maktkonglomerat som placerade Åke J Eek som lärare på polishögskolan och senare på RPS.
Konstigt att Holmer inte kallades för Hans Gillis Majestät. En travesti för den ordblinde och okunnige marionetten Hans Hubertus Majonnäs. Ledaren för den löjliga familjen. Landets kostsammaste socialbidragstagare. Som kanske rentav var skyldig till Palmemordet. Läs och förfäras.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18584423.ab
Citat.
Ett av vapnen på listan sticker ut. En 357 Magnum, Smith & Wesson, som kungen ska ha fått i gåva av Kung Hussein av Jordanien 1984, är av samma modell som nämns i polisutredningen efter Palmemordet. Men någon provskjutning av vapnet gjordes aldrig. Slut citat.
Det du ImamRheinfeldt. Äntligen ett seriöst spår. En större galning än både CP och CA. Har han blivit förhörd i MOP. Till vem sålde han sitt vapen. Kanske till den notoriske köparen Ove M. Samma köpare som Östling använde sig av.
Monarken var en kille som förlorade mängder av pengar på den höjda aktieskatten. Enligt media ägde han MILJONER i aktier. Har Silvia gett honom alibi. Till skillnad mot Åsa som aldrig gav HH alibi. Det som ligger honom till last är att han inte ens i sina mest bakfulla och påtända stunder var det minsta lik CP. Inte ens som plakat. Eller när han lättade på sitt kungsvatten i en gränd. Däremot hade varken CP eller CA utnyttjat vraket Camilla Henemark. Vilket i sammanhanget talar för deras oskuld.
Skämt åsido. Det finns ingenting som enligt mig kan toppa Holmers första insats den förste mars 1986 klockan 12,00. Så kom äntligen till skott!
Senast redigerad av andersaanderssona 2017-04-20 kl. 15:22.
Senast redigerad av andersaanderssona 2017-04-20 kl. 15:22.