2017-04-09, 09:20
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Trams. Sluta trolla eller dra dig ur diskussionen. Många invandrargrupper tillhör underklassen i mycket högre grad än svenskar.

Sluta använda ord du inte begriper - jag framför en åsikt, det är inte samma sak som att trolla.

De som tillhör det du kallar underklassen har alla möjligheter att göra något åt detta men då krävs att man anstränger sig - som svenskar får göra - istället för att tycka synd om sig själv.
Citera
2017-04-09, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobaf3tt
Intressant att du drar slutsatsen att alla vi SD;are är hjärntvättade. Kom till verkligheten för i helvete.
DET ÄR VERKLIGHETEN!
Citera
2017-04-09, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
Sluta använda ord du inte begriper - jag framför en åsikt, det är inte samma sak som att trolla.

De som tillhör det du kallar underklassen har alla möjligheter att göra något åt detta men då krävs att man anstränger sig - som svenskar får göra - istället för att tycka synd om sig själv.

Ska vi begränsa den sociala välfärden, är det det du försöker säga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
DET ÄR VERKLIGHETEN!

Sitter här och försöker följa en diskussion så kommer du igen, försvinn härifrån innan jag får något psykbryt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
.

Det tror jag inte att jag skrev. Det jag skrev var att de ca 500 000 muslimerna i Sverige inte har något ansvar för vad några Uzbeker tar sig för. Men du kan kanske utveckla på vilket sätt dom ska ha ett ansvar för det. På samma gång kan du gärna utveckla varför kristna som grupp har ett ansvar för de pedofila övergrepp som begås av katolska präster.

Det märks verkligen att du är kusinavkomma! det här var en konstig jämförelse! åker vi nån miljon civila ultrakristna till mellanöstern och våldtar kvinnor och utför terrordåd??? svar nej, där har du en likvärdig jämförelse.. dessutom finns det stöd för dessa handlingar inom Islam,i koranen..Mohammed ägnade sig åt sånna här aktiviteter och inom kristendomen finns det INTE... läs på om din egna religion och välj sida,först då kan du avsäga dig ansvaret...
dessutom ska ni sluta vara så jävla kaxiga, om jag vore i eran sits skulle jag antingen hålla käften eller fördömma dådet, ni har liksom inte ens något på kontinenten Europa att göra, ni kan söka eran jävla asyl i Saudi eller kuwait eller dyl...
Citera
2017-04-09, 09:25
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Den sista idioten är inte född än.

Om det årligen inträffade massor av bussolyckor där busschaufförer eller bussbolag med flit dödade sina passagerare så skulle det nog inträffa "drev" ska du se.

Skulle det visa sig att bussolyckan berodde på slarv med underhåll av bussen, som media redan försöker dreva om du inte har fattat det, så ska du nog också få se på drev.

De som pissar på offren är DU som har mage att trots att de ligger döda nu, peka finger på dem som varnade för det här och ville försöka göra någonting åt det INNAN det var försent, istället för att fatta att det är sådana som DU som har bidragit till att vi inget gjorde. Att be om ursäkt hade varit klädsamt, att hålla käften hade varit klokt men ditt inlägg visar på inget av det.

Skäms din jävla kretin!

Vem har varnat för den anhållne, vänligen ange källa. Det massa fånar (idioter) gnällt om är att alla muslimer är terrorister våldtäktsmän eller allmänt kriminella. Det är dels lögn dels oanvändbart för att agera på. Det du och andra slödder uppenbarligen är omedvetna om är att terrorism har existerat sedan länge. Det är på inget sätt en uppfinning av varken muslimer i allmänhet eller is. I princip har det funnits terrorism under hela efterkrigstiden i Europa. Antalet offer för kristna terrorister överstiger med råge antalet som fallit offer för muslimsk terrorism. Antalet som fallit offer för irländsk eller baskisk terrorism är mångdubbelt större än de som fallit offer för muslimsk terrorism.

Med din och andra slödders logik är alla irländare eller basker skyldiga inte de som utförde eller stödde dåden utan varje irländare eller bask. Det är faktiskt direkt enfaldigt. Du och dina fånar till åsiktstfränder går faktiskt terroristernas ärende när ni vill skapa motsättningar mellan svenskar i allmänhet och muslimer i allmänhet. Ni utnyttjar offren för era egna förvirrade syften på ett sätt som enbart förtjänar förakt
Citera
2017-04-09, 09:28
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ska vi begränsa den sociala välfärden, är det det du försöker säga?

