2017-04-07, 07:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Nu var det ju så att hon även fotograferade i kyrkan och la upp bilderna på Instagram så nog tog hon sig in alltid.

Blommorna fick hon dock ta med sig hem igen och de prydde senare hennes bord.

*sorry om detta redan postats*

Ok, det visste jag inte. Tack för det klargörandet
Citera
2017-04-07, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Tunnan kör just nu live på insta. Hon är så pinsam, jag klarar inte av att titta😳 Dessutom är hon galet fet, ser nästan gravid ut. Hur står hon ut med sig själv????

Varför i hela friden tittar du då??
Citera
2017-04-07, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Men gud hon går alltså på begravningar till folk som hon inte ens känner? Jävlar vad sjukt.
Och hon gör det bara för att få uppmärksamhet?
Snacka om att hon har för mycket fritid i sitt patetiska liv.

Vet du att hon inte kände honom då?
Hon kan ju ha känt honom utan att för den skull vara bjuden.
Citera
2017-04-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Nu får väl tanten snart dåndimpen. För någon dag sedan sa Thorsten Flinck i någon pod att han skulle få 600.000 plus en svit i Kungsträdgården för sin medverkan i Lets Dance.
Idag meddelar Bianca Wahlgren att hon fick 300.000.

Tant Book fick 7000:- enligt uppgift från hennes egen bok om sig själv.

Joråsåatt......det är skillnad på skit och pannkaka.

Har ingen aning om ifall siffrorna stämmer, men Anna var väl med i första säsongen. Programmet har ju vuxit rejält i popularitet sen dess och så även ersättningen.
Flinck´s uppgifter ska man nog ta med en rejäl nypa salt också. Karln har ju knarkat bort en och annan hjärncell..
Citera
2017-04-07, 07:59
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast den typen av kommentarer som syns där är verkligen inte okej

Haha. Precis efter att hon tryckt ner en bakelse och sugit av grädden från fingrarna.
"Fett explosion"

Nej kommentaren va inte så rolig, bättre med fyndigare kommentarer
Citera
2017-04-07, 08:25
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men va? Är hon inte bjuden på releasefest hos sin bästis Camilla Läckberg?
http://www.expressen.se/noje/camilla-lackbergs-stora-kandisfest--mitt-i-oron/
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag blev lika förvånad att inte Anna Book stövlat in objuden på festen. Tror nästan att Camilla Läckberg genomskådat hur galen Anna är och därför hållit allt hemligt. Hade Book vetat var den skulle hållas hade hon varit där först av alla. Eller sist då fint folk alltid kommer sent?
Anna verkad sansad då hon i efterhand skriver om det på Läckberg egen Instagram, för hon kan naturligtvis inte låta bli att nämna det. Hittills verkar dock inte Book ha fått någon som helst respons, däremot svarade Läckberg någon annan person något om en katt. Jobbigt för Anna, för när hon skrev att hon ska köpa boken ville hon nog inget hellre än att Läckberg skulle svara:
"Men gulle dej, klart du inte ska KÖPA. Jag dyker upp hemma hos dig med champagne och ett signerat exemplar."

annatoledanobook @lackberg Åh jag visste inte att det var din Releasefest idag 🙈❤😔🙈❤😔 Hoppas det var bäst!!! & stort grattis Camilla👍🏼⭐️👍🏼 Ska köpa boken bums & bara njuuuuta i några härliga timmar med den vid tillfälle. Allt fortsatt gott, kram.

https://www.instagram.com/p/BSjL7ahFDZT/?taken-by=lackberg&hl=sv
Citera
2017-04-07, 08:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fast var hon "verkligen" med på den eller stod hon bara utanför och lät sig fotograferas av pressen?

En del filurer brukar bara dyka upp till fotograferingen och sedan går de därifrån innan själva begravnings- eller vigselakten har börjat. Bland kändisar i Hollywood brukar det ske ibland för att promota sig själv och frottera en stund i rampljuset på någon annans bekostnad så det förvånar mig ju inte om hon gör samma sak som dem.

Men vadå man går väll inte dit om man inte har där att göra? Fan vad skämmigt.

Det lär ju fotograferna se igenom isåfall när vissa plötsligt går hem när allt börjar.

Och att Tunnan har med sig samma bukett på två OLIKA begravningar och hon är inte bjuden till någon av dom
Citera
2017-04-07, 08:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vet du att hon inte kände honom då?
Hon kan ju ha känt honom utan att för den skull vara bjuden.

Visst kan hon ha träffat personen några gånger.
Men har var ju med all tydlighet inte önskvärd där
Så därför är det heeelt sjukt att hon ändå försöker kasta sig fram
Citera
2017-04-07, 08:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Har ingen aning om ifall siffrorna stämmer, men Anna var väl med i första säsongen. Programmet har ju vuxit rejält i popularitet sen dess och så även ersättningen.
Flinck´s uppgifter ska man nog ta med en rejäl nypa salt också. Karln har ju knarkat bort en och annan hjärncell..

Fast ingen hade ställt upp för 7000kr för flera månaders arbete förutom tunnan. Det är inte direkt så att TV4 inte har råd att betala ut mer. Anna Book tjatade tills sig en plats, hon hade ställt upp utan den skamersättnining (7000) som tvingades betala. Anna Book fick alltså sämre betalt än en sommarjobbare

De flesta får runt en halv miljon.
Lite mer känd=lite mer
Lite mindre känd=lite mindre
Citera
2017-04-07, 13:12
Medlem
karlsoons avatar
Den här har ni säkert redan sett. Men här går Tunnan till attack på Molly Sandén och kallar henne för att komma undan med vad som helst. Hahaha

https://m.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA

Fattar Tunnan aldrig hur oönskad hon är
Ingen vill ha med henne att göra
Citera
2017-04-07, 14:15
Medlem
karlsoons avatar
Haha jag älskar att jag fått upp ögonen för den här sjuka och elaka människan.

Sitter och tittar när hon är med i arga snickaren och när handfatet har gått sönder så ringer hon ELEKTRIKERN

Anna Toledaaaano har två sinneslägen och det är arg och sen gråtandes

Inte konstigt att Läckberg ville hålla sin realeasefest hemlig för Anna.
Ändå skriver anna att på Läckbergs instagram att hon "missade" festen...Detta trots att hon visste att hon inte var bjuden
Citera
2017-04-07, 19:34
Medlem
emma80s avatar
Ni som följer Anna på Instagram, livesänder hon ikväll?

Terrordåd i Stockholm och TV4 ställer därmed in Let's dance. Kanske kan locka nyfiken storpublik till hennes sändning om hon gör någon, när TV4 inte bjuder på sedvanlig freakshow denna tacofredag. Släng till ett glas vin, lite tårar, pray for Stockholm m.m. så är nog Book i sitt esse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in