Citat:
Ursprungligen postat av
Steeeff
Toleransen på dom här var ju inte så kul alltså. Jag blev mjuk och gå på 4mg dom två första dagarna och sedan har det bara stegrat. Ätit 2-3ggr i veckan i ca 3 veckor och igår slängde jag i mig 40mg av askens (bara ätit askens å dom funkar som dom ska) och kände mig knappt avslappnad. Suck
Jag har märkt desamma. Nu ligger jag på 3 om dagen eller 4st 10mg. Tror man får en rätt bra tolerans dessa fast tror även den går jobba ner snabbt. Helt onödigt ta över 40-70 mg man kommer liksom inte högre än det. Inte jag iaf. Märks bara på morgonen så jävla trött. Nu ska jag nästa vecka ta bort en 10mg sen 3-4 veckor efter det en till 10mg för minns jag mådde skitbra på 3-4st 4mg i början men så började jag på helger slänga i mig 10-20st det funkade, fast min tolerans verkar ändå gå ner snabbt för nu bara 2-3 veckor efter jag började ta normala doser så mår jag bra som fan igen. Har ju destutom börjat röka cannabis för sen jag gick in mig på CBD nojjar jag inte ett skit. Fast tar bara till natten. 5-8 bloss tar först 3st. Väntar en timme sen röker 3-4 bloss till. Jag gör det endast för att se hur medicinsk cannabis eller läkemedel med lite thc samt CBD hade varit. Det slår fan allt. Skulle lätt kunna röka 3 bloss nu sen gå och handla eller träffa folk. Fast där ligger nog norflurazepams effekt för mycket med.
Nu till en sak som är rätt rolig.
Träffade läkaren idag och berättade jag tar Norflurazepam då dom ju trodde jag var ren IOM nertrappningen. Så ringde hon labbet där dom gör analyser och denna Norflurazepam är omöjlig att hitta fick jag som svar. Finns ett ställe som kan hitta den så nu får jag vänta några veckor till på min nertrappning för dom ska skicka på analys i ett labb som kan hitta den.
Så ni som nojjar att den ska synas ni kan vara tvärlugna. Syns ej på sticka heller vad jag förstod det som.
Samt sa dom att efter klassning kommer denna nog inte läggas till ändå. Så köp på er det ska jag göra.
TS Here i come och asken Here i come. Köper upp för mina sista 8560:- kr för ska köpa kläder med idag annars blivit för 17000:- ca.
Så fett. Ska säga jag slutat med den och ska göra det med. Trappa ner mig själv sen röka cannabis i stället. Det ser dom mellan fingrarna på och man behöver bara hämta 1g i veckan sen 1gång varannan vecka. Så nu trappar jag ut mig själv ist för vänta på dom. CBD kommer hjälpa mig bra sen lägger jag ner thc med när abstinensen lagt sig lite. Fast tror det blir enkelt trappa ner.
Tror inte man mår så jätte dåligt på denna efter nertrappning.
Fast får ju göra det riktigt och kommer då en fjärdedel av en 10mg bli det sista jag trappar ut med eller nej askens halva 4mg blir det i ca 4-8veckor 2mg om dagen för att hjärnan ska återhämta sig snabbt.
Slutar man för snabbt med benzo kan receptorerna hamna i chock och inte läka sig. Vilket hände mig när dom klapp 6mg flubromazolam om dagen. Det är ca 240mg stess om dagen.
Ha det bra/ see ya 😏😉