Självklart - den ska tillfalla de som byggt upp den genom att betala skatt.

Men det känns som att jag får acceptera att du är en inskränkt vänstertomte & därför meningslös att diskutera med. Och jag är en dödsknarkarnazist som aldrig kommer att tycka att det är ok att Sverige har fått förstöras., Så du & jag får sätta punkt här.
Citera
2017-04-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
De mest hjärntvättade i Sverige torde vara SD-foliehattarna som ser och hör hjärnspöken varje dag.

hahahahaha...vilken kusinavkomma! de hjärntvättade är förstås PK-IDIOTERNA som likt zombie drönare låter etablissemanget styra deras åsikter och tankar...
Citera
2017-04-09, 09:31
Medlem
Vill inte tro det men jag tror att dom styrande i dag kommer att ordna mycket "kumbajala" för att döva/söva den hårt arbetande befolkningen, dvs skattebetalaren.
Citera
2017-04-09, 09:32
Medlem
Citat:
Med samma retorik är du och dina gelikar ansvariga för Breiviks terrorattack.

Intressant.

Vad har du och ditt parti haft för åtgärder för att förhindra en Breivik som Sverigedemokraterna har stoppat? Är genuint intresserad av att få veta det.

Själv har jag:
-Gränskontroller (riktiga, inte dagens hittepå för att det ska se bra ut)
-Personer utan uppehållstillstånd ska inte vistas i landet och ska förvaras så att man kan verkställa det
-Personer som trots det befinner sig i landet ska inte belönas med skattemedel för det
-Personer som visar på terrorist sympatier (oavsett vilka) ska lagföras
-Personer som har lämnat landet för att strida för terroristgrupper ska inte få återvända
-Man ska inte kunna bedriva terrorist verksamhet under "föreningsrätten"
-Kommer man till Sverige ska man lära sig språket och bli en del av samhället, inte skapa ett eget samhälle på sidan av Svenskarnas

Jag kan nog fortsätta ett tag till men låt oss börja där.
Så jag upprepar frågan, vilka åtgärder har Sverigedemokraterna stoppat som skulle ha förhindrat eller försvårat Breiviks dåd på samma sätt som ditt parti har stoppat de åtgärder som skulle ha förhindrat eller försvårat dådet i förrgår?
Citera
2017-04-09, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
Självklart - den ska tillfalla de som byggt upp den genom att betala skatt.

Men det känns som att jag får acceptera att du är en inskränkt vänstertomte & därför meningslös att diskutera med. Och jag är en dödsknarkarnazist som aldrig kommer att tycka att det är ok att Sverige har fått förstöras., Så du & jag får sätta punkt här.

Japp, det är oftast så det blir när man försöker sig på att konkretisera hatretoriken.
Citera
2017-04-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vem har varnat för den anhållne, vänligen ange källa. Det massa fånar (idioter) gnällt om är att alla muslimer är terrorister våldtäktsmän eller allmänt kriminella. Det är dels lögn dels oanvändbart för att agera på. Det du och andra slödder uppenbarligen är omedvetna om är att terrorism har existerat sedan länge. Det är på inget sätt en uppfinning av varken muslimer i allmänhet eller is. I princip har det funnits terrorism under hela efterkrigstiden i Europa. Antalet offer för kristna terrorister överstiger med råge antalet som fallit offer för muslimsk terrorism. Antalet som fallit offer för irländsk eller baskisk terrorism är mångdubbelt större än de som fallit offer för muslimsk terrorism.

Med din och andra slödders logik är alla irländare eller basker skyldiga inte de som utförde eller stödde dåden utan varje irländare eller bask. Det är faktiskt direkt enfaldigt. Du och dina fånar till åsiktstfränder går faktiskt terroristernas ärende när ni vill skapa motsättningar mellan svenskar i allmänhet och muslimer i allmänhet. Ni utnyttjar offren för era egna förvirrade syften på ett sätt som enbart förtjänar förakt

Vet inte om du syftar på mig när du menar slödder, men du kan ju ta och svara på det jag skrev iallafall. Kolla citat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in